Problema Inchidere Centralizata
#1
Scris 22 august 2006 - 08:10
se doreste: comandarea inchiderii pentru incuierea/descuierea usilor. comanda se poate face prin buton sau prin comanda trimisa de o centrala de alarma.
unde mama ma-sii sa ii dau comanda, si ce sa fie aceasta comanda ? (plus, masa etc). astazi am fost foarte aproape sa-i dau foc ! am incercat cu plus, cu masa, cu plus pe unele si masa pe celalalte, n-am reusit decit sa ma enervez cumplit.
firele marcate cu rosu par a fi cele de comanda, dar nu se intimpla nimic cind pun pe ele ceva (+ sau -). am incercat si sa-l pacalesc dindu-i "ceva" pe firele marcate cu albastru, ca sa creada ca s-a incuiat usa soferului si sa le inchida si pe restul. zadarnic.
cind usile sint incuiate, pe firul WHT/BLK sint +12v. cind sint descuiate, +12v se muta pe WHT/GRN.
pe firele marcate cu rosu apare de asemenea un fel de +12v, dar e doar o fractiune de secunda.
please help ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
multumesc
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 23 august 2006 - 09:40
platesc, daca e nevoie dar nu vreau sa-si mai bage nimeni mina in fire, ca m-am ingrozit ce am gasit acolo facut de diversii care au montat si demontat alarme pe masina. vreau sa vad pe schema cum se trimite comanda. am schemele la mine si ma duc din poarta-n poarta la service-urile de alarme...
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#3
Scris 23 august 2006 - 10:52
si e problema de car security.
#4
Scris 23 august 2006 - 11:17
Pulsul e scurt in majoritatea cazurilor, dar la motoarele cu pompa de vid tre sa fie lung. Scurt inseamna 0,1 s iar lung 0,3 daca mi-aduc bine aminte ! O sa mai verific asta !
Daca masina e un Ford vechi tre sa dai puls pozitiv, adica 12 V.
Intrucat tu spui ca ai 12 V pe ele inseamna ca tre sa dai puls negativ ! Adica faci un scurt la masa pentru o fractiune de secunda !
Firul rosu daca te referi la (19) partea stanga a schemei previne incuierea usilor neinchise.
#5
Scris 23 august 2006 - 11:20
din schema aia, mie mi s-ar parea ca trebuie sa leg 2 perechi de fire simultan, dar am incercat si asta
cu exceptia usii de la sofer, toate celelalte pot fi incuiate si daca sint deschise. daca usa de la sofer e deschisa, toate motorasele (6 la numar, usi + portbagaj + benzina) sar inapoi pe deschis.
firul 19 (lock contact for arrest) este cel care comanda dead-lock-ul. adica incui cu cheia, sucesti la 90 grade in loc de 45 si toate usile sint incuiate fara a mai putea fi descuiate, nici din interior nici din exterior.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#6
Scris 23 august 2006 - 11:45
Revenim: de ex. ai masina incuiata cu 12 V pe firul (18). dai o masa pentru 3 secunde (sa fii sigur !) pe pinul (4) - LOCK/UNLOCK control din stanga WHT (incerc sa fiu foarte atent la ce scriu ) si nu se descuie usa usa soferului ? Si, asa-i, trebuie si un 12 V pe firul vecin (5) BLU/GRY, ca sa aiba motorasul si 12V si masa
Eu cred ca si 1 si 4 si 5 trebuie sa fie permanent pe 12 V si sa treaca momentan 1 respectiv 4 pe 0V la deschidere respectiv inchidere. 5 pare a fi 12V permanent pe motorase.
later: vezi ca daca scoti cupla X13013 trebuie sa-i pui tu 12 V pe (2) si masa pe (3)
#7
Scris 26 august 2006 - 07:44
1. solutia ciobaneasca, pe care mi-au propus-o mai multi instalatori de alarme (pe care nu i-a durut de schemele mele, "ce domle, ce scheme, nu ne trebuie, noi facem prin incercari"): se taie firele 4 si 5 de la sofer sau de la pasager si se da + pe unul din ele pentru incuiere si pe celalalt pentru descuiere. solutia este ciobaneasca pentru ca se pierde o alta functie de baza, anume blocarea tuturor usilor cind blochezi manual usa de la sofer/pasager.
2. exista o solutie super eleganta, prevazuta de BMW. nu implica taierea nici unui fir, nici macar legarea pe un traseu existent. n-o sa v-o spun, pentru ca m-am chinuit ca un tembel si n-am primit decit oferte de genul "nu dam consultatii, nici macr pe bani, montam noi". cine vrea, sa plateasca
acum ma duc sa distrug niste butoane, ca vreau ca butonul de incuiat/descuiat sa fie si luminat. dar luminat numai cind sint si celalalte, adica e un nou challenge destul de mare
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#8
Scris 09 septembrie 2006 - 04:26
#9
Scris 15 septembrie 2006 - 10:46
#10
Scris 16 septembrie 2006 - 08:25
tocmai pe ala vreau sa-l probez..
#11
Scris 16 septembrie 2006 - 08:35
1. direct -- are fir de comanda ? putin probabil !
2. Indirect, blocand usa soferului. La Cielo de ex. usa soferului e singura care nu are actuator ! Ea se inchide din cheie si "le trage dupa ea" si pe celelalte care, evident, au motorase...
#12
Scris 18 septembrie 2006 - 10:12
Le comanda, la ce mod ?
1. direct -- are fir de comanda ? putin probabil !
2. Indirect, blocand usa soferului. La Cielo de ex. usa soferului e singura care nu are actuator ! Ea se inchide din cheie si "le trage dupa ea" si pe celelalte care, evident, au motorase...
si cind incuiai din buton/telecomanda, cum se bloca usa soferului ? weird..
la bmw-uri (la alea vechi sigur, la astea noi nu mai stiu cum sta treaba), ambele motorase din usile din fata au o gramada de fire de control.
florin, ii dai +/- pe doua fire, apoi -/+ pe aceleasi. posibil ca perechea sa fie albastru si alb.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#13
Scris 18 septembrie 2006 - 11:00
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#14
Scris 18 septembrie 2006 - 11:07
deci daca vroiai sa-ti pui alarma si sa incui masina cind armezi alarma, trebuia sa adaugi un actuator si la sofer. yuck !
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#15
Scris 18 septembrie 2006 - 01:51
#16
Scris 18 septembrie 2006 - 02:35
florin, ii dai +/- pe doua fire, apoi -/+ pe aceleasi. posibil ca perechea sa fie albastru si alb.
si cum vad eu firele de la mufa care intra in motoras ca sunt in usa si nu se vad
motorasul din usa soferului e la fel ca cel de la capacul de la rezervor? la ala am acces mai usor prin portbagaj..
ps: motorasul ala rosu e original.. asa sut si celelelate si am mai vazut la un e30 cu inchidere de fabrica si tot asa era, doar ca era pe verde
later edit: eu tot nu inteleg o chestie.. daca motorasul de la usa soferului le comanda pe celelalte ce mai face modulul de la inchidere, care e in stalpul stanga fata.. :
ce stupid ! parerea mea
deci daca vroiai sa-ti pui alarma si sa incui masina cind armezi alarma, trebuia sa adaugi un actuator si la sofer. yuck !
da.. asa am avut si eu la cielo.
Aceasta postare a fost editata de florin83: 18 septembrie 2006 - 02:36
#17
Scris 18 septembrie 2006 - 02:40
si cum vad eu firele de la mufa care intra in motoras ca sunt in usa si nu se vad
motorasul din usa soferului e la fel ca cel de la capacul de la rezervor? la ala am acces mai usor prin portbagaj..
nu ! cel de la capac are doar 2 fire, pentru +/- sau -/+. nu are controale pe el.
ps: motorasul ala rosu e original.. asa sut si celelelate si am mai vazut la un e30 cu inchidere de fabrica si tot asa era, doar ca era pe verde
later edit: eu tot nu inteleg o chestie.. daca motorasul de la usa soferului le comanda pe celelalte ce mai face modulul de la inchidere, care e in stalpul stanga fata.. :
da.. asa am avut si eu la cielo.
actuatorul de la sofer (si foarte probabil si cel de la pasager) comanda modulul de inchidere, care comanda restul de actuatoare.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi