Salt la continut


Fotografie

Problema Golf 4 1.4 16v


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 Panait Alexandru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-mai 14
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:golf IV
  • Motorizare:1.4 16v

Scris 22 mai 2014 - 02:58

De aproximativ 2 ani posed masina din titlu.problemele au inceut anul trecut in august cand imi aparare in bord eroarea sondei lambda.in decembie a murit alternatorul , l-am schimbat cu unul original marca bosh 90w 

si bateria cu una noua.in luna martie a acestui an incepuse masina sa consume mai mult ,problema ce am pus-o in spatele sondei lambda.venind din sibiu spre bucuresti masina incepuse sa se gatuie destul de rau la plecarea dupa loc.am fost cu ea in service ,am pus-o pe tester cand colo aparea decat eroarea sondei lambda...am plecat din acel service pentru ca mi se cerea sa las masina la ei 3 zile ceea ce nu am vrut.

am fost la un prieten de al meu care detine un service i-am spus sa se urce in masina fara tester sa imi spuna ce are.punct ochit punct lovit mia spus ca este de la bujii (2 erau sparte)le-am schmbat pe toate cu unele ngk.masina se misca simtitor de bn.acum aprox 1 saptamana am schimbat si sonda lambda 2 cea de langa catalizator.la fel masina se misca din ce in ce mai bine si consuma din ce in ce mai putin (ajunsese sa consume si 30 - 40 % la plecare normala )de aproximativ 2-3 zile dupa amiaza cand este foarte cald aproape in fiecare zi imi da eroare in bord (oil press motor stop) cu rosu.ceea ce ma inspaimanta.am dus-o iar pe tester si nimic...eu cred ca este o problema electrica, mai ales ca nu patesc acestea decat atunci cand este ff cald afara si in plus am observat ca farul din dreapta se aprinde dupa cateva secunde fata de cel din stanga ceea ce inainte nu se intampla.in plus cand sunt in viteza a-2-a am impresia ca uneori o gatuie din nou...nu stiu daca ajuta dar in masina am bagat doar benzina 98    ROG AJUTOR


  • 0

#2 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 22 mai 2014 - 04:30

de aproximativ 2-3 zile dupa amiaza cand este foarte cald aproape in fiecare zi imi da eroare in bord (oil press motor stop) cu rosu.ceea ce ma inspaimanta.am dus-o iar pe tester si nimic...eu cred ca este o problema electrica, mai ales ca nu patesc acestea decat atunci cand este ff cald afara

Sau n-o fi electrica ci e pompa de ulei infundata / obosita / plictisita / sictirita ... 
  • 1

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#3 Panait Alexandru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-mai 14
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:golf IV
  • Motorizare:1.4 16v

Scris 22 mai 2014 - 05:04

Sau n-o fi electrica ci e pompa de ulei infundata / obosita / plictisita / sictirita ... 

 

poate sau nu ... pt ca ciudat este ca uneori se mai opreste navigatia dar doar pentru moment in plus nu sta aprins martorul de ulei decat uneori mai mult de 10-20 secunde.uneori cand o accelerez mai tare dispare avertizorul alteori nu ...si mai ciudat este ca eroarea mi-o da doar cand este foarte cald afara .de exemplu daca dimineata conduc 5 ore nu are nicio problema iar daca dupa amiaza pe la 4 daca conduc 1 h  apare foare des.  ms


  • 0

#4 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 22 mai 2014 - 05:31

Eu,daca as fi in locul tau,diagnoza undeva si vezi ce zice.Nu e masina veche,esti constrins sa faci diagnoza,din motiv de electronica multa.Altfel bijbii ca si pina acum.Bafta..Si sa nu crezi ca aici sunt docenti in materie de auto.....


  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#5 Panait Alexandru

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 3 Mesaje:
Inregistrat: 22-mai 14
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:golf IV
  • Motorizare:1.4 16v

Scris 22 mai 2014 - 08:43

Eu,daca as fi in locul tau,diagnoza undeva si vezi ce zice.Nu e masina veche,esti constrins sa faci diagnoza,din motiv de electronica multa.Altfel bijbii ca si pina acum.Bafta..Si sa nu crezi ca aici sunt docenti in materie de auto.....

 

sa stii k am pus-o pe tester si nu a dat nicio eroare de aceea banuiesc ca ar fi tot de elecrica... macar poate gasesc pe cnva mai docent ca mn :-)


Aceasta postare a fost editata de Panait Alexandru: 22 mai 2014 - 08:45

  • 0

#6 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 22 mai 2014 - 09:41

uneori cand o accelerez mai tare dispare avertizorul

oare de ce ??? 

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#7 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 mai 2014 - 09:50

La tester incearca si o monitorizare a parametrilor in timpul mersului. Posibil sa poti urmari si presiunea de ulei.
Pentru problemele electrice, daca exista, mai ales ca manifestarile sunt diverse, tot la un electrician bun ar trebui mers, pot fi diferite cauze iar pe forumuri mai greu sa primesti sfaturi la fix
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#8 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 22 mai 2014 - 10:38

lsl m s incrc sa rzlv cm io vni m bne ce va dr pe voi.


  • 1
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#9 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 22 mai 2014 - 10:54

lsl m s incrc sa rzlv cm io vni m bne ce va dr pe voi.

Asa zic si eu ... doar ca scris de la dreapta la stinga :P


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#10 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 22 mai 2014 - 11:29

Forestere, tu cand ai facut ultima testare? :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#11 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 23 mai 2014 - 05:43

 ultima testare? :lol:

Ce sa testeze ... presiunea uleiului ?


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#12 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 23 mai 2014 - 08:23

Forestere, tu cand ai facut ultima testare? :lol:

 

Aseara, testam softul clientului ca nu raspunde la niste ARP request-uri. :D


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#13 BoNzO

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 13-decembrie 14
  • Location:Timisoara
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Passat 2001
  • Motorizare:1.9 TDI 130CP

Scris 21 decembrie 2014 - 10:57

vezi sonda de ulei,daca nu e sonda is tacheti hidraulici si axele de sus...is macinate camele


  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi