Best Motoring International
#1
Scris 13 decembrie 2005 - 06:50
Placut la nebunie Supercar race cu Ferrari F50 si Evo Empire la Touge. Si mai ales unde se demonstreaza ca MR2 cu motorul 1.8 VVTLi rupe pe Touge un Skyline.
ACrew style
#2
Scris 15 decembrie 2005 - 08:37
Oricum, S4 e pur si simplu superb! Si sunet, si tinuta de drum, si tot. M3-ul era sters...
Disclaimer: anumite pareri deranjante pentru anumiti ochi sunt pur personale.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3
Scris 15 decembrie 2005 - 08:57
Mi-a placut cand la testele paralele cu noul Spec C, cel de pe EVO IX a cerut repetarea testului pentru ca a avut probleme cu frana de mana. Mi s-a parut foarte profesionista treaba, adica nu l-au scos pe EVO prost din cauza unei probleme stupide.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#4
Scris 15 decembrie 2005 - 09:28
Da, a trisat si l-au descalificat. Mi-a placut Disclaimer-ul de la faza cu trisatul: BMI nu-si asuma nici o responsabilitate pentru ca Tsuchiya nu stie sa piarda (termenul in engleza suna mult mai bine).
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#5
Scris 15 decembrie 2005 - 10:59
asta s-a datorat asa cum a zis si Viper , greutatii mai mari, si pentru ca era FR ( front engine, rear drive)
Ma scuzati dar M3 (motor din fonta) si C55 au ~50/50% distributia greutatii iar STi si mai ales S4 au undeva pe la 60/40. Pe linga asta S4 are cam cu 150kg peste cele 2 RWD. Cred ca trebuie sa ne uitam in alta parte pentru problema asta. Oricum in testul cu EVO9, STi a picat lamentabil trecind peste jaloane.
Despre SLK55, sint 100% de acord cu Maxy, m-am revoltat pe comentariul penibil facut de pseudo soferii aia de la 5th Gear si se pare ca am avut ceva dreptate. Se pare ca e o cloaca anti MB si Alfa acolo.
ACrew style
#6
Scris 15 decembrie 2005 - 02:06
"Vicki completed her first motor sport race at the age of 12 in a 100cc kart and was a racing instructor at Brands Hatch and Silverstone by the age of 17. She currently holds a Race National A licence as well as a Power Boats racing licence, and recently became the first woman to win a Maserati Trofeo race.
She trained as a journalist and after starting out on Car Mechanics magazine, she co-launched Max Power magazine and worked as a road tester for Auto Express, the Daily Telegraph, The Times and becoming News Editor for What Car?
During the late 90s she worked for BBC Top Gear, establishing herself as the foremost female road tester in the country, and joined Tiff as a founder of Fifth Gear in 2002. She was the first TV journalist to be invited to drive the Pagani Zonda Roadster, and is the only gal we know to have maxed a Chrysler Viper, Ferrari Challenge Stradale, Lamborghini Murcielago and Aston Martin Vanquish."
Suficient? Cred ca e mult mai soferita decat majoritatea dintre noi...
[Edited on 15-12-2005 by VIPER]
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 15 decembrie 2005 - 02:55
Revenind la emisiunea din titlu, am tras zilele trecute cea cu 10000rpm battle. Spre final pilotii nostri din JGTC se duc pe o pista de teste, de munte, pe zapada, sa se intalneasca cu Tommi Makkinen si al sau Impreza WRC 2003 cu care s-a si retras (cea pe botul careia in loc de Subaru World Rally Team scria Makkinen World Rally Legend). Au incercat sa faca o intrecere intre WRC si un Spec C dotat cu gume pentru vremea respectiva (Makkinen avea gume pe care le poti lua din magazin!!!). Ei bine, s-au socat cat de repede dispare din peisaj WRC-ul. Apoi i-a luat unul cate unul pe traseu... Saracii, ziceau ca totul a fost superb, nu s-au speriat deloc, dar il invitau pe urmatorul sa vada singur ca asa este Filmarile superbe (ca deobicei la BMI), si de afara si dinauntru. Merita luat! Este volumul 19 din BMI (avem si HVI, Hot Version International, tot al lor.)
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#8
Scris 21 decembrie 2005 - 06:49
ACrew style
#9
Scris 22 decembrie 2005 - 02:12
ACrew style
#10
Scris 27 decembrie 2005 - 02:37
Oricum, obictivitate maxima in conditiile date
F430, ca si la Enzo, puterea parca e prea mare pentru setarile de suspensie si pentru sasiu, Ferrari o cam greseste in ultima vreme. Am zis ca il scapa de citeva ori in balarii.....Oricum, foarte rapid si cind vezi 9000 pe bord la un V8 de 4300 te trec transpiratiile.
[Edited on 27-12-2005 by EvilOne]
ACrew style
#11
Scris 03 ianuarie 2006 - 09:12
ACrew style
#12
Scris 12 mai 2006 - 08:31
Vazut episodul, interesant as putea zice, comportamentul masinilor. Se vede clar ca la slalom R32 sta cel mai bine de departe, S3 e aiuristic dar macar 4x4 il ajuta sa iasa pe locul2, 147 GTA sta si ea forte bine. 130i, parca e lovit de streche, prea instabil. Pe circuit se schimba jmekeria, 147 desi are Selespeed trece de R32 si S3. 130i cred ca ar cistiga lejer insa fara LSD e jenant sa vezi cum roata de pe interior scoate fum aproape la fiecare iesire din viraje mai lente.
Cistigator moral, 147. Cea mai veche masina inca e acolo sus, insa overall R32 m-a impresionat cel mai mult. In special sunetul ala.
[Edited on 23-5-2006 by EvilOne]
ACrew style
#13
Scris 09 iunie 2006 - 01:45
130i 1.10.86(best in cursa) si 1.11.07 singur pe circuit
R32 are 1.10.16 si 1.09.55
[Edited on 9-6-2006 by EvilOne]
ACrew style
#14
Scris 09 iunie 2006 - 02:01
Vazut si un episod mai vechi, cu Ferrari F50, F40, Lambo Diablo, GT3 si GT2 vechi. Incredibile cele 2 Ferrari, sunetul lui F50 la Suzuka = DIVIN. MERITA DOWNLOADU DIN PLIN. Bineinteles ca pe circuit a cistigat F50, masina de super mega clasa, tinuta de drum INCREDIBILA, Enzo e departe pot sa zic.
ACrew style
#15
Scris 09 iunie 2006 - 02:05
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#16
Scris 21 iulie 2006 - 12:09
ACrew style
#17
Scris 22 iulie 2006 - 02:00
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#18
Scris 20 septembrie 2006 - 07:35
pana una alta, un clasament al celor de la BMI , facut de "drift king" Keiichi Tsuchiya, pe circuitul lor de Touge :
(clasamentul se bazeaza in principal pe handling )
1) Honda S2000 ( '06 )
2) Honda S2000 ( '05 )
3) Nissan Skyline Coupe 350GT
3) Porsche Cayman S
4) BMW Z4 Roadster 3,0 Si ( '06 )
5) BMW Z4M
6) BMW Z4 3,0i ( '05 )
7) Mazda RX-7
8) Porsche Boxster S
9) Nissan 350Z - ST
10) Nissan 350Z - 35th Anniversary
11) Mazda RX-8 Type-S
12) Mazda Roadster RS
13) Honda NSX - Type S
14) Subaru Impreza WRX STI
15) Mitsubishi Evo IX - GSR
16) Lotus Elise
17) Honda Integra Type-R
18) VW Golf R32 DSG
19) Ford Focus ST
20) Mitsubishi Colt RalliArt - Version R
21) Ford Fiesta ST
22) Alfa Romeo GT 3,2 V6
23) BMW 320i
24) Lexus IS350
25) Mazda Roadster RS ( NB )
26) Toyota Mark X 300G
27) VW Golf GTI DSG
28) Mini Cooper S
29) VW Lupo GTI
30) Alfa Romeo 147
31) Suzuki Swift Sport
32) Nissan Fuga 350GT
33) BMW 330i
34) Renault Megane RS
35) Chevrolet Corvette Coupe
cam ciudat pe alocuri clasamentu asta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#19
Scris 20 septembrie 2006 - 07:44
#20
Scris 20 septembrie 2006 - 08:01
Best Motoring International Vol.19
US VS. JAPAN DRIFT OFF
July 31, 2006
US VS. JAPAN DRIFT OFF
US drift stars, Ken Gushi and Rhys Millen challenge 2005 D1 Champion Yasuyuki Kazama for a drift battle. Ken even shows up with his 500hp Ford Mustang he competes in Formula D, but hold on kid. To make all conditions equal, all three must drive the same car, a COMPLETELY stock Mazda MX-5 Roadster. You know who's really good when they can turn a stock vehicle sideways. After the battle, Keiichi and Kazama take Ken's Mustang for spin.
Also featuring model/drifter Verena Mei.
M5 MERCY!
What's got a V10 with a 7 speed SMG and has 507hps? A Super GT500 racing car? Wrong! It's the BMW M5. We gathered the best from around the world to see which car is up to par with this speed machine from BMW. The Nismo R34 GT-R Z Tune, 911 Carrera S, Lambo Gallardo and M3 CSL go up against the M5 at Tsukuba.
SOLSTICE SPORTS FR
We don't care how many of these cars Donald Trump sold in "The Apprentice"
last year. Road & Track International Editor Sam Mitani invites the BMI crew to Streets of Willow to test GM's new sports FR. Keiichi Tsuchiya was in for a surprise!
LIFE IN THE FAST LANE
We followed JDM superstars Max Orido and Nob Taniguchi to GTLIVE at Phoenix. Drift demos, Grand Am racing, time attacks and lots of happenings!
Take a peak at their life in the fast lane.
la asta te referi?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#21
Scris 20 septembrie 2006 - 09:25
#22
Scris 21 septembrie 2006 - 12:38
(clasamentul se bazeaza in principal pe handling )
16) Lotus Elise
23) BMW 320i
33) BMW 330i
ciudat rau.. lotus elise pe locul 16... bmw 320 mai bun decat 330...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 septembrie 2006 - 05:12
#23
Scris 21 septembrie 2006 - 07:37
#24
Scris 21 septembrie 2006 - 08:10
#25
Scris 21 septembrie 2006 - 09:45
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi