Jump to content


Photo

dacia 1310


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 burlacu marian

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
Joined: 30-June 09
  • Marca:dacia
  • Model:1310
  • Motorizare:1600

Posted 30 June 2009 - 07:19 PM

am probleme cu un motor de 1400 cc de dacia . este alimentat cu benzina si gpl. am schimbat garnitura de chiuloasa de nenumarate ori si dupa ce m-am plictisit am schimbat si chiuloasa(cu una noua) rezultatul este acelasi in vasul de expansiune apare ulei apoi incepe sa bolboroseasca apa in vas. cand demontez chiuloasa garnitura nu este arsa. camasile cilindrilor sunt iesite deasupra blocului in mod egal. nu stiu ce sa-i mai fac. va rog sa-mi da-ti un sfat dar nu "cupara alta, alt motor sau variante"
  • 0

#2 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,924 posts
Joined: 24-March 05
  • Location:Bucuresti

Posted 30 June 2009 - 07:50 PM

Pai pe forum-ul "dacia" ai incercat?:D
  • 0

#3 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,936 posts
Joined: 07-January 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Posted 30 June 2009 - 07:57 PM

ia Oltcit :D

serios acum ai o problema destul de mare posibil cu blocul ca altfel nu imi explic :D sau cu sistemul de racire
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#4 burlacu marian

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 posts
Joined: 30-June 09
  • Marca:dacia
  • Model:1310
  • Motorizare:1600

Posted 30 June 2009 - 09:51 PM

asa am crezut si eu insa logic nu imi mai dau seama ce se intimpla. uleiul nu trece in lichidul de racire in cantitate mare la 500 km face o pelicula de 5 mm insa atunci cand incepe sa sufle in borcan apar problemele. de aici simptomele sunt aceleasi ca si la arderea garniturii de chiuloasa. am crezut initial ca problema ar fi la instalatia de alimentare cu GPL insa nu s-a confirmat pentru ca mergand cu benzina am patit la fel. Ciudat este faptul ca nu se intampla dupa un numar fix de kilometri ci o data dupa 2000 o data dupa 1000
  • 0

#5 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3,936 posts
Joined: 07-January 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Posted 01 July 2009 - 07:15 AM

pai,daca chiulasa a fost rectificata si e ok + garnitura de chiulasa buna atunci ramane problema din bloc sau cum am spus sistemul tau de racire sa nu functioneze corect+indicatorul de apa sa nu functioneze(astea 2 impreuna mai greu) asa ca ramane blocul cred:( totusi incearca o parere si de la un mecanic :).
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users