Salt la continut


Fotografie

Noul Ford Mondeo - drive test prin B.D.T. Vest


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 04:08

Cu intarziere de 1 zi (pentru "sedimentarea" impresiilor si alegerea pozelor) o sa va povestesc impresii de la drive-test cu Noul Mondeo.

Incep, cum e de altfel elegant, cu multumiri D-lui Horia Vasile, Director de Vanzari la B.D.T. Vest, care a fost extrem de amabil si mi-a pus la dispozitie toate informatiile posibile si in final o masina de top. De asemenea multumiri lui Relu, stie el de ce :D

Am dat curs invitatiei de ieri, 30.06.2007, de a testa Noul Mondeo. Am plecat de acasa cu ideea clara de a compara "vaporul" din dotare (Mondeo Mk3 din 2002, motor 2.0 TDCi 131CP) cu Noul Mondeo, de preferat cu o motorizare echivalenta. A fost primul contact cu dealer-ul B.D.T. Vest (dar sigur nu ultimul) asa ca am facut si un mic tur foto al locatiei. Din pacate am uitat (recunosc cu rusine) sa pozez drumul de acces, in rampa, catre sediu, care era "flancat" de masini noi-noute din care 4 erau New Mondeo. Mi-a placut ideea din interior cu prezentarea momentelor importante din viata firmei Ford. Cum ziceam, poze:

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#2 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 04:59

Chiar daca am promis descrierea test-drive-ului propriu-zis, cred ca e bine sa trec un pic si prin prezentarea a 2 modele expuse in showroom. Cele 2 modele, cu motorizarile si nivelele de echipare prezentate, vor fi interesante pentru piata romaneasca.

Primul luat "in colimator" a fost un model motorizat de un Diesel TDCi de 1.8l 125CP in echipare Ambiente cu cateva optionale. E de remarcat ca inca de la modelul "de baza", Ambiente, avem in standard 7 airbag-uri. Modelul expus era sedan (4usi). O sa incep cu minusurile:

- portbagaj imens dar cu gura de incarcare foarte ingusta
- stofa de pe scaune are un aer un pic spartan
- un minus imens la toate modelele este modul de deschidere al capotei motorului... S-a renuntat la metoda cu cheie (la modelele anterioare se invartea sigla de pe masca si acolo se descuia cu cheia capota motorului), acum se deschide din interior (exact ca la Astra H si probabil si alte modele). Asta nu ar fi un minus neaparat (cu toate ca la modelele anterioare chiar daca intri prin efractie in masina nu prea ai cum sa ajungi la motor). Dar ridicarea capotei in sine implica folosirea multor muschi pe care daca nu ii ai... Capota este foarte grea si nu are deloc amortizoare care sa o ridice si sa o tina sus, ci doar o stinghie metalica... Urat, vechi... Pacat, mare pacat... De asemenea mare atentie cand se inchide capota! E grea si poate scapa usor!
Restul de minusuri la celalalt model disecat.

Plusurile le puteti vedea in a 2-a poza, cea cu dotarile.

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#3 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 05:31

Al 2-lea model din showroom venea in echipare Trend + optionale si era motorizat de un Diesel de 2l TDCi 130CP. Varianta expusa era tot sedan, dar pretul afisat spunea de varianta in 5 usi. De asemenea este neconcordanta intre jante, cele de pe model fiind de aliaj iar cele de pe fisa fiind de otel. Sunt convins ca aceste inadvertente se vor rezolva.

O noutate la ultima generatie Mondeo este sistemul de alimentare. Eu mi-am permis sa-l denumesc "sistem anti-prost". Nici cu efort nu se va mai putea alimenta masina cu alt combustibil decat cel destinat, deoarece gura de alimentare are acum un sistem de protectie care se deschide numai introducand teava potrivita. Nici cu degetul sau cu o surubelnita nu se va putea deschide. Un plus la Trend este stofa de pe scaune. Restul plusurilor le vedeti pe fisa masinii.

Minusuri:
- capacul de la rezervorul de benzina ramane un mister pentru mine... Nu se mai deschide din interior (pacat, sincer) ci prin apasarea capatului opus balamalei. Ce este insa extrem de ciudat: nu am vazut nici o modalitate de a inchide acel capac si a nu-l putea deschide din afara! Chiar daca gura de alimentare in sine este neaccesibila, capacul se deschide cu 2 degete extrem de usor. In poza respectiva se vede o prelungire pe capac, ce are o gaura. Ei bine, in mod logic in acea gaura ar fi trebuit sa intre un fel de "zavor" ce ar fi asigurat accesul la capac odata cu inchiderea centralizata. Doar ca acel zavor lipseste cu desavarsire! Este un mister...

Per total atat Ambiente cat si Trend au un aer spartan la interior. Sau poate spartan e prea dur, si atunci ar trebui sa zic "un aer cuminte, disciplinat". Asa ar fi mai corect fata de aceste echipari. Cu siguranta un Trend cu ceva optionale ar prinde viata!

Poze cu Trend:

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#4 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 06:37

Si ajungem la momentul adevarului: drive-test-ul. Aici am avut placerea sa am la dispozitie un model Titanium X cu motor 2.0 TDCi de 140CP. Sa incep pe scurt cu minusurile, ca pana acum: cel mai important minus e ca nu am acum bani sa imi iau unul ;) Masina era echipata cam cu tot ce se poate, mai putin navigatie si incalzire in scaunele din spate. Pot sa va zic ca m-am indragostit de afisajul de pe bord care spune tot ce vrei si ce nu vrei, intr-un mod foarte atractiv si intuitiv, ajutat fiind si de butoanele bine amplasate pe volan. Am facut mai putine poze de data asta deoarece am condus :D Singurele poze din interior au fost in momentul in care m-am asezat in spate (sa spun "m-am lafait"?). Pentru mai multe poze si detalii de interior puteti merge la link-ul cu lansarea oficiala.

M-am suit la volan, un pic cu "teama" de multimea de butoane si ecrane din jur. Dar ne-am imprietenit repede si mi-am dat seama ca totul e logic dispus asa ca mi-am asezat scaunul si oglinzile foarte usor. Am avut inspiratia sa scot din geanta PDA-ul cu GPS pentru a verifica semnalul prin parbrizul cu incalzire. La Mondeo din dotare am semnal foarte bun. Ei bine, prin parbrizul acestui model nu am avut deloc semnal. E bine de retinut in caz ca vreti sa va puneti navigatie personala (PDA, PNA etc) si sa luati in calcul o antena externa! OK. Titanium X, ca echipare, aduce si un tuseu de "clasa premium", daca imi permiteti aceasta comparatie: blocarea / deblocarea usilor cu card de acces si pornirea motorului de la buton. A fost suficient sa fie apasat butonul 1 data pentru "punerea contactului", apoi cu ambreiajul tinut la podea motorul e pornit cu o a 2-a apasare de buton. Elegant, dar nu neaparat necesar.

Plecarea de pe loc a fost foarte lina (eu unul conduc diesel de 3 luni deci ma asteptam, sincer, sa o "dau in nas") iar in viteza 1, fara pedale apasate, merge cam cum merge a mea singura in viteza 2. Neaparat trebuie amintita cutia de viteze! Scurta, precisa, se pot schimba vitezele cu 1 deget! Si cu mana pe cotiera ;) Ce mai, masina pentru cei care vor sa se bucure de condus. Cum traficul era destul de aglomerat am facut contact si cu franele... Ei bine, franele sunt brutale! Va spun asta in conditiile in care eu abia mi-am schimbat placutele fata / spate, am testat si aerisit franele si masina mea acum franeaza perfect! Ei bine, Noul Mondeo te "invita" sa musti din volan chiar si din viteza a 2-a! Cat a durat drive-test-ul nu am reusit sa ma inteleg cu franele. Impecabile, dar brutale. Atentie, daca va luati acest model, franati neaparat cu un ochi in oglinda retrovizoare (nu va speriati, nu va orbeste nimeni, este heliomata :D)! Masina de test avea abia 155km la bord si sunt convins ca dupa 2-3000km ar fi fost si mai nervoasa. Per total nu mi s-a parut ca se "infige" mai bine ca a mea. Sau poate si din cauza ca nu se auzea deloc motorul? Intr-adevar, antifonare perfecta (enervanta, mai exact), cu ceva muzica pornita chiar nu se mai auzea nimic de la motor (sa punem asta la minus? sau la plus?).

Ah, uitam... Scuze ca sar de la una la alta, dar ma mai uit peste poze (le postez imediat) si imi mai aduc aminte: intreba un coleg de ce nicaieri in materialele promotionale romanesti nu se zice nimic de FordConvers+. Ei bine, acest "FordConvers+" a fost primul lucru care m-a intampinat pe ecranul color cand m-am urcat in masina. Si el este tocmai acest afisaj color de 5" care reprezinta o interfata inteligenta intre sofer si masina. OK, revenim la tinuta de drum. Cred ca mi-am stresat colegii de drum, dar am tinut sa merg cat mai incet, ba chiar prost (nu, nu e o incercare de a ascunde ca nu stiu sa conduc ;)). Am luat guri de canal (inca o data scuze D-lui Horia Vasile, dar trebuia sa o fac!), am mers cu a 3-a unde clar trebuia a 2-a, etc. Impresii? Ei bine, masina avea suspensii sport si jante pe 17" cu talon de 45. Per total, incercati sa nu prea luati gropi cu ea daca aveti probleme cu spatele :D Sau daca puteti, luati-va IVDC-ul adica suspendiile autoadaptive. "Autoadaptiv" se pare ca e un cuvant la moda pentru Noul Mondeo. Masina avea si faruri autoadaptive ("vedere dupa colt") si, ca optiune, pilot automat autoadaptiv care are un radar in partea din fata a masinii si incetineste pentru evitarea impactului cu obstacolele din fata! Totul afisat elegant pe ecranul color.

Trecand in spate am avut timp sa studiez mai pe larg interiorul. Pielea Alcantara (standard pe Titanium X) este superba si foarte bine aerisita (afara erau mult peste 30 de grade, inauntru clima bizonala era setata pe 19.5 stanga si 22 dreapta) si nu a creat deloc senzatii de disconfort termic. Cei din spate se bucura de un loc imens pentru picioare si cap. Au si o cotiera cu 2 suporturi pentru pahare si un spatiu de depozitare cu capac. De asemenea marele plus mi s-a parut amplasarea gurilor de aerisire pe montantii centrali. Nu are sens sa mai amintesc perdelutele de la geamurile laterale sau luminile individuale pentru citit... Erau, normal, prezente. Am testat si centurile pe spate, si tetierele, totul OK.

Mutarea mea in spate a coincis cu venirea la volan a unui "tester" un pic mai axat pe viteza. Si, intr-adevar, masina se infige bine. La 90 km/h senzatia de viteza nu era deloc prezenta (asta e clar un minus, se poate lasa cu puncte, nu? :D).

Cu regret a trebuit sa ne intoarcem la sediu. Poate, cine stie, ne mai vedem :D Inchei cu cateva poze cu modelul testat. Concluzia mea sincera (atentie, este parerea mea personala): daca vreti noul Mondeo, incercati sa fie cat mai accesorizat si cu o motorizare cat mai performanta. E pacat sa faceti rabat la unele "nimicuri" care se pot dovedi utile in viitor. Gata, ma opresc, ca iar o sa fiu acuzat ca sunt prea entuziasmat de Noul Mondeo, ca am fost platit sa scriu asa, ca vreau sa-mi iau unul (as vrea, dar inca nu am castigat la Loto...). Poze:

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata Imagine amplasata

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 01 iulie 2007 - 06:46

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#5 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 01 iulie 2007 - 08:09

1Q-le, deci nota 10 e mult prea putin! :thumb: am ramas ;)
am observat in pozele cu prima masina din showroom ca butoanele AC-ului manual arat ieftin rau si nu se potrivesc cu restul, dar na nu pot fi toate bune :D
super preturile la mondy
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#6 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 01 iulie 2007 - 08:23

Frumos si interesant povestit (si de data asta).

Ce remarc, din poze, este ca inclusiv la echiparea Titanium X cu jante de 17, pt spate tot par cam micute.
La entry level arata urat ac simplu.
Roata de rezerva pozata era de dimensiune redusa ?
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#7 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 08:49

Da, pe echiparea de baza unele accesorii pot parea (si chiar sunt, nu?) ieftine. Oricum de la Trend in sus climatizarea bizonala e standard. Roata de rezerva cu pricina era normala.

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 01 iulie 2007 - 08:49

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#8 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 01 iulie 2007 - 09:33

interesant povestit, cu pasiune, mi-a placut.
masina de drive test a fost cea in 5 usi ? si cam la ce pret iesea masina de drive-test cu toate bunatatile alea pe ea ?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#9 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 09:35

Da, cea din ultimul calup. Titanium X, 5 usi.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#10 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 iulie 2007 - 09:52

interesant... :D
parca incepe sa-mi placa si mie noul mondeo...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#11 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 09:53

Masina de test era in jur de 24000 CIP, dar pretul exact vi-l zic maine.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#12 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 iulie 2007 - 11:03

Cam mica diferenta la performante intre 1.8 125 si 2.0 130 TDci (si CP si cuplu cam tot p'acolo ), iar ca pret dif vad ca e de ~500 euro. Nu cumva sunt cam "inghesuite" versiune alea 2 de motorizare?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#13 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 iulie 2007 - 11:15

Una din diferente este ca motoarele de 2 litri au acceleratie "by wire", se pare ca cel de 1.8 nu are. Apoi, cele de 2 litri au Filtru de Particule Diesel. Cel de 1.8 are 8v, celelalte 16v. Cel de 1.8 e SOHC, celelalte DOHC. Chiulasa si blocul motor la 1.8 sunt din fonta, la 2.0 din aliaj usor.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 01 iulie 2007 - 11:42

si mie imi place...si da, cu aceeasi observatie...ACul ala arata in entry level ca la Logan
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 cornel001

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 405 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ford
  • Model:Focus 2 sedan
  • Motorizare:1.6 100

Scris 02 iulie 2007 - 04:42

1. adica exact ca la focusu meu (AC-ul). Butoanele sunt identice/preluate.
2. capacu de la rezervor: din cate bag seama atunci cand activezi inchiderea centralizata, balamalele se "intaresc"/blocheaza, de asta nu mai e nevoie de zavor. Asa e la mine.
3. se presupune ca un posesor de ford umbla f rar la motor , doar cand pune lichidu de parbriz, d-aia n-au mai investit acolo la sistem ridicare capota :D

Aceasta postare a fost editata de cornel001: 02 iulie 2007 - 04:42

  • 0

#16 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 02 iulie 2007 - 05:08

foaret frumoasa masina, mai ales in versiunea Titanium X. Sigur ca nu e chiar ieftina in versiunea aia dar are si echipamente destul de multe.

De acord cu A/c-ul de pe versiunea de baza, si pe Fusion-ul american arata la fel la cel de baza si e urat rau dar pana la urma ca asa arata la majoritatea modelelor cu A/C manual.
  • 0

#17 mociornita

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 66 Mesaje:
Inregistrat: 16-februarie 03
  • Location:Focsani
  • Marca:Nissan/Ford
  • Model:X-Trail/Fiesta ST
  • Motorizare:136CP/150CP

Scris 02 iulie 2007 - 10:07

Minusuri:
- capacul de la rezervorul de benzina ramane un mister pentru mine... Nu se mai deschide din interior (pacat, sincer) ci prin apasarea capatului opus balamalei. Ce este insa extrem de ciudat: nu am vazut nici o modalitate de a inchide acel capac si a nu-l putea deschide din afara! Chiar daca gura de alimentare in sine este neaccesibila, capacul se deschide cu 2 degete extrem de usor. In poza respectiva se vede o prelungire pe capac, ce are o gaura. Ei bine, in mod logic in acea gaura ar fi trebuit sa intre un fel de "zavor" ce ar fi asigurat accesul la capac odata cu inchiderea centralizata. Doar ca acel zavor lipseste cu desavarsire! Este un mister...



Nu-i nici un mister. A trecut ceva timp de cand Ford s-a inrudit cu Volvo, astfel ca se regasesc pe diferite masini sisteme patentate de la ambii producatori.
Capacul de la rezervor, mai bine zis sistemul de inchidere, este patent Volvo. Functioneaza pe baza unui zavor electric, aflat in interiorul caroseriei, care se blocheaza odata cu inchiderea centralizata a masinii (nu se intaresc balamalele, cum zicea cineva mai sus). VIPER a identificat corect gaura unde intra zavorul, pentru a-l vedea in actiune trebuie ca masina sa fie incuiata cu busonul de la rezervor deschis. Pentru situatia in care ramai fara curent dar vrei sa alimentezi masina, sub mocheta din portbagaj exista un maner cu sarma otelita, cu care se deblocheaza manual busonul de rezervor.
Toate cele scrise sunt vazute de mine la Volvo S40 si S60, presupun insa ca la Ford e acelasi sistem, imprumutat de la suedezi.
  • 0

#18 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 02 iulie 2007 - 10:17

Zau ca am pipait cu inca un coleg posesor de Mondeo si pe peretele interior nu era nici urma de acel zavor!
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#19 sandumbogdan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 639 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 04
  • Location:Iasi
  • Marca:VW
  • Model:Jetta 2007
  • Motorizare:1.9TDI 105cp

Scris 03 iulie 2007 - 08:37

pai sistemul asta cu blocare in funtie de inchiderea centralizata era pe espero din 95, tot asa are si astra g, deci nu vad marea noutate si mi se pare cel mai logic sistem spre deosebire de cel ca pe cielo sau cum au pe jetta, cu buton special pentru capacul la rezervor si deseori uit sa il deschid cand ma duc sa alimentez

Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 03 iulie 2007 - 08:39

  • 0

#20 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 03 iulie 2007 - 08:58

Ai citit oare cu atentie ce am zis? Am avut si eu Espero, stiu ce zic! Ia mai citeste inca o data mai rar!

Imagine amplasata

In poza asta am zis ca se vede batzul ala de plastic cu gaura in capat, in care ar trebui sa intre zavorul. Repet: ne-am uitat 2, nu 1, si am pipait, si ne-am chiorat de aproape, si nici urma de acel zavor care sa intre in acea gaura!

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 03 iulie 2007 - 09:02

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#21 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 03 iulie 2007 - 11:28

Interesant... 2.5T 220cp Titanium X cu toate goodies-urile pe el doar 22000CIP? :confused:

Imagine amplasata
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#22 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 03 iulie 2007 - 11:32

OMG! un chilipir. merita :D
LE: nu sunt chiar toate goodies pe el
lista de optionale la Titanium X pt hatch
Scaun sofer - reglaj electric pe 8 directii
252
Scaun sofer - reglaj electric pe 8 directii, cu functie de memorare (inclusiv pentru pozitia oglinzilor exterioare)

378
Scaun pasager - reglaj pe inaltime (manual) 189
Scaune fata - incalzite
252
Pilot automat (numai cu volan imbracat in piele) 189
Antifurt jante (doar cu jante din aliaj)
25
Carlig de tractare demontabil
517
Carlig de tractare fix (nedisponibil cu sistem de suspensie autoreglabil)
441
Faruri autoadaptive cu tehnologie Xenon si cu sistem integrat de iluminare laterala (include spalator de faruri si mecanism de reglare automata a farurilor)

630
Oglinzi exterioare pliabile electric
63
Iluminare de zi (faruri)
25
Jante aliaj 18", 5 spite, design "Y" (anvelope 235/ 40 R18)
252
Kit de pana
88
Parbriz cu filtru infrarosu + senzor de ploaie si faruri cu aprindere /stingere automata + faruri de ceata
139
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
13
Sine plafon argintii (numai pentru varianta wagon)
189
Sine plafon de culoare neagra (numai pentru varianta wagon)
126
Spalator faruri
126
Aparatori de noroi (fata / spate)
126
Asistenta la parcare - senzori de proximitate fata si spate
378
Eleron spate (nedisponibil pentru varianta sedan)
252
Insertii de lemn - volan si schimbator de viteze; Volan imbracat in piele
189
Mocheta protectie portbagaj (disponibila pentru varianta wagon; nedisponibila cu podea culisanta portbagaj)
38
Perdele geamuri laterale (portiere spate)
88
Plasa fixare bagaje (wagon)
63
Protectie bagaje (wagon)
252
Protectie portbagaj - transport animale de companie
277
Scaun pasager - reglaj electric pe 8 directii, suport lombar
315
Scaune spate - incalzite (nedisponibile cu scaune integrate pentru copii)
252
Senzor de calitate a aerului, torpedou cu refrigerare + aer conditionat automat cu reglare separata sofer / pasager)

76
Senzor de ploaie, faruri cu aprindere/ stingere automata + faruri de ceata
126
Sistem de suspensie autoreglabil (varianta wagon; nedisponibil cu IVDC)
378
Sistem suplimentar de incalzire (motoare diesel)
126
Suspensie sport
126
Trapa- actionata electric
504
AVANSAT - kit de telefonie Bluetooth (include: comanda vocala; limba engleza) 315
BASIC - kit hands-free cu antena triband; cerinte: sistem audio sau de navigatie 378
Card Ford de acces si pornire motor de la buton
315
ICE 10 - sistem de navigatie cu antena triband, radioCD cu 8 difuzoare, magazie externa 6xCD
1512
Inchidere centralizata dubla
25
IVD - sistem dinamic interactiv (include ESP, TCS si EBA)
378
IVDC - sistem de suspensie autoadaptiv, controlat electronic (include IVD si asistenta la plecare in rampa HLA; nedisponibil cu 1.6 Ti-VCT; cerinta: sistem de suspensie standard)

1260
Pilot automat autoadaptiv (include IVD, EBA, asistenta la plecarea in rampa, HLA); nedisponibil cu motorizarile sigma 1260
PREMIUM - kit de telefonie Bluetooth (include: comanda vocala; limba engleza)
504
Sistem de alarma cu senzori interiori (include card Ford de acces si pornire motor) - Pachet securitate 9
315
Sistem de alarma cu senzori interiori (include: doua carduri Ford de pornire) - Pachet securitate 7 126
Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri
189
Sistem DVD spate - include doua ecrane in tetierele scaunelor fata, casti infrarosu

1890
Tapiterie piele Alcantara
1260
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#23 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 iulie 2007 - 07:52

IVDC+Piele = 2500 eur , 10% din valoare masinii :D
scump d-le, scump...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#24 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 iulie 2007 - 07:57

IDS+ la Opel costa tot peste 1000euro CIP. Si nu include ESP cum include IVDC-ul si nici asistarea la plecarea din panta.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#25 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 iulie 2007 - 11:46

eu stiu ca era in jur de 600eur la opel...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi