Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Etapa a-17-a - Marele Premiu al Braziliei - Interlagos, 25 septembrie 2005


  • Topic inchis Acest topic e inchis
8 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 septembrie 2005 - 02:03

Originally posted by rezare
Afirmatia lui ramane in picioare. Cred ca trebuie sa-mi iau si eu un Renault, poate vad lucrurile altfel.

care afirmatie?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 septembrie 2005 - 03:47

dante, nu uita ca raikkonen era sa castige titlul in 2003 cu 1 victorie (maxim 2 in ultima cursa).
nici pe departe combativ in fatza etc...
stilul de condus si decizia daca ataci sau nu sunt f puternic influentate de masina pe care o ai. alonso nu are acum masina de victorie si obtine tot ce poate din situatia asta..jos-palaria, nu ai ce ii cere mai mult. doar nu vrei sa dea 110% sa se loveasca la fel ca tontul ala (montoya adica).

mai sunt forumuri pe afara unde vad fani kimi scandalizati ca sist de punctaj avantajeaza mersul defensiv...insa NICI UNUL nu isi aduce aminte de 2003....ce repede uita lumea.

am mai vazut pe undeva o idee interesanta...cand pilotul tau favorit merge incet, e din cauza tacticii prudente, cand iese in decor fortand e un erou ce lupta mereu.....cred ca asa gandim fiecare despre favoritii nostri, de aici diferentele de opinie


editat pt erori de ortografie

[Edited on 20-9-2005 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 septembrie 2005 - 04:03

mi-e tema sa nu ni-l ofere montoya iar......http://www.garajul.ro/forum/public/style_emoticons/default/hammer.gif
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 24 septembrie 2005 - 08:27

Rezultatele in calificari:

1 Fernando Alonso Renault F1 01.11,988
2 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 01.12,145
3 Giancarlo Fisichella Renault F1 01.12,558
4 Jenson Button BAR-Honda 01.12,696
5 Kimi R�ikk�nen McLaren-Mercedes 01.12,781
6 Christian Klien Red Bull Racing 01.12,889
7 Michael Schumacher Ferrari 01.12,976
8 Jarno Trulli Toyota 01.13,041
9 Felipe Massa Sauber-Petronas 01.13,151
10 Rubens Barrichello Ferrari 01.13,183
11 Ralf Schumacher Toyota 01.13,285
12 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 01.13,372
13 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 01.13,387
14 Mark Webber BMW-Williams 01.13,538
15 Antonio Pizzonia BMW-Williams 01.13,581
16 David Coulthard Red Bull Racing 01.13,844
17 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 01.14,520
18 Christijan Albers Minardi-Cosworth 01.14,763
19 Robert Doornbos Minardi-Cosworth
20 Takuma Sato BAR-Honda
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 septembrie 2005 - 10:12

Felicitari Alonso pentru titlu si pt faptul ca e cel mai tanar din istorie. O fi tanar, dar e calculat ;)

La constructori se joaca desi McLaren au avantaj tehnic mare.
Acele upgradeuri tehnice nu au avut cam nici un efect. McLaren i-au dominat CLAR iar interlagos e un circuit care tinde sa micsoreze diferentele. In China cred ca va fi mai mare diferenta daca nu vin cu upgrade pe bune.

Ferrari au mers ok, MS s-a tinut scai de Fisico si l-a invins. Nu stiu cat e strategia de vina pt esecul lui Fisico...a fost in fata lui MS inainte de prima oprire la boxe dar mai mult de 1.5sec-2sec nu a pus niciodata cu o masina mai usoara. A pierdut la limita, probabil juma de secunda in plus si si-ar fi pastrat distanta.
MS a mers bine, a scos tot ce era de scos din masina aia. Rubens (iar?!) la ani lumina in spate...o sa ii priasca schimbarea de echipa, o provocare noua. Aici nu are nici o sansa sa-isi bata coechipierul. Daca masina e dominanta termina pe 2 dupa MS, daca masina e slaba el cade mult in pluton.
Toyota si Ferrari cred ca isi axeaza resursele pe 2006 de ceva vreme. In pauza de iarna vor trebui sa colaboreze binisor pentru a avea o referinta comuna in evolutia gumelor.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 26 septembrie 2005 - 10:58

Alonso se lupta cu Macurile un pic pt ca are alta clasa fata de Fisichella.
Nu cred insa ca poate sa ii preseze serios, in Brazilia cel putin nu a fost nici o amenintare.
partea buna pt renault e ca montoya nu are nevoie de presiune sa dea cu ea in gard...o reuseste indiferent de conditii
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 28 septembrie 2005 - 12:11

Ron Dennis e un simplu mecanic deci nu ai ce sa te astepti de la el. Competitia intre el si Briatore e strinsa, invingatorul va cistiga un sut in fund care il va arunca in afara F1.

Nu mi s-a terminat cerneala, pur si simplu sint scirbit de conjunctura care l-a facut pe Alfonso campion mondial. De la Bernie care face regulamente dupa cum i se ridica, la BS care au avut grija sa ne dea la gioale cu incredere anul asta. Daca ai avea o urma de obiectivitate in tine
(evident ca nu si observ tendinta la toti fani renol), ai recunoaste ce spun eu si ce vad restul oamenilor care se uita si cunosc putin F1 si motorsport. Anume ca Alfonso a cistigat anul asta numai si numai datorita unui concurs de imprejurari care va fi greu sa se mai repete. Si grecia a luat campionatul european si toata lumea le stie valoarea, numai aia din tara lor nu. E rau sa nu stii, da e si mai rau sa nu vrei sa stii, asa ca, continuati sa va laudati....

[Edited on 28-9-2005 by EvilOne]
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 septembrie 2005 - 06:19

kimi e ghinionist, dar in viata norocul tine cu cei buni.
nici mie nu mi se pare alonso mai rapid, dar nici kimi un zeu pe langa el.
in 2003 kimi a fost norocos ca a ajuns in lupta pt titlul (cu 1 bucata victorie comparativ cu 6 ale lui ms, dar nici un fan mclaren nu recunoaste asta azi).
motivul ratarilor lui kimi nu poate fi identificat ca ghinion...nu a cazut din cer vreun pom pe masina liu sau chestii de-astea. motivul e clar, se numeste "Mercedes". acolo trebuie umblat DACA se doreste mai mult. Kimi a obtinut tot ce putea din masina aia.
ce-o sa fie la anul nu va afecta in nici un fel ce a fost anul asta. cand se va trage linie dupa china se numara punctele si se pleaca in vacanta. ce-o fi dupa aia nu conteaza. alonso e campion, un titlu luat fiindca a stiut sa profite de tot ce era in jurul sau...bridgestone in offside, mercedes in offside. nu ma indoiesc ca si kimi lua titllul in renault, il lua sigur, la fel ca si ms. dar nu-i vina lui ca restul nu au venit cu temele facute si nu ii scade valoarea chestia asta.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 septembrie 2005 - 08:17

Master Yoda is alive...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi