Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Schimbat Discuri


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 19 septembrie 2006 - 08:48

Am luat azi masina de la service, i-am schimbat discurile. Problema e ca pastilele de frana nu fac contact pe toata suprafata discurilor, m-am gandit ca nu e nevoie sa le schimb din moment ce nu erau foarte uzate. Trebuie schimbate si pastilele? Pot avea probleme?
  • 0
Imagine amplasata

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 septembrie 2006 - 08:48

da, se schimba si placutele odata cu discurile
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 19 septembrie 2006 - 08:59

Ce repede ai raspuns, nici macar nu postasem inca topicul. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
Si nesimtitul de mecanic de ce nu mi-a spus ca trebuie schimbate si pastilele, doar e interesul lui nu? Plus ca am nevoie de masina in weekend...


Edit: Acum citesc pe net vad ca se pot zgaria discurile daca nu pun pastile noi. Of, alti bani.

Acum ca mi-a venit in minte trebuie schimbat si lichidul de frana? Are vreo legarura?

Aceasta postare a fost editata de lexus20: 19 septembrie 2006 - 08:55

  • 0
Imagine amplasata

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 septembrie 2006 - 09:03

nu are legatura, lichidul se schimba la 2-3 ani
e bine daca faci insa asa o treaba sa o faci complet, nu costa mult schimbarea lichidului si nu face rau
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 19 septembrie 2006 - 09:07

Pacat de placute ca erau uzate putin, in sfarsit asta e. Maine dimineata duc din nou masina la service. Ii schimb si lichidul, preventiv.

Multumesc pentru ajutor.

PS: Pe la 20:00 era sa il pup pe un idiot in fund care a schimbat banda fara sa semnalizeze, noroc ca mergeam cu 60 si am avut timp sa franez.

Aceasta postare a fost editata de lexus20: 19 septembrie 2006 - 09:08

  • 0
Imagine amplasata

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 19 septembrie 2006 - 09:11

si cu placute noi va tb sa ai grija o vreme (cam 1-2 zile)
dupa aia vei avea o frana ca noua
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 20 septembrie 2006 - 12:57

Bei la bmw se schimba discurile si placutele simultan. Cel putin asa-i imbirliga pe astia aici. Vreau sa spun ca discurile se schimba la fel de des ca si placutele ca cica ar fi mai moi ca la altii. Cu alte cuvinte fiecare brake job =1000$.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#8 bigfoot17ro

    e36 fan

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 784 Mesaje:
Inregistrat: 13-februarie 05
  • Location:Rosiori de Vede, TR
  • Marca:BMW
  • Model:e36
  • Motorizare:2.5i 192CP

Scris 20 septembrie 2006 - 01:14

ce retete interesante au uni pe afara, altfel te vede lumea cu discurile si placutele noi :)
  • 0
BMW: Angel body + devil power = deadly combination
Imagine amplasata

#9 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 20 septembrie 2006 - 02:19

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif Ii spun maine la baiat sa le vopseasca fosforescent, sa vada lumea ca am bagat bani in masina.
  • 0
Imagine amplasata

#10 VladSoare

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 163 Mesaje:
Inregistrat: 27-octombrie 03
  • Location:Voluntari
  • Marca:Renault / Lada
  • Model:Clio / Niva
  • Motorizare:1.4 / 1.7

Scris 20 septembrie 2006 - 07:52

Plăcuţele vechi se vor mula repede pe discurile noi. Dacă s�nt �ncă bune nu trebuie schimbate �mpreună cu discurile. Nu ştiu de unde a pornit prejudecata asta, probabil de la vreun mecanic care vroia să �ncarce nota de plată, şi pe urmă s-a răsp�ndit cu viteza internetului, ca un mit urban. :)

Aceasta postare a fost editata de VladSoare: 20 septembrie 2006 - 07:53

  • 0

#11 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 20 septembrie 2006 - 11:16

Mecanic-ul nu mi-a zis nimic. Am cautat aseara pe net si am vazut ca aparent trebuie schimbate si placutele. Oricum e prea tarziu, masina e deja in service. Ma costa 350 Euro placutele cu man de lucru inclusa.
  • 0
Imagine amplasata

#12 Extremero

    Hakuna Matata

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.399 Mesaje:
Inregistrat: 12-iunie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsu
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.2

Scris 20 septembrie 2006 - 11:45

Explicatia "stiintifica" data de mecanici la indemnul de a schimba si placutele cand schimbi discurile e ca placutele vechi au deja forma uzurii discului pe care au fost.
Astfel, daca pui discuri noi si lasi placutele vechi, prima data vor face contact doar "varfurile" placutor vechi, incepand astfel o uzura inegala in discul nou.

Parerea mea proprie si personala e ca daca placutele sunt inca foarte bune, se pot lasa, ignorand acea minima uzura creata pana cand placutele vechi se vor mula pe discurile noi.

Sau se asteapta cu schimbarea discurilor pana ce se duc placutele si atunci se schimba tot setul.
  • 0

#13 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 septembrie 2006 - 09:47

aici e vb de un M3, unde frana e f importanta
absolut toata lumea recomanda schimbarea simultana pe a evita problemele
orice altceva e o carpeala, o tiganeala.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#14 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 20 septembrie 2006 - 10:17

Sincer asta nu se aplica numai la placute sau la discuri ci si la pneuri...adica pana si circularea cu o roata de rezerva fiind ea chiar si de dimensiuni normale ...daca este mai putin uzata decat celelalte este un pericol la viteze mari .
Dar un lucru e sigur frana e sfanta , nu cred ca ar trebui sa-si asume nimeni riscuri inutile cand vine vorba de frana. Acum stiu ca e scump dar asta e...
  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#15 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 20 septembrie 2006 - 10:26

Am draci in seara asta, nu numai ca a trebuit sa bag aproape 1,000 de euro in masina intr-o saptamana, dar mi-au mers si lucrurile PROST la lucru.
  • 0
Imagine amplasata

#16 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 21 septembrie 2006 - 12:54

nu se schimba placutele odqata cu discurile decat daca uzura este peste 50% (la placute). daca placutele au rulaj mic atunci ele se vor mula pe suprafata discurilor. se cirvula cu viteza ceva mai mica si cu ceva plus de atentie dar se egalizeaza repede. nici noi, placute si discuri nu calca 100%.
evident, perfect este sa pui totul nou... chiar si masina cu totul...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#17 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 21 septembrie 2006 - 12:59

Mai eu am citit aseara pe net si din ce mi-au spus colegii am decis sa duc masina din nou la service, sa ii schimbe si placutele, prevetiv, cu toate ca mecanicul nu mi-a spus nimic. (de fapt de masina mea s-a ocupat un pusti de 18-19 ani)

Si in legatura cu masina noua, bani nu stiu de unde, ma gandesc sa o vand pe asta in alta ordine de idei.
  • 0
Imagine amplasata

#18 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 21 septembrie 2006 - 10:09

man, cea mai buna treaba asta e, chiar daca nu e neaparat necesara.
te-ai gandit sa pui unele racing? si cand zic racing ma gandesc la proprietatile placutei, nu la ideea ca ai facut tuning. la un non-fadding, la o temperatura de functionare mai inalta, la o durata de viata mai lunga, etc.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#19 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 21 septembrie 2006 - 10:43

E bine sa schimbi si placutele....in plus dupa ce ai facut schimb, incearca si ce zic astia aici. Ii zice "brake bedding in" si e un fel de rodaj al discurilor. Acum 1 luna dupa ce am schimbat placute si discuri, am fost amenintat din toate partile, ca sint proaste ca se vor ovaliza etc etc. Am facut rodajul asta si masina frineaza excelent fara urme de vibratii in volan/pedala.

http://www.powerbrak.../pages/tech.htm
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#20 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 septembrie 2006 - 10:49

stiam de verisunea cu 'pilirea' placutelor, daca uzura nu e mare.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#21 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 22 septembrie 2006 - 02:07

@oaspetele
da man, daca uzura nu e mare "pilirea" se face oricum prin franarea normala...
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi