Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Test Drive Grand Cherokee Laredo


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 22 septembrie 2006 - 08:00

Aseara am avut sansa sa pun gheara pe un Grand Cherokee nou, din 2006. Si am pus, pentru vreo doua ore m-am dat pe autostrada si diverse sosele.
Masina cu vreo 5k km la bord, 3.7-Liter V6 210cp, 4x4, automatic 5 viteze.

Vai de capul meu si de al aluia de si-l cumpara. Sa le luam la rand:
1. Dimensiuni
- Masina e maaaaare. Foarte mare. La exterior ma refer.
- Spatiu interior destul de mic, mai ales in spate.

2. Interior
- Plastice ieftine peste tot, la nivelul Loganului.
- Clapa de deschidere a usii e undeva pe la nivelul genunchilor, deci trebuie sa-ti strangi picioarele si sa pipai usa orbeste cand vrei sa te dai jos.
- Scaune fara sustinere laterala, zici ca stai in tramvaiul 41. Modelul testat era unul de echipare medie.
- Parbriz mic, mai mic ca la Civicul meu, parca eram in racheta. Plus montantii imensi cu manere care ar trebui sa fie acolo si sa sustina o greutate destul de mare. Si da, manerele sunt acolo, dar daca vreau sa trag de ele se misca intr-un mod care nu-ti inspira pic de incredere.
- Mi-a placut ca avea lumini la picioare si ventilatie in spate.
- Pedala de acceleratie foarte prost facuta, fara pic de feedback si parca era din pluta. Cursa cred ca era de juma de centimetru si nu-mi dadeam seama cat trebuie sa apas ca sa scot ce vreau din masina. Parca apasam pe podea.
- Pedala de frana prost amplasata fata de acceleratie, mult mai in fata. Practic trebuia sa-mi ridic calcaiul si sa mi-l retrag daca vroiam sa franez. Nu puteam sa pivotez de pe una pe alta, diferenta de adancime fiind foarte mare.
- Zgomot de la motor, o gramada. La fel si la rulare, date fiind rotile imense. In schimb zgomotul de la vant era foarte bine ascuns. De asemenea, hopurile si crapaturile antifonate foarte bine.

3. Dinamica
- Stabilitate INEXISTENTA. E pur si simplu o barca pe un ocean in furtuna. Ai impresia ca niciodata nu ai contact cu pamantul cu toate 4 rotile. Masina topaie si se balangane la fiecare denivelare. In curbe zici ca se rastoarna.
- Directia extrem de sensibila si fara pic de feedback. La 130km/h volanul se misca daca stranuti asupra lui si o data cu volanul sa misca toata caruta, dandu-ti idei sa-ti faci asigurare de viata cat mai repede, sau iti raman copii in strada. Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca te sperii si smucesti o lecuta mai brusc.
In schimb radius turn destul de bun pentru cat de mare e.
- Frane bune, spre marea mea mirare. Am franat total de la 50, 60, 70 de mile, repetat. Rotile nu se blocheaza si opreste destul de bine, silentios si in siguranta. Cel putin asa mi-a dat impresia. In schimb se inclina in fata de zici ca-si dezbraca caroseria cum scoti puloverul peste cap.
- Acceleratia slaba pentru caii astia, dar probabil ca e ok pentru ditamai matahala. Urla motorul frate, de zici ca esti in Porsche.

In concluzie nu i-as recomanda-o nimanui.

Ah si sa nu uit: SUGE FRATE!!! Mai ca vezi cum scade acul cand ii dai in gura.
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#2 lexus

    mecanic slefuitor/lustruitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.781 Mesaje:
Inregistrat: 16-decembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Seat
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.6b

Scris 22 septembrie 2006 - 08:26

Frumos povestesti aphedrone, mi-a placut sa te citesc. :D
  • 0
Imagine amplasata

#3 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 22 septembrie 2006 - 08:34

M-am dat si eu cu masina asta sau una asemanatoare (a fost rental nu?). Una la mina ca nu mi s-a parut instabila... adica e la nivelul normal de SUV. Pe autostrada sta destul de ok, am dus-o si pe drumuri de munte virajate, nu e groaznica. Evident asta nu e masina de mers cu 150 si nici de luat curbe la limita.
Aceeasi impresie, frinele sint bune pentru un SUV dar nu bune in general, masina se scufunda de nas destul de tare. Oricum, decente.

In rest masina e in dulcele stil american, adica mare pe dinafara si mica pe dinauntru. Nu stiu cum le fac astia designul, le fac peretii grosi? Ma rog, nu-s toate asa dar e o "calitate" des intilnita. Io-s mai inalt dar nu exagerat (187cm) si am probleme in citamai jeepul la genunchi, se lovesc de bord poricum as regla scaunul. Masina asta e mai strimta pentru mine decit Honda Civic coupe si Mitsubishi Eclipse! Si alea intra cu totul sub ea.
Exact aceeasi impresie despre acceleratie o am si eu: infunzi acceleratia si se aude humm, hmm motorul se tureaza, acele se misca... da masina nimic :). Iarasi o insusire comuna la multe americane, cred ca vine din setarile cutiei automate care e foarte inceata si neagresiva si convertorul de cuplu pare foarte slab. Posibil sa fie asa fiind gindita si pentru off road (la radacini), unde nu vrei cuplari brutale ale puterii.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#4 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 22 septembrie 2006 - 08:44

Nu a fost rental, este a unui pretenar harap.

Intr-adevar nu am mers cu multe SUV-uri si in nici un caz nu sunt obisnuit cu ele, doar asa, la un test drive. Dar daca zici ca toate sunt asa barci, mi-am luat gandul. Am crezut ca asta are ceva stricat.

Si ai dreptate cu "peretii grosi" lol! Asa e, zici ca-s din BCA. Maaaare pe afara, stransa pe dinauntru. Zici ca esti intr-un gol intr-un palton pe roti.
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#5 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 22 septembrie 2006 - 09:14

Toate americanele poate sunt barci... Sora-mea nu mi-a zis inca nimic de rau de animalul ala de Toyota Sequoia...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#6 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 22 septembrie 2006 - 10:04

Aia nu prea e americana. E SUV, dar e Japan style. :)
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#7 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 22 septembrie 2006 - 10:51

Viper, eu m-am mai dat cu SUVuri japoneze si toate-s cam asa (cu variatii alea gradului de balansare). Cu cit sint mai gindite pentru off road sint mai groaznice. Evident nu vorbim aici de suspensii ajustabile, alea sint alta clasa.

Dar ai si tu dreptate, pina si masinile normale americane tind sa fie mai moi in suspensii si mai orientatre spre confort pe autostrada si cruising... situatia s-a mai schimat dar acum 15 ani faceau masini cu care pur si simplu nu aveai ce cauta pe o sosea de munte. Inca le mai vad in functiune, tin toata coloana in spate (e drept ca si virsta soferilor e 60+).
  • 0
Salam. Florin Salam.

#8 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 22 septembrie 2006 - 11:19

in afara te SRT8,el grande cherokee mi se pare o gluma de masina.
exista alte alternative.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#9 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 23 septembrie 2006 - 12:32

Da, si vechiul GC era asa de bun... asta nou e o rusine. Si cand ma gandesc ca (virgula) kenny a vrut sa-si ia GC. Yuck!
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#10 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 23 septembrie 2006 - 11:15

Eh . Era o idee .
Oricum , dupa ce am vazut aseara , vreau LC 120 . Nu puteam sa ma tin dupa unu pe curbe . Asa de bine sta masina aia . Am innebunit .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#11 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 29 septembrie 2006 - 10:49

man, ce-i ala lc120? am dat si search si...
http://www.projector...EIKI-LC-120.htm
dar cam greu sa mearga asta micu tare pe strazi!
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#12 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 29 septembrie 2006 - 11:22

man, ce-i ala lc120? am dat si search si...



ultimu model de land cruiser :angry:
  • 0

#13 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 30 septembrie 2006 - 11:48

haolo ca prost mai sunt!
@kenny - man, dar diferenta de pret... te cred ca nu te tii dupa el dar... halatu', cat e halatu'?
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#14 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 30 septembrie 2006 - 12:13

Si eu dau din umeri cand aud de lc120(o fi denumire folosita doar de especialisti)... Am condus toyota land cruiser 90,3L,automata(asta-i masina lc120 sau aia 100?) >3.000km.

Deci,demaraj mai prost ca la a mea laguna(2L),stabilitate de barca,frana de ...si tot asa DAR,daca ii ceri ceea ce ar trebui sa faca(off road),cam face.Iarna ,am trecut cu ea printr-un sant maricel bine,plin cu zapada(se blocase circulatia)fara a fi nevoit sa schimb din D macar,nemaivorbind de restul butonaselor. Tot
iarna,daca iei curbele ceva mai voiniceste,se cam duce in lateral iar ai sai senzori incep sa bipaie cand ajungi in sant, probabil.Iasi- satu mare ,un consum de la 11l in sus fie e vara fie iarna...

Cam plastica prezentarea,dar intelegeti voi...
  • 0

#15 Kenny

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 948 Mesaje:
Inregistrat: 15-iunie 04
  • Location:Suceava
  • Marca:Citroen
  • Model:Outlander fake
  • Motorizare:2.2 HDI 156 CP

Scris 30 septembrie 2006 - 04:39

@kenny - man, dar diferenta de pret... te cred ca nu te tii dupa el dar... halatu', cat e halatu'?


Stiu bre , dar merita .
  • 0
Remember the golden rule : He who has the gold makes the rules !

#16 Dee

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 902 Mesaje:
Inregistrat: 13-mai 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:OPEL
  • Model:ASTRA H
  • Motorizare:1.6 105CP

Scris 01 octombrie 2006 - 03:52

super funny drive test aphedrone.
cat despre stabilitate se stie ca vechiul "cirochi" sau "shirochi" cum il alinta "aladinii" cu lant de aur si manele la maxim din RO s-a rasturnat la testele de siguranta si a avut numeroase recall-uri. Si inaintea sa si micul" "liberty" supranumit si "placerea curbelor" :)
  • 0
On a self-imposed forum break...

#17 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 octombrie 2006 - 12:10

acum ceva vreme am facut o cursa cu V8-ul, nu era modelul asta, dar masina fugea cu 180-200 intr-o veselie. si dintr-o astfel de masina poti scoate ceva, in curbe se mai si franeaza (de fapt inainte de curba, iar la iesire dai tot ce are).
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#18 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 02 decembrie 2008 - 09:33

:) :) :lol: pai luati-va frate Mitsubishi Pajero ca problema de la curbe se muta la rinichi :lol: :lol: :lol: Fara suspensie activa nu poti avea un SUV complet. Ori e barca in curbe ori treci mai des pe la medic cu salele , iar la cele cu suspensie activa o sa te plangi de fiabilitate. Asa e la SUV-urile mari, odata pornit Titanicul nici ghetarul nu-i mai sta in fata :D Cand mai ma sui in Golf V din cand in cand mereu zic ca nu ma mai dau jos si ca renunt la gip , iar cand ma f__e cate un taximetrist sau vreo blonda bocsita de-mi strica ziua tot la vapor ajung. Oricum, gipurile astea sunt cele mai bune in oras ca sa scapi de bizoni :lol:

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 02 decembrie 2008 - 09:37

  • 0

#19 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 02 decembrie 2008 - 10:27

Acu' fara suparare, dar si cati bizoni cu gip sunt..................noi sa fim sanatosi.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#20 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 02 decembrie 2008 - 10:49

fara legatura cu subiectul ... imi povestea un prieten cat de tare a mers in Croatia pe serpentine cu un Passat 2.0 FSI 4x4... din 140 n-a scos-o si erau numai curbe la 90 de grade :)
mai ceva sa-l cred!
pana cand a zis "abia se tinea un Patrol dupa mine, da pana la urma l-am pierdut..." :lol:
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#21 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 decembrie 2008 - 11:25

in croatia curbele sunt gandite ca o pista de curse, putin inclinate sa te tina pe trasa. in romania n-am vazut asa ceva niciodata. daca nu ma insel am vazut in schimb la nemti.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi