Marele Premiu al Statelor Unite ale Americii - Indianapolis 2 Iulie 2006
#1
Scris 01 iulie 2006 - 12:02
#3
Scris 02 iulie 2006 - 09:45
da, dar daca te uiti mai jos in calasament il vezi pe sato pe 18 !! si Midlandurile in fata masinilor Red BullOriginally posted by rares_dan
Acum despre circuitul american si batalia dintre Michelin si Bridgestone. Personal nu cred in diferenta asta de pneuri intre B si M pe circuitul american. Mai cu seama diferenta dintre Ferrari & Co. este data de conceptia masinii si setarea acesteia, doua elemente care o fac cea mai buna pe un circuit ca acesta. Daca ne uitam bine in primii 10 clasati din calificari doar R. Schumacher mai vine incaltat cu Bridgestone. Iar asta e un pilot de la care chiar nu prea te asteptai sa prinda un loc 8 pe grila de start. In schimb cei de la Williams care ne-au obisnuit cu clasari foarte bune in calificari vin aici in spate rau de tot. Asta nu denota deloc superioritatea la un nivel foarte inalt a pneurilor Bridgestone in fata celor Michelin. Or fi ele mai bune aici insa diferenta categorica este data tot de masina(combinatia sasiu-motor) Ferrari in fata tuturor concurentilor.
cat de mult mi-ar placea sa cred ca e meritul ferrari, eu zic ca ca e al gumelor. Da, masina e f rapida pe genul asta de circuite de-aia diferenta e imensa.
@gaston: la nivelul lui Barri nu e inca Massa. Dar stii ce e curios? toata lumea zicea ca Barri e un pilot incet etc...dar acum ca il bate uzual in calificari pe Button brusc e un pilot rapid
Massa nu va ajunge al 2lea montoya, nu l-am auzit strigand "you fucking idiot" oamenilor
#4
Scris 02 iulie 2006 - 02:27
[Edited on 2-7-2006 by VIPER]
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#5
Scris 02 iulie 2006 - 08:58
macar un pic de fair play ar tb sa accepti infrangereaOriginally posted by DVS
cred ca a fost cea mai plictisitoare cursa a sezonului. asteptam franta.
nu se poate, e politica firmei, nu?
#6
Scris 02 iulie 2006 - 10:22
dar nu ma supar daca sunt citat cand spun tampenii, dar nici nu iert pe altii
#7
Scris 03 iulie 2006 - 08:10
cateva citate
Alonso: Ferrari and Bridgestone were quicker than us today but in ten races, we have had the better tyres for nine of them, so I am not worried for the next Grands Prix.
Q: That was your problem yesterday, lack of grip. Was it better today?
GF: Yeah, yeah. That's the main problem for us, just the grip, lack of grip, because the car balance wasn't too bad. And, you know, Jarno started from the pit lane and with one stop finished fourth. That means maybe that the Bridgestone tyres today were working a little bit better than ours.
Nick Shorrock, Michelin Formula One Director
�The tyres we brought this weekend were designed to give us a combination of durability and performance. We succeeded handsomely in the first part of our quest � witness David Coulthard�s 47-lap stint � but, for once, we fell short in the second. As always, though, we�ll learn lessons from what happened and put them into practice at future events."
[Edited on 3-7-2006 by MikeTekRacing]
#8
Scris 03 iulie 2006 - 09:55
pt un fan alonso nu era deloc plictisitoare cursa, lupta cu toyotele a fost chiar interesanta (strategii diferite etc)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi