Salt la continut


Fotografie
- - - - -

"punte autoviratorie"


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 06 ianuarie 2006 - 05:00

am citit in acest topic: http://www.o revista.ro/forum/viewthread.ph...age=1#pid236623

termenul de "punte autoviratorie". imi plate explica si mie cineva ce-i aia, eventual cu scheme, poze, filme ?

multumesc
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#2 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 07 ianuarie 2006 - 04:57

La ora aia Honda incerca un sistem 4WS cu 4 roti directoare ca sa mai reduca din subvirarea tipica la un FWD si masina avea bielete de directie pe spate. Asta ar fi un sistem activ in care volanul controleaza si rotile spate. Misto e ca pina la un anumit unghi, rotile spate se invirt la fel ca alea din fata, daca invirti maimult bvolanu, se misca invers. Skyline si 850CSI mai aveau asa ceva insa BMW a renuntat la sistem pentruca era scump si pentru ca DSC/MDiff facea cam acelasi lucru la un pret mult redus.LaCitroen Xsara e pasiv sistemul, se realizeaza din designul suspensiei insa sistemul e la fel de bun ca bucsele prezente pe masina.

[Edited on 7-1-2006 by EvilOne]
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#3 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 08 ianuarie 2006 - 03:55

Xsara era o masina super lucrata dinamic. Nu trebuie sa te supere ca nu se vorbea, 99% din oameni vor ignora puntea aia in favoarea la un xenon/clima/interior pseudo-premium.

DSC=ESP , printre altele poate sa reduca caracteristica subviratorie a unei masini, insa prin frinare va micsora si viteza de parcurgere a curbei. O punte dinamica spate, ar fi asigurat o viteza mai mare.

MDiff e un LSD controlat electronic care distribuie puterea pe rotile spate la M3 si M5 functie de mai multi parametrii. E foarte bine lucrat si softul scris excelent. Si asa ceva poate sa mai reduca din subvirare prin distribuire de cuplu ceva mai mult pe roata din exterior, cam ca la EVO.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#4 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 ianuarie 2006 - 08:17

acuma daca tot vorbim de xsare, eu am mers cu una in spania, fabricata acolo si n-am fost absolut deloc impresionat. de fapt, am fost destul de NEplacut impresionat de ea. mi s-a parut o troaca lenta si fara nici un fel de feeling in ea. avea motor de 1.6 si era aproape noua (masina de inchiriat). n-am simtit in nici un fel treaba asta de care vorbiti voi cu puntea aia magica, poate si pentru ca in anunt se povestea ca este pe o xantia ? :P
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#5 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 09 ianuarie 2006 - 07:33

Nu, Xantia avea alta jmekerie. Xsara are din conceptia puntii spate o mica virare pasiva a puntii spate ca sa mai reduca din subvirarea tipica unui FWD. La 1,6 ala nu cred ca se poate face prea mult, insa la 2.0 167cp cu cu suspensii intarite si probabil alte unghiuri la roti, testele au prezentat stabilitate excelenta.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 ianuarie 2006 - 10:06

xsara are o tinuta de drum super din cauza puntii spate..cine nu a condus nu stie..daca nu credeti uitati-va la topicul de curse auto (o sa editez eu mesajul cu un quote) sa vedeti cam ce masini a batut pe un circuit virajat.

edit, cum am promis

1. Impreza STI peste 350cp - 43.7
2. Civic Type-R - 45.6 sec
3. Fiat Coupe Turbo (aprox. 300 CP) - 46.5 sec
4. Alfa Romeo 147 2.0 TS - 47.1 sec - aicu
5. Honda Accord 2.4 iVTEC- 47.7 sec
6. Celica 156cp - 48.6
7. Xsara 110cp - 49.1
8. Mercedes CLK 4.2 (280 CP) - 49.2 sec
9. BMW M5 E34 370cp - 49.6
10. Porsche 944 - 49.9 sec
11. Alfa Romeo 147 1.6 TS - 49.9 sec - XSerban
12. Seat Leon 1.9 TDI cca 200cp- 51.x sec
13. Opel Astra 1.8 - 52.x sec
14. Suzuki Ignis 90cp - 53.x
15. Mercedes Cobra diezel 60cp - 58.3


(il gasiti aici)
masina aia vine incaltata cu Pilot Primacy si sta super pe sosea.


[Edited on 9-1-2006 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi