"punte autoviratorie"
#1
Scris 06 ianuarie 2006 - 05:00
termenul de "punte autoviratorie". imi plate explica si mie cineva ce-i aia, eventual cu scheme, poze, filme ?
multumesc
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 07 ianuarie 2006 - 04:57
[Edited on 7-1-2006 by EvilOne]
ACrew style
#3
Scris 08 ianuarie 2006 - 03:55
DSC=ESP , printre altele poate sa reduca caracteristica subviratorie a unei masini, insa prin frinare va micsora si viteza de parcurgere a curbei. O punte dinamica spate, ar fi asigurat o viteza mai mare.
MDiff e un LSD controlat electronic care distribuie puterea pe rotile spate la M3 si M5 functie de mai multi parametrii. E foarte bine lucrat si softul scris excelent. Si asa ceva poate sa mai reduca din subvirare prin distribuire de cuplu ceva mai mult pe roata din exterior, cam ca la EVO.
ACrew style
#4
Scris 08 ianuarie 2006 - 08:17
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#5
Scris 09 ianuarie 2006 - 07:33
ACrew style
#6
Scris 09 ianuarie 2006 - 10:06
edit, cum am promis
1. Impreza STI peste 350cp - 43.7
2. Civic Type-R - 45.6 sec
3. Fiat Coupe Turbo (aprox. 300 CP) - 46.5 sec
4. Alfa Romeo 147 2.0 TS - 47.1 sec - aicu
5. Honda Accord 2.4 iVTEC- 47.7 sec
6. Celica 156cp - 48.6
7. Xsara 110cp - 49.1
8. Mercedes CLK 4.2 (280 CP) - 49.2 sec
9. BMW M5 E34 370cp - 49.6
10. Porsche 944 - 49.9 sec
11. Alfa Romeo 147 1.6 TS - 49.9 sec - XSerban
12. Seat Leon 1.9 TDI cca 200cp- 51.x sec
13. Opel Astra 1.8 - 52.x sec
14. Suzuki Ignis 90cp - 53.x
15. Mercedes Cobra diezel 60cp - 58.3
(il gasiti aici)
masina aia vine incaltata cu Pilot Primacy si sta super pe sosea.
[Edited on 9-1-2006 by MikeTekRacing]
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi