Acea plasa este pasiva toata ziua, rolul ei a fost descris de spining mai sus, adica sa fie o legatura flexibila, sa nu transmita vibratiile din motor la caroserie.
Incearca si la baietii de la Borla, parca tin minte ca aveau asa ceva.

Problema cu teava de esapament
Started by EvilOne, iul 13 2005 01:30
2 replies to this topic
#1
Scris 13 iulie 2005 - 01:30
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#2
Scris 14 iulie 2005 - 08:20
N-auzi sefu!? Fa o vizita la Borla ca au aia si cot racord d-asta flexibil si as jura ca e mai ieftineala. Nu de alta de 200E pe niste plasa e RIP OFF.
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#3
Scris 21 august 2006 - 10:01
Ba da voi nu prea aveti treba cu mecania .. chestia aia se gasete la magazinul de piese auto si nu face alceva dacata sa nu fie rigida la vibratiile motorului sau eventual pentru un cot ...costa vreo 250 de mii ...
si 2 coliere ,, vil pun eu imi dati 100 de mii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif
ce naiba
si 2 coliere ,, vil pun eu imi dati 100 de mii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif

ce naiba
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi