Cum se curata injectoarele,
Started by Liahim, Feb 04 2008 03:58 PM
13 replies to this topic
#1
Posted 04 February 2008 - 03:58 PM
Am problema cu masina: "da in nas la relanti". Din toate sursele, am inteles ca s-au infundat injectoarele.
Problema este ca la service Renault, nu se cutata, se schimba (si costa 200 RON/bucata). De curatat, se curata la orice service (40-50 RON/bucata) dar risti sa-ti faca aia praf masina, mai rau. Am inteles ca se poate si cu un aditiv special, care se pune in rezervor.
Da-ti-mi si mie o mana de ajutor: cum se face operatiunea cu aditivul (cata benzina mai trebuie sa lasi in rezervor, daca se dilueaza aditivul cu benzina, etc.) sau daca a curatat cineva la un service si a fost multumit, sa-mi dea si mie o adresa, un numar de telefon, ceva.
Eu va multumesc anticipat.
Problema este ca la service Renault, nu se cutata, se schimba (si costa 200 RON/bucata). De curatat, se curata la orice service (40-50 RON/bucata) dar risti sa-ti faca aia praf masina, mai rau. Am inteles ca se poate si cu un aditiv special, care se pune in rezervor.
Da-ti-mi si mie o mana de ajutor: cum se face operatiunea cu aditivul (cata benzina mai trebuie sa lasi in rezervor, daca se dilueaza aditivul cu benzina, etc.) sau daca a curatat cineva la un service si a fost multumit, sa-mi dea si mie o adresa, un numar de telefon, ceva.
Eu va multumesc anticipat.
#2
Posted 04 February 2008 - 04:10 PM
Salut,
In primul rand "Welcome!"
Curatarea corecta a injectoarelor se face cu ultrasunete. Info aici .
Orice service care se respecta are un asemenea aparat. Daca ai avea loctia completata la profil poate vei primi si adrese care sa iti fie de ajutor (de exemplu siteul de mai sus este din Cluj-Napoca, dar daca tu esti din Bucuresti sau Constanta nu iti este de mare folos)
In primul rand "Welcome!"
Curatarea corecta a injectoarelor se face cu ultrasunete. Info aici .
Orice service care se respecta are un asemenea aparat. Daca ai avea loctia completata la profil poate vei primi si adrese care sa iti fie de ajutor (de exemplu siteul de mai sus este din Cluj-Napoca, dar daca tu esti din Bucuresti sau Constanta nu iti este de mare folos)
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale
#3
Posted 04 February 2008 - 04:26 PM
Multumesc pentru urare.
Da, ai dreptate in legatura cu locatia. My bad si am completat acum.
Intr-adevar, site-ul acelui atelier din Cluj il gasisem si eu. Arata cel profi si mai de incredere dar din pacate n-am noroc de el din cauza distantei.
Ceva in Bucuresti, poti sa-mi recomanzi?
Da, ai dreptate in legatura cu locatia. My bad si am completat acum.
Intr-adevar, site-ul acelui atelier din Cluj il gasisem si eu. Arata cel profi si mai de incredere dar din pacate n-am noroc de el din cauza distantei.
Ceva in Bucuresti, poti sa-mi recomanzi?
Edited by Liahim, 04 February 2008 - 04:27 PM.
#4
Posted 04 February 2008 - 04:49 PM
Eu lucrez bine cu Autocobalcescu. 303.98.88 (receptie mecanica Renault)
Poti sa le dai un telefon sa-i intrebi.
Poti sa le dai un telefon sa-i intrebi.
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale
#5
Posted 04 February 2008 - 05:44 PM
Total Diesel pe centura dupa Acumulatorul.
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.
#6
Posted 04 February 2008 - 07:21 PM
Aditivii de buna calitate fac acelasi lucru. E drept, nu in 1 ora ( de manopera ), dar rezolva problema.
Important e sa iei un aditiv de buna calitate si sa respecti instructiunile.
Important e sa iei un aditiv de buna calitate si sa respecti instructiunile.
#7
Posted 23 February 2008 - 02:18 PM
Am intrat abia aseara pe forumul vostru si asta din cauza unui topic referitor la metrouri. Am si eu o problema pe care timpul inca nu mi-a permis sa o rezolv, dar care ma macina ingrozitor:
Am un Megane 1 - 1,6 benzina, 8 valve la care, la temperaturi mai mici ale motorului, daca apas brusc acceleratia (sa zicem nu chiar lent), motorul da sa se opreasca iar dupa balbaieli prelungite, se poate chiar opri sau sa se tureze. Cineva mi-a spus ca ar fi vorba de problema mai sus discutata - injectoare murdare. Altcineva a pomenit de 'vana de ralanti' - care presupun ca intervine si la cresterea cantitatii de benzina din timpul incalzirii motorului. Aveti vreun sfat si pentru mine?
Am un Megane 1 - 1,6 benzina, 8 valve la care, la temperaturi mai mici ale motorului, daca apas brusc acceleratia (sa zicem nu chiar lent), motorul da sa se opreasca iar dupa balbaieli prelungite, se poate chiar opri sau sa se tureze. Cineva mi-a spus ca ar fi vorba de problema mai sus discutata - injectoare murdare. Altcineva a pomenit de 'vana de ralanti' - care presupun ca intervine si la cresterea cantitatii de benzina din timpul incalzirii motorului. Aveti vreun sfat si pentru mine?
#8
Posted 23 February 2008 - 02:28 PM
Cauze pot fi multe... Cel mai bine e sa mergi la un service sa-i faca o constatare.
Ce poti incerca ( rau nu-i face sub nicio forma ) e sa incerci cu aditivul pentru curatatul injectoarelor. Daca nu simti nimic dupa 100-200 km, service-ul ramine solutia.
Ce poti incerca ( rau nu-i face sub nicio forma ) e sa incerci cu aditivul pentru curatatul injectoarelor. Daca nu simti nimic dupa 100-200 km, service-ul ramine solutia.
#9
Posted 23 February 2008 - 02:37 PM
O recomandare de aditiv bun?
#10
Posted 23 February 2008 - 04:06 PM
Eu am folosit cu rezultate foarte bune "2+2" cind aveam Golf4 benzina.
#11
Posted 25 February 2008 - 02:31 PM
Supapa de relanti e putin probabil, dupa cum ii si zice, ea deschide si inchide un mic orificiu pentru a tine relantiul la valoarea stabilita de ECU. Ca sa fie murdara/stricata ar trebui sa o simti si la cald si cind schimbi vitezele. Avantajul este ca e usor accesibila si curatarea ei (oricum e mega jegoasa pun pariu) nu aduce decit avantaje asa ca poti sa incerci singur.
Edited by EvilOne, 25 February 2008 - 02:32 PM.
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#12
Posted 25 February 2008 - 03:06 PM
La vechea masina o curatam lunar si chiar se simtea efectul. Dupa o luna era plina de mizerie. In functie de locul unde e amplasata dureaza maxim 10 minute daca faci totul meticulos ca daca te grabesti in 3 min e gata.
Edited by canan17ro, 25 February 2008 - 03:06 PM.
Opel Astra 1.9 CD<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->TI<!--colorc--></span><!--/colorc--> 200 de cai by<a href="http://www.flash-tuning.ro" target="_blank"> <!--coloro:#cc0000--><span style="color:#cc0000"><!--/coloro-->Flash-tuning<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
#13
Posted 09 March 2008 - 10:27 PM
In functie de locul unde e amplasata
Pentru Megane, motorul de 1,6l, 8V, unde este? Vreau sa o operez singur, dar cum o recunosc? Cum o curat? Cum as putea-o strica?
#14
Posted 10 March 2008 - 09:11 AM
Pune o poza mai de ansamblu cu admisia si poate o nimerim de aici. Se curata cu o cirpa si eventual putin solvent d-ala folosit la carburatoare. Poti sa o strici cu ciocanul eventual, cu mina e cam greu.
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users