Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Turbo Compresoare


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 01:20

Turbo... ce parere aveti despre motoarele supra alimentate? Se merita sa pui turbo pe un motor mai mic ex 2.0i sau mai bine iti iei direct un monstru :angry:

In ce priveste costurile...astept nijte scoruri :D
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#2 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 01:22

mai bine faceai topic turbo/compresor vs NA :angry:
  • 0

#3 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 01:25

si il bagai la mecanica&tuning
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Imagine amplasata

#4 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 12 septembrie 2006 - 01:29

E36 L6 325 Fits Car Models: 92-99 352/328/M-3 Fits Engine Models: M50/M52/S52 T28 BB - - - BW28B1-EXT $3179 - -
E36 L6 325Fits Car Models: 92-99 352/328/M-3 Fits Engine Models: M50/M52/S52 GT2871R BB - - - BW28B2-EXT $3499 $3999

asta daca vrei sa faci treaba calumea. daca vrei pe genunchi, cred ca o scoti la vreo mie jumate, si te tine pina pornesti motorul :angry:
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#5 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 01:39

si cu montajul ajungi la 5000 :angry:
si asta pt ~100cai in plus (la 325)
  • 0

#6 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 12 septembrie 2006 - 01:42

Duxter te rog scrie si tu normal,fara limbaj de mirc gen: "ajtept,nijte etc" sa stii ca nu devii mai cool scriind asa.
  • 0

#7 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 01:43

Duxter te rog scrie si tu normal,fara limbaj de mirc gen: "ajtept,nijte etc" sa stii ca nu devii mai cool scriind asa.

e din pura obisnuinta, am sa incerc sa ma conformez :angry:
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#8 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 septembrie 2006 - 02:28

voi vorbiti de parca sa pui o turbina a floare la ureche si nu costa nimic.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#9 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 04:15

Mai bine puneam topic Turbo vs Supercharger.... insa avand in vedere cosurile unui supercharger... :)
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#10 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 12 septembrie 2006 - 04:16

costurile sint similare.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#11 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 04:24

voi vorbiti de parca sa pui o turbina a floare la ureche si nu costa nimic.


pai am scris eu mai sus.. ~3500kitu + manopera ajungi la 5000 maxim
  • 0

#12 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 septembrie 2006 - 05:43

io nu prea pe parte tehnica, da turbo <> compresor?!?!
una-i turbo. alta-o kompressor, nu? :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#13 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 12 septembrie 2006 - 05:51

Duxt3r de curiozitate de cati ani ai carnet si de cat timp conduci? Nu vreau sa bat nici un apropo da' o masina puternica implica responsabilitate si vad ca tragi spre masini cu putere cat mai mare.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#14 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 06:09

io nu prea pe parte tehnica, da turbo <> compresor?!?!
una-i turbo. alta-o kompressor, nu? :)


da, dar tot cam pe acolo sunt preturile
  • 0

#15 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 septembrie 2006 - 06:11

da poa sa fie si turbo compresor ( nu ma refer la motoare gen TSI ) ci ca denumire in sine, sau e doar turbo , sau doar kompressor

si la toate astea ii zice supraalimentare prin ( sau cu ) ... :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#16 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 06:14

sunt masini turbo, cu compresor sau cu turbina si compresor...
  • 0

#17 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 12 septembrie 2006 - 06:21

Se cheama turbocompresor Celalalt e compresor mecanic. Amindoua sint compresoare.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#18 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 06:24

imi place mai mult compresorul mecanic
ex m3 csl 560CP
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Imagine amplasata

#19 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 07:47

Duxt3r de curiozitate de cati ani ai carnet si de cat timp conduci? Nu vreau sa bat nici un apropo da' o masina puternica implica responsabilitate si vad ca tragi spre masini cu putere cat mai mare.

20 de ani...am carnet de un an... :(
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#20 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 07:57

Sunt doua tipuri turbochargers si superchargers.

turbocharger: e vorba de o turbina antrenata de gazele de espament, care la randu ei antreneaza un compresor mecanic

superchargers: e cam acelasi lucru numai ca e actionat mecanic direct de motor
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#21 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 08:01

imi place mai mult compresorul mecanic
ex m3 csl 560CP


hmm.. eu vazusem un film in care aveam ~450... :(

later edit: erau la roti aia.. :(

Aceasta postare a fost editata de florin83: 12 septembrie 2006 - 08:02

  • 0

#22 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 09:54

Oricum la noi in Ro piata de tuning e abia la inceput, treaba cu turbocharger/supercharger e destul de complicata...nu se monteaza asa deupa ureche si cel putin in oras la mine nuj nici o firma de tuning care sa se bage la asa ceva. Cei care au l-au montat in strainatate.

Din punctul meu de vedere dak vrei totusi o crestere mik de putere singura varianta ar fi un chip tuning, un filtru sport, o evacuare de firma. altceva nu vad ce s-ar putea face. :D Dar nah....poate vine cineva cu alte idei :D
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#23 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 12 septembrie 2006 - 10:08

ala da tuning: filtru shport, tobe de inox si teava dreapta, tot de inox. cu diametru marit. creste puterea motorului ca prin miracol, fara sa te mai coste modificari majore IN motor.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#24 Duxt3r

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 37 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Suceava
  • Marca:BMW
  • Model:523i 1997
  • Motorizare:2.5i 170cp+

Scris 12 septembrie 2006 - 10:18

" creste puterea motorului ca prin miracol "

Eu stiu dak creste puterea asa de mult, asta e in principal in functie de motor ca nu o sa creasca cine stie ce puterea la o dacie 1300 dak faci aste :P

In ce priveste chipul si filtru cresaterea de putere e tot in functie de moor. Un chip poate sa iti aduk o crestere de la 10-20+ CP sau poate sa nu iti creasca puterea deloc. Filtrul sport se deosebeste de cel stock prin faptul ca lasa sa treaca mai mult aer asigurand in acelasi timp o filtrare lafel de buna cu cel obisnuit fara sa puna in pericol motorul. Mai mult aer asp. de motor inseamna mai multa benzina arsa, mai multa benzina arsa inseamna mai multi CP :D

In principiu se sch. filtru stock pt unul spurt respectiv evacuarea mai mult pentru sunet :D
  • 0
BMW 523i 2,5i 170cp+ 1997
BMW 520i e39 with M50 engine

#25 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 12 septembrie 2006 - 10:26

filtrul + evacuare si doar atat sunt cam frectie la piciorul de lemn.....99% sound

e nevoie de ceva schimbari serioase ca sa fie tuning :P
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi