Salt la continut


Fotografie

Achizitie Grande Punto...merita?


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 iulie 2006 - 08:40

nu stiu daca se merita sau nu, dar stiu ca nu are nici o legatura cu aria asta
rog un moderator sa mute topicul
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 iulie 2006 - 08:52

1.nu merita.
2.nu are cine sa-l mute.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#3 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 iulie 2006 - 08:57

mai usor cu tonul amice
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 iulie 2006 - 09:48

dumneata nu ai dormit bine? pt bune acum, topicul era in alta arie si am rugat pe cineva care poate ajuta
bleunightdanger, ai putea posta ceva la subiect, macar o data? te rog frumos sa iti vezi de treaba ta

EDIT: Topicul era la Masina mea, intre timp a ajuns unde trebuie, asa ca va agitati degeaba

[Edited on 28-7-2006 by MikeTekRacing]
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 iulie 2006 - 10:14

in caz ca nu ai observat, eu fac parte din echipa de moderare si cred ca am dreptul sa discut cu colegii mei moderatori spre a le semnala ce apare si unde apare

tu (cel putin deocamdata) nu ai aceste obligatii.
nu ma bag in seama aiurea (ca tine) ci incerc sa mentin forumul ordonat si curat, semnaland ce vad in neregula. intra in atributiile mele, asa ca te rog ca pe viitor sa te abtii de la bagari in seama.
multumesc
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#6 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 28 iulie 2006 - 11:55

Se sterg posturile offtopic.

Masina merita toti banii evident, mai ales 1.3 90cp care ieri m-a impresionat prin silentioitate. Am mers cu Corsa de 70cp si am fost impresionat cum se duce. 90cp vor face mai mult...1.4 80cp e o solutie economica, dar dinamica va ave de suferit ceva. Poti sa astepti ceva vreme pentru 1.4 16v de 95 cp care este excelent.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#7 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 iulie 2006 - 10:37

Un 3 usi portocaliu... merge! E uber cool. :) La 14k ddp nu e chiar atat de full...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#8 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 28 iulie 2006 - 11:52

Full fara piele? Ce intelegi prin full? Jante de aluminiu, clima, ESP, geamuri electrice spate, mai multe aibarguri... Unde-s?

[Edited on 28-7-2006 by the1]
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#9 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 iulie 2006 - 05:24

Motorul 1.3 JTD 90cp este un diesel destul de atipic... trebuie turat destul de mult pt a ''simti'' ceva. Nu trage ca un taur, ci mai degraba ca un vitzel. Am citit ca inginerii de la Fiat au vrut sa imite comportamentul motoarelor pe benzina, desi, nu vad sensul... Ciudat e ca auzisem ca varianta de 70cp pare mai vanjoasa si are cuplul disponibil pe o plaja mai larga de turatii.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#10 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 iulie 2006 - 07:19

''This motor of 90 CV is relatively smooth and quiet (safe when taking it in cold) and it does not give fast benefits considering his power. It has an answer to the rather slow accelerator, but this is not registered in our measurements because we began to measure already with the motor to total load.

Once the car goes sent (for example in highway) can be an pleasant motor to use. Comparativily it is it less in city than in highways, because until 2,000 rpm gives little acceleration (something that also happens to him to the version of this same motor with 75 CV) and it costs to him to gain speed.

In normal conditions, the Point does not leave easily from unemployed, and to do it (sometimes the urban circulation requires it), it is necessary to make slide the clutch more of the normal thing. A Celebration or a C3 with 1,6 motor Diesel engine (with 90 and 110 CV respectively) or the 1,9 TDI of 101 CV of the more pleasant Pole is something to use to a low regime. This version cannot have the assistant of starting in hill "Hill Holder".

According to our measurements of acceleration and recovery, the Great Point is in an intermediate place between a Fiat previous Point with 1,3 motor 16V Multijet of 69 CV (that is continued selling) and the new Renault 1,5 Clio dCi 106 CV or that of the new Volkswagen Pole 1,9 TDI 101 CV. In any case, a slow car for its power and size cannot be considered.

This version of 90 CV of power has a manual gear box of six speeds. Sixth km/h is a very long march (49 each 1,000 rpm) and that is only really useful to roll by cleared highways, although with her also slopes little pronounced without losing speed can be ascended whenever the car does not fall below about 100 km/h.

Although it does not serve for certain conditions of use (for example with dense traffic with changes of rate), because the capacity of answer of the motor with this march very is limited, one sixth that long I believe that it is not a problem. He is always better to have the one not to have it, and if much acceleration makes lack, there are available five shorter speeds. In addition, the change of marches works well (better than the one of five marches of the Diesel version of 75 CV) and is fast. One sixth of relief always comes well to lower the noise; normally also it lowers to the consumption and the wearing down of the motor.

The Point 1.3 Multijet 90 CV (although its denomination he is 1.3, in fact is 1.2, because cm3 has 1,248) difference technically of the version of 75 CV in which it has a variable turbocompressor.''

km77


In normal conditions, the Point does not leave easily from unemployed, and to do it (sometimes the urban circulation requires it), it is necessary to make slide the clutch more of the normal thing.

Once the car goes sent (for example in highway) can be an pleasant motor to use. Comparativily it is it less in city than in highways, because until 2,000 rpm gives little acceleration (something that also happens to him to the version of this same motor with 75 CV) and it costs to him to gain speed.

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#11 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 30 iulie 2006 - 11:36

1.3ul trebuie turat extrem de mult, mai ales la viteze mici, adica exact in oras, unde este folosit preponderent. Daca vreau type R nu-mi iau 1.3 jtd. S-a pierdut tocmai esenta unui diesel, mai ales in oras, unde trebuie sa schimbi destul de des vitezele si sa turezi prea mult motorul pt un diesel. E interesanta evolutia motorului de 90cp, din cate stiam cel de 70cp nu avea aceasta caracteristica cel putin interesanta, de a se comporta ca un benzinar.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#12 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 31 iulie 2006 - 10:52

Noul Accent nu se mai livreaza pana in decembrie si s-a scumpit cu aproximativ 500 euro. Mai e facut si in Turcia. Eu zic sa te uiti si la altceva.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#13 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 31 iulie 2006 - 06:23

Mda, probabil ca e mai apetisant un motor diesel care se comporta ca unul pe benzina, mai ales pt cei care nu prea iubesc motoarele diesel. :( Probabil... Nu stiu daca poate motorul nu era inca foarte lasat, avea doar 1500 km, dar nu prea mi-a placut cum ''trage''. Preferam sa dau de un diesel mic si voinic si nu de un benzen wannabe. Dar, asta e doar parerea mea.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#14 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 01 august 2006 - 11:14

De unde ai luat review-ul, Dee?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi