Salt la continut


Fotografie
- - - - -

my rig (e aici) G5


  • Please log in to reply
352 replies to this topic

#176 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 07 ianuarie 2008 - 08:01

Imi da eroare pe calculator sa vad viteza corespunzatoare unui consum de 10l,extraurban. :) :beerchug:
p.s.--si termin-o cu ,,forma'' de 4x4 ca ma enervezi.


1. nu mai spun ce medii aveam, ca nu ma crede lumea, la fel si cu consumul.

2. e adevarat, insa e ok, daca as putea pune un soft si mai bun, ar fi si mai bine. acum e setat prea pt pampalai, nu poti face multe cu masina ca intra electronica si o face extrem de agresiv. iar pt a frana e nevoie doar sa te uiti la pedala, daca ma intelegi.

ps. ska e si el o legenda, cu medii la fel de legendare. de altfel singurul care ma crede.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#177 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 07 ianuarie 2008 - 10:18

Sistemul asta de 4x4 il are si pampalaul de mine.N-a fost o intamplare,asta l-am vrut,(vis-a-vis de Torsen)plus pachetul de drumuri grele.
Am avut posibilitatea sa-l compar si-n practica cu alte sisteme 4x4.

Si pentru mine e clar ca-i foarte sensibil la ,,artificii''.Nu-i ,,poveste'' cand spun ca trebuie sa ,,fortez'' acceleratia si volanul pentru a rupe aderenta ,pentru a fi palpitant fiindca, altfel ,e prea monoton drumul pe zapada.
Eu il vad ca pe un plus.

Exista un ,,buton pentru off ESP''... :)

La cum conduci,e clar ca nu-i dieselul de tine.
Ai avut ocazia sa mergi macar o suta de metri pe o motocicleta?(chiar in calitate de pasager)
  • 0

#178 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 ianuarie 2008 - 04:11

norocul meu a fost ca asta e un motor foarte reusit. ESP off, inseamna sa pierd mai multe decat ESP-ul, care oricum nu va fi off de tot. nu au pus degeaba standard toate sistemele alea, stiau ca in curbe e posibil sa intre tare spatele, insa sunt reglate mai putin dupa gustul meu. de ex nu prea ma puteam tine dupa adytzu pe curbe.

hai sa fac o lista la modul absolut pro/con

- scartul pt gura de aerisire de pe bord (probabil cu ajutor extern s-ar rezolva, unii au scapat, altii nu).
- desi am dat o caciula de bani pe vwsound, pur si simplu e prost gandit si montat, fac usile ca la balamuc (iar, teoretic daca mai bag vreo 500 de euro, s-ar rezolva).
- atentia constanta la ulei, becul nu se aprinde mereu, iar daca e nivelul prea mic, iarna nu mai porneste si ramai cu buza umflata, am patit asta. dupa o vreme (si dupa ce pui ulei), porneste, dar trebuie sa stai cateva ore bune.
- frana setata prea sensibil si ca atare ABS-ul intra extrem de repede. abia ating pedala si am super frana (posibil sa se rezolve in service, despre asta nu stiu nimic).
- ESP-ul setat la fel, foarte sensibil, intra cand nu te astepti. daca il scot pierd insa controlul tractiunii si nu ma avantajeaza. in curbe, daca se intampla sa decida masina ca trebuie sa intre spatele pe de o parte, iar ESP-ul ca trebuie sa franeze vreo roata fata, fuge de fund intr-un mare stil. si asta se cam intampla in orice curba intru mai tare, trebuie sa fii foarte atent. la redresare nici suspensia pt drumuri grele nu ma ajuta.
- scaunul mi se pare cam infundat, am stat in in altele si parca tot la fel il simt.
- uneori la frig are mers neregulat motorul, pana se incalzeste, si stim ca asta dureaza.
- senzatia data de 4motion (de asta se plang multi) iarna, ca s-ar taia alimentarea, mai mult te zgaltaie, dureaza o fractiune de secunda si de obicei daca vrei sa mentii o viteza constanta pe plaja de ture 2-3k.
- clima care miroase, e prima masina la care patesc asta si am avut cateva.
cam atat imi aduc aminte acum

+ motorul trage extrem de bine in orice treapta, n-am avut niciodata probleme.
+ pleaca de pe loc extrem de bine si daca dai in ea te da serios cu capul de tetiera.
+ foarte spatioasa la interior, am loc la picioare in orice loc, mai mult decat la unele berline. nu ai deloc senzatia ca te sufoci.
+ 4motion chiar se simte, am mers pe noroi, drumuri forestiere, zapada etc, masina nu are nici cea mai mica problema, insa trebuie atentie cu electronicele, gandesc in locul tau si asta nu e ok pt mine.
+ fiabila. nu s-a stricat nimic, comparativ cu astra H a unui prieten (la care insa nu zdrangane nimic la interior).
+ cursa mica la volan, asta e mare chestie.
+ cutie de viteze foarte bine etajata.
+ fuge de rupe, am trecut de 220 pe bord si se ducea, dar a franat ala din fata.
+ minima la consum 3 si ceva, maxima 10 si ceva afara. in oras, e irelevant, daca stai pe loc, consuma aiurea. cand te misti, nu treci de 10.
+ frane foarte foarte bune, nu stiu daca am mai spus asta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#179 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 09 ianuarie 2008 - 06:28

zici ca-i bun motorul.
daca ar fi sa-mi iau, ce sa iau? 2,0 TDI 140cp sau 1,4 TSI 140cp ( ambele cu DSG )? preturile sunt cam pe acolo, cu un avantaj TSI.

cat ulei bagi in ea intre schimburi ? , ca stiu ca mergi cu ea asa cum m-as duce si eu :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#180 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 ianuarie 2008 - 07:05

man, cred ca bagi cam 2l la 15k, mai putin daca reusesti sa schimbi mereu la 4000, aproape deloc daca schimbi la 3000. cu 1.4 de 140 nu am mers, insa am mers cu ala de 170 de cai DSG si masina e superba, cutia la fel.

daca faci multi km si mergi tare, diesel e de departe singura optiune, cu tot cu revizia mai scumpa si uleiul in plus. 1l de ulei nu e chiar asa de scump. consumul cu toata tehnologia TSI, tot e cu 50% mai mic pe distante mari si forja la un diesel.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#181 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 ianuarie 2008 - 04:05

vad ca te-am speriat.

ieri am laut-o de fund pe zapada, dar s-a redresat usor. de 2 ori :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#182 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 ianuarie 2008 - 05:55

hahaha... nu m-ai speriat.
om vedea ce-o fi... :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#183 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 aprilie 2008 - 07:44

dupa incercarile de a schimba jantele cu unele pe 17, esuate de altfel din cauza suspensiei si a ET (la noi nu se aduc ET-uri mari pt toti producatorii, deoarece lumea prefera sa ia cu ET mic pt a fi mai aratoase rotile pe masina (sunt mai cracanate si dau impresia de forta si sportivitate), cu ET-ul dorit am gasit doar jante din marmelada la 300 de lei bucata, am schimbat gumele de vara michelin energy saver, cu dunlop sport maxx, considerate cele mai bune la dimensiunea asta pt mine (dunlop fast response erau o idee mai bune pe ud si mai slabe pe uscat, totusi pe uscat ai tendinta de a te arunca mai tare, pe ud esti mai rezervat).

acum ma gandeam ca daca tot am luat gume de 300 la ora, sa mai schimb un surub si pe la motor, sa vad daca anvelopele chiar duc atat de mult.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#184 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 mai 2008 - 06:17

cu noile roti masina merge de rupe. incredibil, nu ma asteptam. indiferent ce am facut, masina sta perfect. deja am 3500km cu ele :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#185 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 09 mai 2008 - 10:42

La ce cuplu are masina chiar avea nevoie de anvelope mai bune. Nu stiu de ce s-a optat din fabrica pentru acele anvelope Michelin care sunt mai mult de un Sedan linistit de familie cu mai putin de 120 de cai. Cat despre jante, nu vad de ce ET-ul a reprezentat un factor atat de important pentru tine. Pana la urma daca acesta corespunde specificatiilor producatorului nu e nicio problema ca par mai late sau nu stiu cum. Masina asta chiar cere jante de 17. Si pe mine ma batea un gand la a mea dar pretul unor anvelope foarte bune pe 17 m-a descurajat.
  • 0
On a self-imposed forum break...

#186 neron

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 644 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 04
  • Location:Bucuresti - Ploiesti
  • Marca:Citroen
  • Model:C4
  • Motorizare:1.6HDI 110cp

Scris 10 mai 2008 - 12:24

Pai el are nevoie de jante cu ET mai mare, si nu gaseste decat cu ET mic, ceea ce inseamna ca nu corespunde cu specificatiile producatorului. Jantele cu ET mai mic pot genera probleme la directie si la suspensie, si poti avea si surprize neplacute cu ele in mers.
  • 0

#187 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 mai 2008 - 09:47

si in principal lovesc in caroserie :D

oricum nu am mai simtit deloc nevoia pt jante de 17, de fapt cred ca acum masina merge absolut perfect pt ce este. de precizat ca in ultimii 5-6km nu am mai consumat ulei deloc.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#188 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 10 mai 2008 - 10:22

...in 5-6 km nici alea in doi timpi nu prea consuma... :D (adauga si tu zerourile fara numar,sau k-urile)

Pai nu prea te-ai mai dat la ea,d'aia!
Torturezi xt-ul,cred.
  • 0

#189 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 mai 2008 - 10:42

eu consum cam la 200km daca vreau :D

da, m-am limitat la a schimba pana in 4k si nu mai mult de 180 pe gps.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#190 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 mai 2008 - 10:52

da da, 4000rpm si 180kmh... econimie frate ;)

gume bune, 4motion, cuplu... deliciu :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#191 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 mai 2008 - 02:18

La ce cuplu are masina chiar avea nevoie de anvelope mai bune. Nu stiu de ce s-a optat din fabrica pentru acele anvelope Michelin care sunt mai mult de un Sedan linistit de familie cu mai putin de 120 de cai.

michelin am si eu si stau incredibil pe asfalt...depinde si ce michelin, ca daca avea energy ca loganul....
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#192 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 10 mai 2008 - 08:37

exact alea cred ca le avea :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#193 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 10 mai 2008 - 08:53

sunt game si game...
si nokia 1100 e tot nokia, nu?
michelin energy sunt gume ok, dar nu-s de performanta
pilot primacy, pilot sport sunt gume mai performante clar
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#194 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 11 mai 2008 - 10:35

sunt game si game...
si nokia 1100 e tot nokia, nu?
michelin energy sunt gume ok, dar nu-s de performanta
pilot primacy, pilot sport sunt gume mai performante clar


Ai dreptat. Scuze mike nu am fost clar. Cata precizase ca este vorba de Michelin Energy Fuel Saver care sunt de o masina cu motor ca al meu dar nu pt. motoare puternice si cu mult cuplu cum aveti voi. Michelin Pilot Primacy sunt printre cele mai bune anvelope din gama lor, n-as fi contestat eficienta lor. insa pt masina lui Cata mai ales cu 4 motion mi se pare aiure asa pui Energy fuel saver...Asta era ideea pe care incercam sa o formulez.

@neron - stiu care e treaba cu ET-urile ca m-am documentat bine si cu ET-ul si cu PCD-ul (Pitch Circle Diametre) cand mi-am luat OZ-urile aftermarket. Ideea era ca nu intelegeam cum de nu a gasit niste jante cu ET-ul in parametrii aia. Stiu ca se poate optat pt niste valori de ET cuprinse intre anumite niveluri. La mine de exemplu era recomandat intre 36 si 38 si am luat 37. In lista producatorului figurau ca dimensiunea compatibila cu modelul meu de masina. Adica mi se pare foarte ciudat ca nu a gasit. Golful, fie el si 4motion este o masina destul de comuna si nu vad de ce nu s-ar face jante aftermarket cu ET potrivit pt el.
Citez un prieten de pe astraforum.ro, foarte priceput care mi-a dat specificatiile pt ET-ul meu cand am mers sa caut jante
PCD = 4x100 (4 prezoane)
- ET = minim 32 pana la maxim 40
- Alesaj central sau gaura centrala = 56,6, aceasta poate fi si mai mare, iar in cazul acesta va vor fi necesare si inele de centrare, dar in nici un caz mai mica.
- prezoanele necesare = 12x1,5p

Adica e un plafon maxim acolo si unul minim. Chiar nu s-au gasit niste jante intre acele valori. Poate Cata ar trebui sa incerce la un producator mai de renume sau sa caute niste jante VW, fie ele si SH.

Aceasta postare a fost editata de Dee: 11 mai 2008 - 10:42

  • 0
On a self-imposed forum break...

#195 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 11 mai 2008 - 07:31

pt ca vw pune jante de 7Jx17 cu et 54, iar la OZ cea mai mare valoare era cu et 45. apoi problema e sa fie si niste jante care sa-mi placa si mai solide. cea mai mare valoare gasita la ceva care sa-mi placa a fost et 48 la cele de 8Jx17

in principiu pe golf poti pune si cu et 30, dar numai cu suspensie sport si arcuri mai tari.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#196 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 mai 2008 - 11:06

Imagine amplasata
Imagine amplasata

gumele despre care vorbeam.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#197 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 29 mai 2008 - 06:29

Cata,ai si tu surpriza ca gumele de pe spate sa se uzeze mai rapid decat cele de pe fata?
Eu ,tot asa patesc, si-o pun pe seama faptului ca ma apuca destul de des sa plec ceva mai ,,vioi'',astfel ,,totul'' ducandu-se pe spate...

Eu am sosoni ,,no name''...
Am concluzionat ca, datorita tehnicii desavarsite :lol: ,n-are importanta cu ce-o incalt. O cam bag prin boscheti,n-o menajez deloc! :D
  • 0

#198 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 mai 2008 - 07:43

nu, e chiar invers. alea de pe fata se duc cam de 2 ori mai repede decat cele de pe spate.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#199 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 29 mai 2008 - 09:43

ce bine arata... :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#200 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 29 mai 2008 - 10:35

Eu am sosoni ,,no name''...
Am concluzionat ca, datorita tehnicii desavarsite :lol: ,n-are importanta cu ce-o incalt. O cam bag prin boscheti,n-o menajez deloc! :D

asta e o mare tampenie....din toate sistemele avansate sau nu ale masinii unul singur are importanta mare...si ala e roata, e singura care area contact cu asfaltul
restul sunt aditionale
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi