Opinii Cielo - continuare
#1
Scris 30 septembrie 2005 - 04:52
#2
Scris 03 octombrie 2005 - 12:47
atentie, nu am zis 5w30, ci 5w40.
edit: sa mai zica cineva ca e scump la intretinere cielo
[Edited on 3-10-2005 by MikeTekRacing]
#3
Scris 03 octombrie 2005 - 01:16
#4
Scris 13 octombrie 2005 - 09:44
foarte frumos....ca e si scumpa rau...Originally posted by adi76
Eu l-am vandut pe al meu cand avea 100.000 km si 6 ani si nu schimbasem inca distributia.
dupa aia cand ramai in drum zici ca e masina proasta
#5
Scris 13 octombrie 2005 - 09:56
in plus fata de asta nici o piesa de cielo nu e scumpa, iar la 60.000 cat zice sa le schimbi nu cred ca e un efort asa mare financiar.
#6
Scris 13 octombrie 2005 - 11:33
asta e intretinere romaneasca a masinii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gifOriginally posted by adi76
Cureaua a fost verificata pana atunci la fiecare revizie iar mecanicii spuneau defiecare data ca "inca mai merge". Si a mers.
nu o lua personal, insa ne suparam ca cei din vest ne considera neseriosi..cu asemenea mecanici specialisti in de toate...
#7
Scris 13 octombrie 2005 - 12:30
e poate cel mai important element de la revizie...nu da semne de oboseala, nimic, ci pocneste si gata...iar la DOHC am inteles ca urmarile sunt nasole rau.
#8
Scris 17 octombrie 2005 - 08:24
82.000km inseamna cam 20 pe zi.
codz e membru vechi pe aici, nu are nici un interes sa ne minta in privinta rulajului.
#9
Scris 18 octombrie 2005 - 10:22
Cielo meu a implinit 9 anisori si a strans in buchetelul kilometrajului 37.000 km. 24 pana in 99 si restul pana in prezent.Originally posted by MikeTekRacing
nu toata lumea ia masina sa alerge 30.000 pe an.
#10
Scris 18 octombrie 2005 - 11:12
crede-ma ca sunt si cazuri de-astea...
al meu cielo nu a avut atata bafta, dar mai sunt si masini putin rulate
#11
Scris 20 octombrie 2005 - 09:39
#12
Scris 28 octombrie 2005 - 11:24
#13
Scris 04 noiembrie 2005 - 05:36
ideea e sa nu mergi vara la 60 de grade asfaltul cu ele pe masina.
si eu am trecut pe cele de iarna de saptamana asta.l
#14
Scris 05 noiembrie 2005 - 10:36
eu vreau sa il schimb la rev urmatoare cand o sa schimb si discurile ca sunt cam ovalizate.
#15
Scris 12 noiembrie 2005 - 11:16
#16
Scris 13 noiembrie 2005 - 04:11
#17
Scris 16 noiembrie 2005 - 11:27
#18
Scris 22 noiembrie 2005 - 11:27
#19
Scris 08 decembrie 2005 - 05:06
#20
Scris 23 decembrie 2005 - 10:28
#21
Scris 17 ianuarie 2006 - 07:56
Originally posted by aegis
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/001.gif daca pui 0w40 strange si bani de set/cuzineti in primavara
chiar asa ? ia mai cauta info
uite aici de ex...
si acum ma uit la o chestie...0w e mai subtire deci e CLAR mai bun iarna.....
[Edited on 17-1-2006 by MikeTekRacing]
#22
Scris 30 ianuarie 2006 - 01:22
nu vorbim de un fabricant de uleiuri ci de un ulei XwYY.Originally posted by aegis
si eu daca as fabrica uleiuri ti-as spune ca dafapt este un panaceu nu un ulei si ca in mod sigur cel fabricat de mine este cel mai bun, Mike ?! te-ai nascut ieri ?
Daca toti folosim acelasi ulei ce diferenta este intre Cielo si AstonMartin ?
si asa sunt multe serviceuri care baga 10w sau chiar 15 cand un 5w merge fara probleme
daca 0w ti se pare prea extrem, pune 5w.
[Edited on 30-1-2006 by MikeTekRacing]
#23
Scris 30 ianuarie 2006 - 09:19
#24
Scris 27 iulie 2006 - 09:24
l-am intrebat acum pe tata si zice ca a iesit foarte echilibrat
al meu e GLE insa, s-ar putea ca de-aici sa fie diferenta
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi