Marele premiu al Europei - Nurburgring, 7 Mai 2006
#1
Scris 06 mai 2006 - 06:22
la ce te referi?
#2
Scris 06 mai 2006 - 06:28
te contrazic, nu cred ca se pune prob de 3 opriri..poate benzina pt vreo 2-3 ture mai putin, dar atat...Originally posted by thanathos
da, se pare ca dupa ce initial pornisera pe o strategie cu 2 opriri, in ultima sesiune Renii au trecut pe 3..
#3
Scris 07 mai 2006 - 03:30
celor de la R le-a lipsit si ritmul..de data asta au incercat tactica mai agresiva dar alonso nu s-a putut departa in ciuda faptului ca era mai usorOriginally posted by DVS
pentru ferari un deja-vu din perioada 1999-2004.
celor de la renault le-au lipsit tactica si fisichela.
maclaren pierde teren.
fisichella...no comment http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/nono.gif..de fapt...merita http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/rockets.gif
in rest......cred ca pt renault rezultatul e extraordinar, dupa cum spuneau si ei, rivalli lor sunt mclaren, ferrari nu reprezinta o amenintare
#4
Scris 08 mai 2006 - 09:07
Originally posted by thanathos
plus inca ceva litrii pe care-i are fiecare pentru a se conforma regulamentului FIA.
Cantitatile de zeama in rezervor nu le putem noi sti. Chiar daca ar trebui teoretic sa fie egale, nu sunt. Pentru ca niciodata un motor Renault nu va consuma la fel ca un Ferrari sau Mercedes. Poate din 2008 daca standardizeaza managementul electronic al motorului. Pana atunci, sunt 100% sigur ca virgula consumul masinilor difera.
MS a castigat facand 3 ture cu masina goala contra 3 ture alonso cu masina plina. In timp ce unul se tara cu gume reci celalalt zburda cu masina goala si cauciucuri in parametrii optimi.
Idiotii la faza asta sunt renii, care au muscat-o la fel si acum 2 saptamani.
daca te uitai la live timing ai fi vazut ca "idiotii" isi stabileau cele mai bune timpuri si nu au muscat nimic. masina aia cu gume "reci" avea performante de calificare de la anvelope....pur si simplu nu au avut ritmul necesar sa castige insa strategia reno a fost exemplara....indrazneata, cu o masina mai inceata au condus juma de cursa stand la panda pt orice ezitare ferrari. nu a fost sa fie aici cum nu a fost sa fie nici la imola, insa daca analizezi atent o sa vezi ca deciziile strategice au fost cele mai bune in ambele cazuri
#5
Scris 09 mai 2006 - 02:32
ACrew style
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi