Turbo Compresoare
#1
Scris 12 septembrie 2006 - 01:20
In ce priveste costurile...astept nijte scoruri
BMW 520i e39 with M50 engine
#2
Scris 12 septembrie 2006 - 01:22
#4
Scris 12 septembrie 2006 - 01:29
E36 L6 325Fits Car Models: 92-99 352/328/M-3 Fits Engine Models: M50/M52/S52 GT2871R BB - - - BW28B2-EXT $3499 $3999
asta daca vrei sa faci treaba calumea. daca vrei pe genunchi, cred ca o scoti la vreo mie jumate, si te tine pina pornesti motorul
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#5
Scris 12 septembrie 2006 - 01:39
si asta pt ~100cai in plus (la 325)
#6
Scris 12 septembrie 2006 - 01:42
#7
Scris 12 septembrie 2006 - 01:43
e din pura obisnuinta, am sa incerc sa ma conformezDuxter te rog scrie si tu normal,fara limbaj de mirc gen: "ajtept,nijte etc" sa stii ca nu devii mai cool scriind asa.
BMW 520i e39 with M50 engine
#8
Scris 12 septembrie 2006 - 02:28
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#9
Scris 12 septembrie 2006 - 04:15
BMW 520i e39 with M50 engine
#10
Scris 12 septembrie 2006 - 04:16
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#11
Scris 12 septembrie 2006 - 04:24
voi vorbiti de parca sa pui o turbina a floare la ureche si nu costa nimic.
pai am scris eu mai sus.. ~3500kitu + manopera ajungi la 5000 maxim
#12
Scris 12 septembrie 2006 - 05:43
una-i turbo. alta-o kompressor, nu?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 12 septembrie 2006 - 05:51
Life must be taken one disaster at a time
#14
Scris 12 septembrie 2006 - 06:09
io nu prea pe parte tehnica, da turbo <> compresor?!?!
una-i turbo. alta-o kompressor, nu?
da, dar tot cam pe acolo sunt preturile
#15
Scris 12 septembrie 2006 - 06:11
si la toate astea ii zice supraalimentare prin ( sau cu ) ...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#16
Scris 12 septembrie 2006 - 06:14
#17
Scris 12 septembrie 2006 - 06:21
#18
Scris 12 septembrie 2006 - 06:24
#19
Scris 12 septembrie 2006 - 07:47
20 de ani...am carnet de un an...Duxt3r de curiozitate de cati ani ai carnet si de cat timp conduci? Nu vreau sa bat nici un apropo da' o masina puternica implica responsabilitate si vad ca tragi spre masini cu putere cat mai mare.
BMW 520i e39 with M50 engine
#20
Scris 12 septembrie 2006 - 07:57
turbocharger: e vorba de o turbina antrenata de gazele de espament, care la randu ei antreneaza un compresor mecanic
superchargers: e cam acelasi lucru numai ca e actionat mecanic direct de motor
BMW 520i e39 with M50 engine
#21
Scris 12 septembrie 2006 - 08:01
imi place mai mult compresorul mecanic
ex m3 csl 560CP
hmm.. eu vazusem un film in care aveam ~450...
later edit: erau la roti aia..
Aceasta postare a fost editata de florin83: 12 septembrie 2006 - 08:02
#22
Scris 12 septembrie 2006 - 09:54
Din punctul meu de vedere dak vrei totusi o crestere mik de putere singura varianta ar fi un chip tuning, un filtru sport, o evacuare de firma. altceva nu vad ce s-ar putea face. Dar nah....poate vine cineva cu alte idei
BMW 520i e39 with M50 engine
#23
Scris 12 septembrie 2006 - 10:08
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#24
Scris 12 septembrie 2006 - 10:18
Eu stiu dak creste puterea asa de mult, asta e in principal in functie de motor ca nu o sa creasca cine stie ce puterea la o dacie 1300 dak faci aste
In ce priveste chipul si filtru cresaterea de putere e tot in functie de moor. Un chip poate sa iti aduk o crestere de la 10-20+ CP sau poate sa nu iti creasca puterea deloc. Filtrul sport se deosebeste de cel stock prin faptul ca lasa sa treaca mai mult aer asigurand in acelasi timp o filtrare lafel de buna cu cel obisnuit fara sa puna in pericol motorul. Mai mult aer asp. de motor inseamna mai multa benzina arsa, mai multa benzina arsa inseamna mai multi CP
In principiu se sch. filtru stock pt unul spurt respectiv evacuarea mai mult pentru sunet
BMW 520i e39 with M50 engine
#25
Scris 12 septembrie 2006 - 10:26
e nevoie de ceva schimbari serioase ca sa fie tuning
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi