1.5. Dci - Are Sau Nu Turbina ?
#1
Scris 27 septembrie 2006 - 02:19
multa lume zice ca n-are.
eu n-am vazut nimic asemanator cu o turbina in compartimentul motor (posibil sa ma insel, nu prea e loc p-acolo), dar nici n-am AUZIT ceva asemanator. nu mai vorbim de SIMTIT in timpul mersului.
deci... logan 1.5dCi are sau n-are turbina ? e aspirat sau turbo ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#3
Scris 27 septembrie 2006 - 02:26
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#4
Scris 27 septembrie 2006 - 02:32
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#5
Scris 27 septembrie 2006 - 02:32
se si aude, si chiar se si simte
#6
Scris 27 septembrie 2006 - 03:01
... pai cum sa se auda ... doar e masina silentioasa !
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#7
Scris 27 septembrie 2006 - 03:06
chiar se aude turbina, se si simte la cum trage. daca vi se pare lenes, incercati un diesel aspirat de putere similara si o sa simtiti apoi turbina
#8
Scris 27 septembrie 2006 - 03:24
#9
Scris 27 septembrie 2006 - 03:34
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#10
Scris 27 septembrie 2006 - 03:47
vezi la Systems/Air Cooling
Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 27 septembrie 2006 - 03:48
#11
Scris 27 septembrie 2006 - 03:49
LE: sa ma scuzati, ala e motor de 105 cai, nu de 65.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#12
Scris 27 septembrie 2006 - 03:51
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#14
Scris 27 septembrie 2006 - 03:56
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#15
Scris 27 septembrie 2006 - 03:59
K9K e si pe Logan.
Intrebarea era unde e turbina. Acum decapsuleaza Loganu' si verifica daca nu e teapa
tu crezi in miturile romanesti cu "motor capsulat" ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#16
Scris 27 septembrie 2006 - 04:11
#17
Scris 27 septembrie 2006 - 04:32
Poze nu pot pune, că omul e acum �n America şi nu ştiu c�nd se �ntoarce, dar era un gogoloi argintiu in spatele motorului, mai jos (dacă-mi mai amintesc bine).
Aceasta postare a fost editata de VladSoare: 27 septembrie 2006 - 04:36
#18
Scris 27 septembrie 2006 - 04:35
Motorul eu stiu ca e acelasi cu cel de pe Symbol de 65CP ... la care scrie asa: "Tip injectie directa cu common rail sferic+turbo" pe site'ul renault.ro
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#19
Scris 27 septembrie 2006 - 04:42
#20
Scris 27 septembrie 2006 - 04:48
e drept ca am mers doar cu geamul inchis si aerul pornit, dar totusi, n-am simtit nici urma de turbo, nici audio nici in spate.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#21
Scris 27 septembrie 2006 - 04:55
�nsă pentru un diesel de mic litraj răspunde excelent, iar sunetul turbinei se aude şi cu geamul �nchis, peste cel al motorului. Se aude diferenţa dintre ralanti (brrrrrrr) şi turaţii mari (bzzzzzz). Trebuie să-l compari cu o solniţă diesel, care face brrrrr la orice turaţie.
#22
Scris 27 septembrie 2006 - 04:55
cum crezi ca face Voinea chiptuning la el hint...e turbo
nu te astepta sa simti "kick", insa condu un diesel aspirat, apoi vei simti cu siguranta prezenta turbinei
#23
Scris 27 septembrie 2006 - 05:02
one more tip
cum crezi ca face Voinea chiptuning la el hint...e turbo
nu te astepta sa simti "kick", insa condu un diesel aspirat, apoi vei simti cu siguranta prezenta turbinei
sint familiar cu opel vectra 1.7d (care are vreo 57 cai si e mai grea ca loganu'). si cu ceva dacii. si cu ceva tdi-uri.
deh, o sa mai testez.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#24
Scris 27 septembrie 2006 - 05:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#25
Scris 27 septembrie 2006 - 05:42
Bai voi sunteti oameni seriosi.....??
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi