Renault Megane Classic - 1,9 dTi
#51
Scris 07 noiembrie 2006 - 10:51
Oricum ... daca mai sareai inca unu-doi km/h ... te premiau mai mult. Asa ca ... se poate zice si acum ca ai avut noroc
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#52
Scris 08 noiembrie 2006 - 08:16
ma intreb ce se va intampla cand se termina "norocul" asta? va trebui sa imi iau altu?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#53
Scris 08 noiembrie 2006 - 08:23
Proud to be Renault F1 fan
#54
Scris 08 noiembrie 2006 - 09:57
Pai mai ska, daca aveai 120 ca de obicei tu erai de mult trecut de zona in care distrusul ala a venit peste tine.
uite ca la asta nu m-am gandit...
cine stie...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#55
Scris 29 noiembrie 2006 - 09:01
am cam depasit deja cu vreo 1200km "termenul" da ... acuma asta e.
de vreo 10-15k km, am un huruit la motor. doar cand e in sarcina. cam peste 2000rpm. nu stiu de la ce e, da ma termina psihic.
am dus-o azi la niste priceputi. au desfacut peacolo, turbina cica e ok, ar mai fi fost posibilitatea de la ceva gaze/evacuare, si acolo totu e ok.
au exclus vreo rola, ceva , vreun "angrenaj" ...
daca ei nu stiu, eu nici macar pe atat...
si ma enerveaza la culme.
masina NU consuma un gram de ulei, de tras trage fara probleme, motorul merge rotund, nu tremura, nu se "zbate", doar ca ... huruie.
si NU e huruitul normal de diesel.
stie careva ce ar putea fi?
alta chestie.
cica ar fi duse discurile. nu m-am speriat. parca ma asteptam
daca imi pun discuri si placute LUKAS/LUCAS sau cum le-o zice, made in .DE , sunt bune?
am gasit la preturi bune.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#56
Scris 29 noiembrie 2006 - 09:16
#57
Scris 29 noiembrie 2006 - 10:00
nu pune de la importator ca iti lasi "averea" degeaba (uneori chiar primesti exact aceleasi produse)
#58
Scris 29 noiembrie 2006 - 10:10
#59
Scris 04 decembrie 2006 - 10:57
filtre ( ulei, motorina, aer, habitaclu ), 5L ulei, manopera si tva, un total de 361,xx lei
rezonabil zic eu.
tot nu prea i-am dat de capat cu huruitul ala.
s-au tot uitat peacolo. am fost "in teste" cu ea ( asa le place lor sa spunem ) si nu prea...
ei zic cum ca ar fi de la turbina... hmm... nu stiu ce sa zic.
de curiozitate am intrebat, si o turbina noua e 8300ron. DA. am scris bine exact atata.
nu poate fi de la valva aia EGR/EGV sau cum ii zice? de la depuneri chestii? cum se poate curata? vreo idee?
vreo "schita" cu unde ar fi si ce ar trebui facut?
( pe forumu' reno punct ro nu e nimeni in stare sa-mi dea un raspuns la toata treaba cu huruitu' )
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#60
Scris 04 decembrie 2006 - 11:44
sper sa nu fie turbina ca e rau
#61
Scris 04 decembrie 2006 - 11:52
Ulei ceva pe la turbina?
#62
Scris 04 decembrie 2006 - 11:53
turbina se curata, chiar nu e foarte complicat si operatiunea nu dureaza mai mult de 2-3 ore. dar asta doar daca e cazul.
de aia imi plac mie produsele VAG, ca am unde sa aflu detalii, nu neaparat la dealer in curte, care zice, normal, schimba turbina.
si pretul e extrem, sint sigur ca gasesti ceva mai ieftin, intereseaza-te doar de tipul turbinei si iti gasesc eu una la un pret mult mai bun.
oarecum offtopic : programul VAGCOM permite efectuarea unor "log-uri" astfel : viteza a 3-a, talpa de la 1600 rpm la 3500rpm, in timp ce sint monitorizate grupurile 3, 10 si 11 (debitmetru, presiune in turbina, jocul actuatorului turbinei etc) , de unde se deduce cum functioneaza turbina (presiune prea mare, actuator gripat, lipsa vaccum etc.)
mai mult ca sigur ca gasesti ceva si pentru reno.
cred ca sint cel putin 100 de useri vwforum care si-au curatat turbina, sau au gasit diferite neetansietati pe la furtunele de acolo.
succes !
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 04 decembrie 2006 - 11:54
#63
Scris 05 decembrie 2006 - 08:06
valva aia ''TGV'' trebuie curatata cand mergi mult subturat si scoate fum mult la accelerari.
Ulei ceva pe la turbina?
phey cam da... ca majoritatea km sunt prin oras, nu la o turatie foarte mare.
ii mai "curat" eu caile de "evacurare" dar tot nu e "suficient"
si da, scoate fum la accelerari.
ulei din cate m-am uitat si eu nu e pe la turbina.
nici nu consuma ulei. sau cel putin ne-sesizabil , pe comp de bord, masina inca trage ( nu da semne de lipsa de putere ) iar motorul merge rotund ( nu variaza turatia, sau chestii de genul )
@oaspetele
am intrebat doar informativ la reno. stiam ca ma vor plezi cu un scor dubios.
ar trebui s-o bag si eu pe un tester ceva? am sa ma interesez sa vad...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#64
Scris 05 decembrie 2006 - 08:41
ala trebe pus pe un laptop si facute niste teste in miscare, dupa cum am descris mai sus.
tester-ul de la dealer sta pe loc, nu vine dupa tine.
#65
Scris 05 decembrie 2006 - 11:37
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#66
Scris 09 decembrie 2006 - 12:59
si cum se poate curata valva aia VNT/TGV/EGR/etc. idem. cum? cu ce? etc
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#67
Scris 09 decembrie 2006 - 01:08
#68
Scris 09 decembrie 2006 - 01:30
#69
Scris 09 decembrie 2006 - 02:59
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#70
Scris 09 decembrie 2006 - 03:12
#71
Scris 09 decembrie 2006 - 05:09
si... cum se curata turbina si valva EGR?
se pot curata? ce e indicat?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#72
Scris 09 decembrie 2006 - 09:48
dar zic ca doar dupa niste teste care sa te conduca la asa ceva.
nu schimba echipa care merge bine, e o povata din sport.
#73
Scris 09 decembrie 2006 - 10:44
din experienta vwforum despre cum se conduce un dizal.
sper sa il vedeti fara sa va faceti user.
#74
Scris 11 decembrie 2006 - 07:44
cu un cadou nu prea placut.
gasit masina in fata biroului ( parcata regulamentar ) , in plin centru orasului, pe o strada principala, foarte des circulata si de masini si pe pietoni.
aripa stg fata lovita nasol rau, usa stg indoita, oglinda stg rupta...
( nu mai am tel cu camera, ca am renuntat la zappuri... )
nici un "matror", nici un "biletel" nimic...
romani suntem, romani vom ramane !
frumos inceput de sarbatori...
sunt atata de happy incat...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#75
Scris 11 decembrie 2006 - 09:31
masina poti sa o folosesti? sau a atins si pe la roata ceva.
stiu ce inseamna sa gasesti masina lovita in parcare,luna trecuta de o ora aterizasem in Olanda la Maastrich si ma suna de la Bucuresti ca a intrat un camion in Scenic si a indoit usa spate dreapta.
NU a vazut chiar nimeni cine a intrat in tine?Nici vreun paznic ceva?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi