Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Detector Beltronics Sti Driver


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 27 februarie 2009 - 02:15

Dupa ultima vizita prin garajul lui AND1 mi-am dat seama de doua lucruri:
1. daca nu ai ordine in garaj haosul transforma totul in chin (pune bre mana si pune-ti vreo 45 de rafturi ca te mananca cocorocii - gandacii!)
2. nu e ieftin sa repari un detector de radar.

In sfarsit, ma refer aici la punctul 2... Beltronics Sti Driver, the ultimate radar detector...
Nu intru in amanunte cu reparatia device-ului, e plictisitoare povestea, ideea e ca detectorul e bun.
De aratat arata bine (ba nu, foarte bine) cu carcasa aia metalica, pe hartie bate de departe multe inventii din aceeasi gama, are functii multe (mute'ul ala suplimentar de pe alimentatorul de la bricheta dar si ledul de alarma de pe acelasi alimentator este de senzatie), e premium gagiul!

Dar... si aici intervine marea dilema, mi-a adus aminte de alarmele false. Daca mergi cu el pus pe Highway simte de pe Magheru usile de la benzinariile din Berceni, si asta nu bun.
Daca esti pe Autoscan mai diminueaza cu ceva numarul de false dar tot pe acolo esti.
Pe City si City-no x e treaba, nu mai ai alarme false decat foarte putine dar... senzitivitatea e facuta praf.

Aseara a fost al doilea test pe care l-am facut, primul a fost alaltaieri seara si s-a comportat la fel.
Radar pe Mihai-Bravu, intre Baba Novac si intrarea in Pasajul Muncii, pus pe dreapta pentru aceeasi directie de mers, ascuns intre masini.

Si o iau pe moduri de detectie, sa ne organizam cumva.

Primul test facut mergand spre Baba Novac, deci cu fata la radar:
- pe Highway l-a simtit inca de la iesirea din pasaj, iar la vreo 300 de metri (imediat dupa curba aia mica) a luat foc si indica in blana.
- pe Autoscan l-a simtit in dreptul statiei de tramvai (vreo 250m) dar dupa cateva secunde de alarma maxima a tacut de tot si a revenit alarma la mediu la vreo suta de metri de radar;
- pe City si City X l-a detectat tot pe la vreo 250m dar a ramas in blana tot timpul, pana la trecerea de masina de radar.

Al dolea test a fost facut mergand pe sensul de mers pe care (si pentru care) era pus radarul:
- pe Hoghway l-a simtit la vreo suta de metri de radar si a ramas in maxim alarma mult dupa;
- pe Autoscan l-a simtit la vreo 30 de metri, a dat alarma maxima si apoi si-a revenit treptat pana la zero la vreo suta de metri dupa ce-am trecut de radar;
- pe City si City no X l-a simtit pe radar in dreptul lui, a croncanit vreo 30 de metri si apoi a tacut; si-a adus minte dupa inca cateva zeci de metri si a mai croncanit putin.

Am repetat testele de 3 ori pentru fiecare setare si ne-am oprit nu de plictiseala ci pentru ca masina de oprire (care era pusa langa biserica aia de pe dreapta, cum intri in Pasajul Muncii) ne-a oprit si ne-a intrebat care-i combinatia cu tarcoalele. Cand le-am spus ca testam detectorul de radar le-a sarit basca din cap si ne-au spus ca intoarcerea nu este permisa in curba aia, deci a trebuit sa ne retragem.

Deci, pana la urma, pe ce mod ar fi cel mai bine sa tin detectorul?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#2 AND1

    cascadorul

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 Mesaje:
Inregistrat: 16-octombrie 06
  • Location:Brasov
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:EVO IX
  • Motorizare:2.0L 500+CP

Scris 27 februarie 2009 - 02:40

Am sa imi ordonez totul in garaj, cu siguranta(cred ca eu imi doresc asta mai mult decat oricine), dar inainte de asta va trebui sa gandesc o topografie cat mai eficienta. :D

In primul rand vezi sa nu ai parbriz atermic. Suna banal dar e ca in instructiunile pentru electronice la americani:" Aparatul nu porneste? Verificati daca este bagat in priza." La M5 spre exemplu am parbrizul atermic si am ajuns sa tin Sti-ul pe care l-ai reparat tu(felicitari by the way), pe bord doar pentru efectul dramatic!

Aceasta postare a fost editata de AND1: 27 februarie 2009 - 02:45

  • 0
Quench my thirst with GASOLINE!

#3 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 27 februarie 2009 - 03:26

Ha ha ha ha efectul dramatic?! =))

Nu, n-am parbriz atermic, e clasic, geam de sticla fara insertie.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#4 Fanatic

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.610 Mesaje:
Inregistrat: 28-august 03
  • Location:Cacapitala Romaniei
  • Marca:Porsche
  • Model:Boxster 981
  • Motorizare:2.7

Scris 05 iulie 2011 - 08:26

Poc cu nuca in perete :lol:
  • 0

Ex-FN2 owner


#5 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 05 iulie 2011 - 01:15

Mda,atermic nu are nimic in comun cu insertia...........s-a ramolit si Cabral..........
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi