17.5k mi se pare astronomic, cum o trage motorul ala sub 4-5k?
2006 Yamaha R6
Started by EvilOne, sep 15 2005 06:43
6 replies to this topic
#1
Scris 15 septembrie 2005 - 06:43
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#2
Scris 14 august 2006 - 11:36
Nu. Nu trage. Asa sint toate motoarele astea de super sport (600) mori pe ele in oras si trafic. Vrei cuplu si confort, te duci spre un 2V sau macar 4L tunat altfel.
Nu sunt de accord. Desi sunt incepator (n-am mai mult de un anisor) am inceput sa-mi dau si io seama de ce inseamna cuplu si ce inzeamna bazaiala. Iar R6 este o bazaiala. Pana la vreo 11k de ture. Apoi are un rush incredibil. Este un motor excelent pentru cei ce vor tot dar si vor sa dea tot. Pentru un om average, care merge prin oras, la munca, R6 este un blestem. Cunosc 2 insi care si-au vandut-o dupa cateva luni din cauza stressului prin care trebuiau sa treaca.
Nu se compara cu middle rangeul unui 636 sau cu al unui Triumph d-asta nou. Ninja trage incredibil in comparatie cu R6. Si nu va vorbesc de sutimi de miimi, va spun din propria-mi si obiectiva experienta. N-am avut timp sa-mi fac preconceptii
2004 E60 530i Schwartz Metallic
#3
Scris 15 august 2006 - 09:29
Pai si atunci de ce nu esti de acord? 636 e necinstit ca are vreo 5% capacitate in plus, si probabil e tunat pentru cuplu mai jos. Triumph nici nu are numarul legal de cilindri
Salam. Florin Salam.
#4
Scris 15 august 2006 - 07:58
Eh, si cu tine acum. Cand zici 600, bagi si 590 si 600 si 636 si Daytona in 3 tzilindrii. 636 are cuplu maxim pe la 8,500 si R6 il are pe la 10,500 din cate tine minte. Plus o diferenta de cuplu deloc de neglijat. Ceea ce face un 636 mult mai placut de condus, e o diferenta foarte mare.
Interesant este ca per total, R6 e mai rapida si mai vitezista decat 636. Iar tachometrul ala cu 17,500 sau cat arata este o aberatie. Chiar si Yamaha a recunoscut
Oricum, n-as zice nu la un R6. Imi place cum arata de mor, este cea mai spectaculoasa. Dar l-as vinde a doua zi pentru un Daytona
Interesant este ca per total, R6 e mai rapida si mai vitezista decat 636. Iar tachometrul ala cu 17,500 sau cat arata este o aberatie. Chiar si Yamaha a recunoscut
Oricum, n-as zice nu la un R6. Imi place cum arata de mor, este cea mai spectaculoasa. Dar l-as vinde a doua zi pentru un Daytona
2004 E60 530i Schwartz Metallic
#5
Scris 16 august 2006 - 09:22
Pai nu-i deloc la gramada asa. Un motor de 4L are mai putin cuplu decit un 2V la aceeasi capacitate (le.: am vrut sa zic ca 2V are cuplu mai jos si mai utilizatibil, nu neaparat mai mult), dar mai multa putere ca ajunge la turatii mai mari. Deci nu bagi 600 la gramada, e diferenta majora intre motoarele de 2 cilindri, 3 cilindri, 4 cilindri, V, L, cite supape, cum a fost tunat motorul, etc.
Cuplu se poate cistiga usor cu o axa mai boanta si sacrificind citiva cai putere. Dar nu da bine la marketing si nici la sportivitate (ca si cum toata lumea merge numai pe circuit). Ca sa scape de dilema asta Kawa a pus 36 de cm3 in plus pe care i-au transformat in cuplu. Si bine au facut.
Vrei cuplu, ia Harley . Sau Buell.
Cuplu se poate cistiga usor cu o axa mai boanta si sacrificind citiva cai putere. Dar nu da bine la marketing si nici la sportivitate (ca si cum toata lumea merge numai pe circuit). Ca sa scape de dilema asta Kawa a pus 36 de cm3 in plus pe care i-au transformat in cuplu. Si bine au facut.
Vrei cuplu, ia Harley . Sau Buell.
Salam. Florin Salam.
#6
Scris 16 august 2006 - 06:57
Imi place Buell. Aduce un pic cu Brutale, rece, mecanic, fioros, se vad maruntaiele care iti aduc placerea.
Singurul lui pacat ... e american.
Singurul lui pacat ... e american.
2004 E60 530i Schwartz Metallic
#7
Scris 08 octombrie 2006 - 01:24
ce s-a intamplat cu posturile mele? si eu parca postasem aici pe vechiul autoshow
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi