Test Drive Grand Cherokee Laredo
#1
Posted 22 September 2006 - 08:00 PM
Masina cu vreo 5k km la bord, 3.7-Liter V6 210cp, 4x4, automatic 5 viteze.
Vai de capul meu si de al aluia de si-l cumpara. Sa le luam la rand:
1. Dimensiuni
- Masina e maaaaare. Foarte mare. La exterior ma refer.
- Spatiu interior destul de mic, mai ales in spate.
2. Interior
- Plastice ieftine peste tot, la nivelul Loganului.
- Clapa de deschidere a usii e undeva pe la nivelul genunchilor, deci trebuie sa-ti strangi picioarele si sa pipai usa orbeste cand vrei sa te dai jos.
- Scaune fara sustinere laterala, zici ca stai in tramvaiul 41. Modelul testat era unul de echipare medie.
- Parbriz mic, mai mic ca la Civicul meu, parca eram in racheta. Plus montantii imensi cu manere care ar trebui sa fie acolo si sa sustina o greutate destul de mare. Si da, manerele sunt acolo, dar daca vreau sa trag de ele se misca intr-un mod care nu-ti inspira pic de incredere.
- Mi-a placut ca avea lumini la picioare si ventilatie in spate.
- Pedala de acceleratie foarte prost facuta, fara pic de feedback si parca era din pluta. Cursa cred ca era de juma de centimetru si nu-mi dadeam seama cat trebuie sa apas ca sa scot ce vreau din masina. Parca apasam pe podea.
- Pedala de frana prost amplasata fata de acceleratie, mult mai in fata. Practic trebuia sa-mi ridic calcaiul si sa mi-l retrag daca vroiam sa franez. Nu puteam sa pivotez de pe una pe alta, diferenta de adancime fiind foarte mare.
- Zgomot de la motor, o gramada. La fel si la rulare, date fiind rotile imense. In schimb zgomotul de la vant era foarte bine ascuns. De asemenea, hopurile si crapaturile antifonate foarte bine.
3. Dinamica
- Stabilitate INEXISTENTA. E pur si simplu o barca pe un ocean in furtuna. Ai impresia ca niciodata nu ai contact cu pamantul cu toate 4 rotile. Masina topaie si se balangane la fiecare denivelare. In curbe zici ca se rastoarna.
- Directia extrem de sensibila si fara pic de feedback. La 130km/h volanul se misca daca stranuti asupra lui si o data cu volanul sa misca toata caruta, dandu-ti idei sa-ti faci asigurare de viata cat mai repede, sau iti raman copii in strada. Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca te sperii si smucesti o lecuta mai brusc.
In schimb radius turn destul de bun pentru cat de mare e.
- Frane bune, spre marea mea mirare. Am franat total de la 50, 60, 70 de mile, repetat. Rotile nu se blocheaza si opreste destul de bine, silentios si in siguranta. Cel putin asa mi-a dat impresia. In schimb se inclina in fata de zici ca-si dezbraca caroseria cum scoti puloverul peste cap.
- Acceleratia slaba pentru caii astia, dar probabil ca e ok pentru ditamai matahala. Urla motorul frate, de zici ca esti in Porsche.
In concluzie nu i-as recomanda-o nimanui.
Ah si sa nu uit: SUGE FRATE!!! Mai ca vezi cum scade acul cand ii dai in gura.
#3
Posted 22 September 2006 - 08:34 PM
Aceeasi impresie, frinele sint bune pentru un SUV dar nu bune in general, masina se scufunda de nas destul de tare. Oricum, decente.
In rest masina e in dulcele stil american, adica mare pe dinafara si mica pe dinauntru. Nu stiu cum le fac astia designul, le fac peretii grosi? Ma rog, nu-s toate asa dar e o "calitate" des intilnita. Io-s mai inalt dar nu exagerat (187cm) si am probleme in citamai jeepul la genunchi, se lovesc de bord poricum as regla scaunul. Masina asta e mai strimta pentru mine decit Honda Civic coupe si Mitsubishi Eclipse! Si alea intra cu totul sub ea.
Exact aceeasi impresie despre acceleratie o am si eu: infunzi acceleratia si se aude humm, hmm motorul se tureaza, acele se misca... da masina nimic . Iarasi o insusire comuna la multe americane, cred ca vine din setarile cutiei automate care e foarte inceata si neagresiva si convertorul de cuplu pare foarte slab. Posibil sa fie asa fiind gindita si pentru off road (la radacini), unde nu vrei cuplari brutale ale puterii.
#4
Posted 22 September 2006 - 08:44 PM
Intr-adevar nu am mers cu multe SUV-uri si in nici un caz nu sunt obisnuit cu ele, doar asa, la un test drive. Dar daca zici ca toate sunt asa barci, mi-am luat gandul. Am crezut ca asta are ceva stricat.
Si ai dreptate cu "peretii grosi" lol! Asa e, zici ca-s din BCA. Maaaare pe afara, stransa pe dinauntru. Zici ca esti intr-un gol intr-un palton pe roti.
#5
Posted 22 September 2006 - 09:14 PM
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#6
Posted 22 September 2006 - 10:04 PM
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#7
Posted 22 September 2006 - 10:51 PM
Dar ai si tu dreptate, pina si masinile normale americane tind sa fie mai moi in suspensii si mai orientatre spre confort pe autostrada si cruising... situatia s-a mai schimat dar acum 15 ani faceau masini cu care pur si simplu nu aveai ce cauta pe o sosea de munte. Inca le mai vad in functiune, tin toata coloana in spate (e drept ca si virsta soferilor e 60+).
#8
Posted 22 September 2006 - 11:19 PM
exista alte alternative.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#9
Posted 23 September 2006 - 12:32 AM
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#10
Posted 23 September 2006 - 11:15 AM
Oricum , dupa ce am vazut aseara , vreau LC 120 . Nu puteam sa ma tin dupa unu pe curbe . Asa de bine sta masina aia . Am innebunit .
#11
Posted 29 September 2006 - 10:49 AM
http://www.projector...EIKI-LC-120.htm
dar cam greu sa mearga asta micu tare pe strazi!
#12
Posted 29 September 2006 - 11:22 AM
man, ce-i ala lc120? am dat si search si...
ultimu model de land cruiser
#13
Posted 30 September 2006 - 11:48 AM
@kenny - man, dar diferenta de pret... te cred ca nu te tii dupa el dar... halatu', cat e halatu'?
#14
Posted 30 September 2006 - 12:13 PM
Deci,demaraj mai prost ca la a mea laguna(2L),stabilitate de barca,frana de ...si tot asa DAR,daca ii ceri ceea ce ar trebui sa faca(off road),cam face.Iarna ,am trecut cu ea printr-un sant maricel bine,plin cu zapada(se blocase circulatia)fara a fi nevoit sa schimb din D macar,nemaivorbind de restul butonaselor. Tot
iarna,daca iei curbele ceva mai voiniceste,se cam duce in lateral iar ai sai senzori incep sa bipaie cand ajungi in sant, probabil.Iasi- satu mare ,un consum de la 11l in sus fie e vara fie iarna...
Cam plastica prezentarea,dar intelegeti voi...
#15
Posted 30 September 2006 - 04:39 PM
@kenny - man, dar diferenta de pret... te cred ca nu te tii dupa el dar... halatu', cat e halatu'?
Stiu bre , dar merita .
#16
Posted 01 October 2006 - 03:52 PM
cat despre stabilitate se stie ca vechiul "cirochi" sau "shirochi" cum il alinta "aladinii" cu lant de aur si manele la maxim din RO s-a rasturnat la testele de siguranta si a avut numeroase recall-uri. Si inaintea sa si micul" "liberty" supranumit si "placerea curbelor"
#17
Posted 02 October 2006 - 12:10 PM
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#18
Posted 02 December 2008 - 09:33 PM
Edited by greierasul, 02 December 2008 - 09:37 PM.
#19
Posted 02 December 2008 - 10:27 PM
#20
Posted 02 December 2008 - 10:49 PM
mai ceva sa-l cred!
pana cand a zis "abia se tinea un Patrol dupa mine, da pana la urma l-am pierdut..."
http://florinpanait.wordpress.com
#21
Posted 02 December 2008 - 11:25 PM
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users