Salt la continut


Fotografie

Opinii Cielo - continuare


  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 30 septembrie 2005 - 04:52

e bun uleiul dar mai bine ii puneai 5w40
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 03 octombrie 2005 - 12:47

aegis, in carte mea de SOHC e si 5w40...
atentie, nu am zis 5w30, ci 5w40.
edit: sa mai zica cineva ca e scump la intretinere cielo :D

[Edited on 3-10-2005 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 03 octombrie 2005 - 01:16

al meu nu-l consuma si am aproape 140.000
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 octombrie 2005 - 09:44

Originally posted by adi76
Eu l-am vandut pe al meu cand avea 100.000 km si 6 ani si nu schimbasem inca distributia.

foarte frumos....ca e si scumpa rau...
dupa aia cand ramai in drum zici ca e masina proasta
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 octombrie 2005 - 09:56

la cielo sohc nu se intampla nimic daca se rupe cureaua de distributie, dar parca nu as vrea sa experimentez pe pielea mea.
in plus fata de asta nici o piesa de cielo nu e scumpa, iar la 60.000 cat zice sa le schimbi nu cred ca e un efort asa mare financiar.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 octombrie 2005 - 11:33

Originally posted by adi76
Cureaua a fost verificata pana atunci la fiecare revizie iar mecanicii spuneau defiecare data ca "inca mai merge". Si a mers.

asta e intretinere romaneasca a masinii http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/thumb.gif
nu o lua personal, insa ne suparam ca cei din vest ne considera neseriosi..cu asemenea mecanici specialisti in de toate...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 octombrie 2005 - 12:30

eu zic sa o schimbi acum, nu e o investitie prea mare si riscul nu merita.
e poate cel mai important element de la revizie...nu da semne de oboseala, nimic, ci pocneste si gata...iar la DOHC am inteles ca urmarile sunt nasole rau.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 17 octombrie 2005 - 08:24

nu toata lumea ia masina sa alerge 30.000 pe an.
82.000km inseamna cam 20 pe zi.
codz e membru vechi pe aici, nu are nici un interes sa ne minta in privinta rulajului.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 18 octombrie 2005 - 10:22

Originally posted by MikeTekRacing
nu toata lumea ia masina sa alerge 30.000 pe an.

Cielo meu a implinit 9 anisori si a strans in buchetelul kilometrajului 37.000 km. 24 pana in 99 si restul pana in prezent.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 18 octombrie 2005 - 11:12

si daca ai masina de serviciu? :D
crede-ma ca sunt si cazuri de-astea...
al meu cielo nu a avut atata bafta, dar mai sunt si masini putin rulate
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 octombrie 2005 - 09:39

1 distriibutie + 2 accesorii :) (AC, alternator)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#12 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 octombrie 2005 - 11:24

hehe...bad choice?!? o sa vezi schimbare DRAMATICA in comportamentul masinii pe zapada....eu sunt patit :D si am doar doua de iarna, Toyo......pot sa ar cu masina strada :D. exagerez un pic, evident, dar o sa vezi exact ce diferenta e
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 04 noiembrie 2005 - 05:36

da, chiar asa se intampla. insa nu e chiar critica limita.
ideea e sa nu mergi vara la 60 de grade asfaltul cu ele pe masina.

si eu am trecut pe cele de iarna de saptamana asta.l
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 05 noiembrie 2005 - 10:36

merge cu Dot mai mare.....cauta si tu o marca mare, gen Mobil...nu e ceva ce schimbi toata ziua.....
eu vreau sa il schimb la rev urmatoare cand o sa schimb si discurile ca sunt cam ovalizate.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#15 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 noiembrie 2005 - 11:16

da-mi prin u2u o adresa de mail si se rezolva :) am manualul de reparatii
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#16 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 13 noiembrie 2005 - 04:11

nu cauta neaparat unul facut in coreea ci un GLE....de cand a aparut Executive au integrat multe aici si se simte. Eu am GLE din ultimul an fabricatie (1999) si merge impecabil.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#17 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 16 noiembrie 2005 - 11:27

si mie imi mai scartaie un pic cureaua aia (de cand am schimbat-o a aparut fenomenul, banuiesc ca nu e stransa)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#18 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 22 noiembrie 2005 - 11:27

in interiorul incuietorii ai pus ulei? eu bag cu seringa si din cheie se deschide fara nici o problema.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#19 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 decembrie 2005 - 05:06

un remediu e ulei cu seringa bagat si merge mereu (macar din cheie daca nu din alarma). Dar murdaresti cheia :D trebuie atentie cu ea dupa aia.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#20 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 decembrie 2005 - 10:28

am cielo din 1999 GLE si are prob asta..nu e specifica Executive...se rezolva cu ulei in incuietoare
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#21 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 17 ianuarie 2006 - 07:56

Originally posted by aegis

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/001.gif daca pui 0w40 strange si bani de set/cuzineti in primavara


chiar asa ? ia mai cauta info :D
uite aici de ex...
si acum ma uit la o chestie...0w e mai subtire deci e CLAR mai bun iarna.....

[Edited on 17-1-2006 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#22 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 30 ianuarie 2006 - 01:22

Originally posted by aegis
:D

si eu daca as fabrica uleiuri ti-as spune ca dafapt este un panaceu nu un ulei si ca in mod sigur cel fabricat de mine este cel mai bun, Mike ?! te-ai nascut ieri ?

Daca toti folosim acelasi ulei ce diferenta este intre Cielo si AstonMartin ?

nu vorbim de un fabricant de uleiuri ci de un ulei XwYY.
si asa sunt multe serviceuri care baga 10w sau chiar 15 cand un 5w merge fara probleme
daca 0w ti se pare prea extrem, pune 5w.

[Edited on 30-1-2006 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#23 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 30 ianuarie 2006 - 09:19

eu am schimbat fishele ca sa scap de prob aia..incearca cu fisele de la alta masina..din pacate eu nu ti le mai pot imprumuta ca nu am masina...doar in weekend eventual
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#24 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 27 iulie 2006 - 09:24

nu cred, al meu a trecut ITPul de curant (la 145.000 km) fara nici o prob.
l-am intrebat acum pe tata si zice ca a iesit foarte echilibrat
al meu e GLE insa, s-ar putea ca de-aici sa fie diferenta :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi