Salt la continut


Fotografie

Ce parere aveti de Mitshubishi Lancer 2.0/135CP?


  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 13 iunie 2006 - 08:33

Am mers cu asta noua si e excelenta la suspensii, motor si silentiozitate. Singurele chestii ar fi un design cam invechit si faptul ca nu are tot felul de mici porcarioare optionale. Oricum la ce ma intereseaza pe mine, adica tinuta de drum si motor este foarte buna. Consumul am inteles de la un proprietar ca e de bun simt, cam 9-11 in oras functie de forja si aglomeratie.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#2 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 13 iunie 2006 - 01:40

Care e diferenta aia MAJORA?4x4 si cite kg in plus? Lanceru are suspensii independente pe spate plus ca sint excelent realizate, nu sint seci. Stabilitatea e foarte buna. Cint despre aparitie, ma intreb daca ati vazut Lancer de 2.0 pina acum, este foarte joasa si cu eleronu de pe portbagaj aduce cu EVO mai mult decit aduce un Impreza cu STI. La cit e de usoara, 135 cp o sa faca figura ~ cu ceva de 150cp si 200kg in plus.

Este o masina corecta, in nici un caz nasoala.

[Edited on 13-6-2006 by EvilOne]
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#3 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 iunie 2006 - 10:32

Si care marca isi pastreaza cu sigurantza valoarea in timp? In afara de Dacia ... E cam loterie la revanzare ... indiferent de marca si model. Plus ca peste 3-4 cand sa zicem ca ar vrea sa o schimbe din nou ... deja se vor putea aduce din afara masini mai usor ... nu poti sa stii care va fi situatzia pe piatza SH interna
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#4 Legionaru'

    master of VVT-i

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 660 Mesaje:
Inregistrat: 28-iulie 05
  • Location:Craiova
  • Marca:Toyota
  • Model:Avensis
  • Motorizare:1.8 VVT-i

Scris 14 iunie 2006 - 06:47

Si trebuie sa fie diesel, ca benzina nu cumpara nimeni! O sa-ti rugineasca in parcare! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
  • 0
TODAY TOMORROW TOYOTA

#5 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 14 iunie 2006 - 09:42

Am mers si cu 1.6 si cu 2.0 si cel mai mult m-a impresionat cutia corect etajata, ajuta motorul mult si silentiozitatea si calitatea suspensiei. Nici un zgomot care sa indice ca suspensia ar lucra, motorul suna cit trebuie.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#6 deenoo

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 32 Mesaje:
Inregistrat: 16-august 06
  • Location:Bucuresti

Scris 16 august 2006 - 02:38

Salve tuturor,

Am facut un drive test cu ceva timp in urma cu modeul de 2L in varianta full, iar de atunci ma gandesc intr-una la ea, cum sa fac sa achizitionez una cat mai repede :)

In primul rand trebuie sa spun ca este o masina 100% masculina, o femeie chiar n-o vad la volanul unei astfel de masini :D

Pozitita la volan este foarte buna, motorul de 2L trage (si char trage bine de tot, testat asta cu 3 persoane in masina), directia masinii este superba, volanul Momo foarte placut , vitezele se schimba f. scurt si f. precis .

Spatiul pe bancheta din spate suficent de mare.

Varianta full options primeste urmatorul pachet sport:
- suspensie coborata cu 3 cm si mai ferma
- bara de rigidizare sub capota (prima masina pe care o vad din fabrica cu asa ceva, de regula este un accesoriu de tuning aftermarket)
- bord identic ca la EVO (cadrane negre, lumini rosii), pachetul Momo, iarasi identic cu cel de la Evo (volan, schimbator, frana de mana, pedale aluminiu)
- scaune sport cu sustinere laterala
- jante aliaj de 16 inch
- eleron (fara eleron arata chiar urat :D )

Pe langa cele de mai sus mai enumar DOAR cateva:
- AC automat
- airbag-uri copertina , laerale, frontale
- ESP -nu are dar si daca l-as avea l-as tine pe OFF :D - asa ca de ce sa mai si dau banii pe el ?

Nu are CD/cass - doar pregatire audio (4 boxe + 2 twetere) - dar f. bine - la cat de maniac sunt cu muzica le schimbam oricum cu ceva aftermarket - deci nu ma deranjeaza.

Motorul este un MIVEC 4g63 - acelasi de pe EVO (la care s-a adaugat turbo) - un motor cotat afara in lumea impatimitilor de sporturi cu motor, ca fiind foarte bun, foarte robust si mai ales pretabil la modficiari pt mai multi cai.
Injectia este taiata abia la 7000 rpm !
Mai conteaza si la ce rpm ai puterea maxima, degeaba o ai la 6500 rpm ca la alte motoare ca mare lucur nu faci cu ea - daca tie injectia ti se taie tot acolo.
MIVEC-ul are puterea maxima la 5700 rpm, inseamna ca schimband la peste 6000 rpm am toate sansele de fiecare data sa "cad" pe puterea maxima, iar acesta-i un lucru f. bun (asta bineinteles daca-ti place mersul sportiv).

Ca fapt divers, MIVEC vine de la "Mitsubishi Innovative Valve-timing-and-lift Electronic Control system" - tehnologia este asemantore cu tehnologia VTEC de la motoarele Honda.

Pretul mi se pare corect, nici ieftina dar nici scumpa, o masina care poate sa satisfaca nu doar soferul ci si familia lui, fiind destul de spatioasa, 4 usi, portbagaj suficient de mare, suspensia chiar daca este sport are totusi un confort acceptabil.

Pozele de pe site-ul oficial sunt cam vechi , cel putin interiorul este total diferit la varianta sport fata de ce afiseaza ei pe site.

@QFWFQ - daca nu apreciezi pachetul sport de mai sus, poate ca ar trebui sa te orientezi catre altceva.
Nu stiu de ce am impresia (poate din lungul editorial al tau pe care l-am citit) ca tie ti s-ar potrivi mai mult un diesel molcom :) - si toate astea sa stii ca nu le spun cu rautate sau ironie :)

PS> Doamne cat am mai scris ... chiar ca ma obsedeaza masina - si by the way nu lucrez pentru nici un dealer Mitsu' :)
  • 0

#7 Bogdan_lancer

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 15 Mesaje:
Inregistrat: 09-februarie 08
  • Location:bucuresti
  • Marca:Mitshubishi
  • Model:Lancer 2.0 turbo
  • Motorizare:1.997cm xxxcp

Scris 09 februarie 2008 - 08:54

mai "deenoo" spre deosebire de tine eu detin un lancer de 2.0 si da-mi voie sa te contrazic in legatura cu neste treburi...

in primu rand la interior nu e chiar identica cu evo... seamana mult dar nu rasare....
1.evo are scaune recaro asta nu
2.ceasurile de bord sunt la fel ca geometrie dar la evo sunt aranjate altfel si cu cateva chestii in plus..
acum trecem la motor:
in primu rand nu este acelasi motor de pe evo...poate doar asa in linii mari.....
in al doilea rand si FOARTE IMPORTANT motorul nu este MIVEC este DOHC...si asta este o mare diferenta...

in rest le-ai c-am nemerit....
intradevar este o masina care te surprinde mereu ce poate sa faca...

bate orice masina turbo diesel de max 150 cai si min 1400kg....iti spun eu am testat-o....
  • 0

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 09 februarie 2008 - 10:00

cati cai are masina?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 09 februarie 2008 - 10:17

cica 135.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#10 cristi 50fun

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 48 Mesaje:
Inregistrat: 28-ianuarie 08
  • Location:Bucuresti-Tineretulu
  • Marca:Subaru
  • Model:impreza wrx sw 2003
  • Motorizare:2.0 T >230CP

Scris 24 martie 2008 - 08:45

Salutare
ma bag si eu in seama pe subiectul vostru.
Eu mi-am luat , ca un tampit ca nu pot spune altfel , un lancer de 1,6 :D , dar eu plecasem cu niste calcule predefinite si nu vroiam de loc sa le incalc.
dupa vreo 2 luni vroiam motorul de 2 litri. De ce ? scaune sport si suport lateral excelent, nu recaro , ala e doar pe evo, 136 cp, tinuta de drum....asta de 1.6 sta bine si e destul de inalt , clar cel de 2 litri era si mai bun. volan sport , turometru pe centru ;), si cateva elemente de design exterior. Consumul cel de 11 dat de voi.... :D , atat e in carte :D , deci clar niciodata in oras 11. Atat aveam eu cu asta de 1.6.
Per total , masina e excelenta si merita acei bani . Acum nu mai sunt , ca deja e aparut modelul nou , dar poate cine stie....
De sprint....eu cu a mea , care are 97cp , am facut megane de 110cp , mondeo de 125cp, si cam orice diesel pana in 116cp. masina e usoara , iar raportul vitezelor corelata cu masa masinii ( 1180kg) ajuta foarte mult.
Dar , acum mi-am rezolvat problema , tot cu una de 2 litri. Turbo ;). Dar e si lancerul in parcare si merge al meu frate cu el.
  • 0
E mic, e rau si-l cheama TAZ. Subaru...
De vanzare VW 1302 , '72 , reconditionat exterior , mai e de lucru la interior. Functionala. Negociabil




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi