termen de valabilitate la airbag ?
#1
Scris 25 iulie 2006 - 10:16
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 25 iulie 2006 - 10:58
#3
Scris 25 iulie 2006 - 11:09
Misto semnatura, adevar, e una din cele mai tari pe care le0-am vazut VREODATA.
ACrew style
#4
Scris 25 iulie 2006 - 01:11
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#5
Scris 25 iulie 2006 - 02:06
adica masina e deficitara la muulte alte capitole de siguranta, airbagul ala fabricat in 1993 era ultima ei "problema".
#6
Scris 25 iulie 2006 - 02:48
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#7
Scris 25 iulie 2006 - 05:59
intra pe siteul euroncap si uita-te la masiile mai vechi (gen 1996) sa vezi "performante" la testele de siguranta
pe atunci nu prea exista conceptul asta
edit
uite cum arata un audi a4 din 1997 de 2 stele jumatate http://www.euroncap....hp?id1=3&id2=14
mitsubishi lancer 1.5 stele http://www.euroncap....hp?id1=2&id2=38
si un A6 de 3 stele din 1998
http://www.euroncap....hp?id1=4&id2=48
eh, gandeste-te cam ce rezultate ar fi obtinut cele din 1993....
[Edited on 25-7-2006 by MikeTekRacing]
#8
Scris 26 iulie 2006 - 12:00
Originally posted by MikeTekRacing
la tot ce inseamna siguranta, mod de realizare a caroseriei, deformare (ne)controlata etc
intra pe siteul euroncap si uita-te la masiile mai vechi (gen 1996) sa vezi "performante" la testele de siguranta
pe atunci nu prea exista conceptul asta
edit
uite cum arata un audi a4 din 1997 de 2 stele jumatate http://www.euroncap....hp?id1=3&id2=14
mitsubishi lancer 1.5 stele http://www.euroncap....hp?id1=2&id2=38
si un A6 de 3 stele din 1998
http://www.euroncap....hp?id1=4&id2=48
eh, gandeste-te cam ce rezultate ar fi obtinut cele din 1993....
[Edited on 25-7-2006 by MikeTekRacing]
eu nu zic ca ncap nu zice multe, dar asta nu inseamna ca trebuie sa si credem, sau ca nu sint multe afirmatii bazate pe interese economice. cine ar avea vreun interes sa anunte ca masinile vechi sint foarte bune, cind scopul este sa se vinda cele noi ?
sincer, nu-mi poate pasa mai putin ce zice ncap despre troaca mea. stiu ca e30 era problematic la rasturnat si mi-am asumat asta in schimbul unei vizibilitati exceptionale. despre e36, am studiat multe teste si multe accidente si am ajuns la concluzia ca se tine foarte bine. am vazut si rasturnari si un se deformeaza aproape deloc cutia, iar in fata se deformeaza extrem de bine ca sa absoarba ce trebuie. probabil ca daca iei un pieton pe capota e mai trist, dar in rest e mult mai ok decit masini de 3 stele jumate (vezi logan, haha).
oricum nu m-am bazat niciodata pe asta cind mi-am luat masina, si nici n-am avut nevoie inca
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#9
Scris 26 iulie 2006 - 08:18
in domeniul asta masinile au evoluat foarte mult, asa ca vechimea unui airbag la o masina din 1990 nu mai face mare diferenta la siguranta. nu e bine sa o testezi
#10
Scris 26 iulie 2006 - 02:30
sincer, ma indoiesc ca cineva poate sa demonstreze asta altfel decit declansindu-l
eu sint obisnuit fara, nici nu stiu ca am airbag pe masina cind conduc. chiar ma gindeam sa renunt la volanul asta ca e oribil si sa pun unul sport, cu pozitie mult mai buna.
bottom line, e destul de clar ca airbagurile au un fel de termen de valabilitate. e si destul de normal, dealtfel.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi