Rpm Meter / Shift Light
Started by jaffar, sep 06 2006 10:06
6 replies to this topic
#1
Scris 06 septembrie 2006 - 10:06
la masinile cu 1 bobina e clar, se leaga pe forul care vine la bobina.
la masinile cu mai multe bobine (1 pe fiecare cilindru), de unde se ia semnalul ?
multumesc
la masinile cu mai multe bobine (1 pe fiecare cilindru), de unde se ia semnalul ?
multumesc
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 06 septembrie 2006 - 01:15
off-topic: te-ai apucat de liniutze? sau vrei sa-l setezi pentru consum mic?
Life must be taken one disaster at a time
#3
Scris 06 septembrie 2006 - 01:25
nu, just for fun. si poate pentru alte aplicatii mai destepte
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 06 septembrie 2006 - 01:56
Pai daca nu gresesc, ajunge scanteie pe un cilindru la fiecare a 2-a rotatie a arborelui...
In concluzie daca iei semnal se pe bobina de pe un cilindru, ar trebui modificat counterul turometrului din rpm afisat = impulsuri fisa centrala/nr.cil/2 in rpm afisat = IFC/2
Stiu ca la unele modele poti seta din jumperi nr de cil ai motorului. Dar nu am vazut model la care sa existe optiunea 1.
Gresesc?
In concluzie daca iei semnal se pe bobina de pe un cilindru, ar trebui modificat counterul turometrului din rpm afisat = impulsuri fisa centrala/nr.cil/2 in rpm afisat = IFC/2
Stiu ca la unele modele poti seta din jumperi nr de cil ai motorului. Dar nu am vazut model la care sa existe optiunea 1.
Gresesc?
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#5
Scris 06 septembrie 2006 - 02:00
mda, trebuie impartit la nr. de cilindri, fata de montajul cu legatura pe fisa centrala.
cred ca trebuie sa existe un mod similar de conectare totusi..
trebuie sa intreb si pe la raceri
cred ca trebuie sa existe un mod similar de conectare totusi..
trebuie sa intreb si pe la raceri
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#6
Scris 19 februarie 2007 - 03:13
mda, trebuie impartit la nr. de cilindri, fata de montajul cu legatura pe fisa centrala.
cred ca trebuie sa existe un mod similar de conectare totusi..
trebuie sa intreb si pe la raceri
Daca ai sonda pe vonlat...de acolo iei semnalul, daca nu de la platina cu un divizor 4,6,8,10,12-fct de nr de cilindrii si un filtru de rejectie a varfurilor
#7
Scris 19 februarie 2007 - 03:14
- nu exista platina
- sonda de pe volanta... *cred* ca exista, dar aia citeste multi dinti, pina cind e un dinte lipsa. cam dificil de interpretat
- sonda de pe volanta... *cred* ca exista, dar aia citeste multi dinti, pina cind e un dinte lipsa. cam dificil de interpretat
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi