
Bmw Noul X5 Vs Range Rover Sport
#1
Scris 06 octombrie 2006 - 11:44
Ideea este ca vrea sa isi cumpere noul X5 sau Range Rover Sport.
Vreau sa stiu opiniile voastre pro si contra, daca se poate cat mai la subiect fara alte propuneri de alte modele/marci/motorizari
RANGE ROVER SPORT DIESEL 3.6 TDV8 272 CAI pret intre 51.500 si 60.300 euro CIP
BMW noul X5 - motorizari turbo diesel comparative? Cine stie cu ce vor iesi? Sa scrie aici...evident motorizare asemanatoare ca si putere
Astept pareri
#2
Scris 06 octombrie 2006 - 12:50
Mie unu X5'ul mi se pare deja comun. Si din pct asta de vedere as alege Range'ul. Insa e cam greu sa se faca o comparatie acum intre aceste 2 modele, avand in vedere ca unul din ele nu stim ezac ce materiale va avea, ce comportament rutier pana la urma ... poate chiar unele probleme la noutatile introduse.
Dar daca acum are deja un X5 full ... banuiesc ca nu se grabeste neaparat sa in schimbe si paote astepta sa vada detalii complete despre ambele modele care il intereseaza

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 06 octombrie 2006 - 12:56
#4
Scris 06 octombrie 2006 - 01:09

X5 e alegerea...daca nu se doreste offroad decat usor-mediu
RR chiar in varianta Sport e mai capabil decat X5 in offroad, dar pe sosea are un ruliu mai mare si nu da aceeasi senzatie de siguranta
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#5
Scris 06 octombrie 2006 - 01:11
#6
Scris 06 octombrie 2006 - 01:16
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 06 octombrie 2006 - 01:49

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 06 octombrie 2006 - 01:50

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#8
Scris 06 octombrie 2006 - 01:58
210 kW(285 cai) - 580 Nm - vit.max.240 km/h - 6.6 sec/100 km/h - consum mediu 8.7 (never-ever)
#9
Scris 06 octombrie 2006 - 02:19
ptr un om mai dinamic, si ptr mai mult on-road , X5
ptr restul. RR

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#10
Scris 06 octombrie 2006 - 02:34
#11
Scris 06 octombrie 2006 - 03:12
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#12
Scris 06 octombrie 2006 - 03:28
Range Rover-ul,my parere,e altceva. Rafinat,rasat s.a.m.d
Sa risc un versus, manea-muzica simfonica?
#13
Scris 06 octombrie 2006 - 04:34
fara alte propuneri de alte modele/marci/motorizari
Va rog ramaneti strict la ce a cerut Alllexandru! Orice post care nu respecta dorinta initiatorului va fi sters.
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 06 octombrie 2006 - 04:35
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#14
Scris 06 octombrie 2006 - 04:53
deci masina o va avea .... cand o va avea.
stiu ptr am avut un prieten in dilema tot ceva de genul, si pana la urma a luat ML 420 CDI. in ianuarie ii vine.
Noul X5 nu prea i-a placut.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#15
Scris 06 octombrie 2006 - 07:56
#16
Scris 06 octombrie 2006 - 08:01
Vreau sa stiu opiniile voastre pro si contra, daca se poate cat mai la subiect fara alte propuneri de alte modele/marci/motorizari
RANGE ROVER SPORT DIESEL 3.6 TDV8 272 CAI pret intre 51.500 si 60.300 euro CIP
BMW noul X5 - motorizari turbo diesel comparative? Cine stie cu ce vor iesi? Sa scrie aici...evident motorizare asemanatoare ca si putere
Astept pareri
Va rog ramaneti strict la cele 2, omul s-a exprimat clar.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#17
Scris 06 octombrie 2006 - 09:34
Motivele sunt: masina mai bine inchegata, mai fiabila, imagine buna, motoare bune, revanzare rapida si la o valoare buna. Comportamentul on-road net superior RR, care e o barca mare si grea. Oricum cred ca masina 99% din timp va fi pe asfalt, asa-i ?
Avantajele RR ar fi: o masina mai rara, mai impunatoare, comportament bun spre foarte bun in off-road.
X5 all the way.
#18
Scris 07 octombrie 2006 - 11:41
range rover este mult prea grea si pe deasupra destul de urata
ca si colegii, banuiesc ca omul nu da 60k sa se dea cu ea prin padure. X5
#19
Scris 07 octombrie 2006 - 11:16
#20
Scris 08 octombrie 2006 - 09:01
Aceasta postare a fost editata de maximus: 08 octombrie 2006 - 09:01
#21
Scris 08 octombrie 2006 - 09:30
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#22
Scris 08 octombrie 2006 - 01:34
Neaparat cu motor 4.8 i! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/smokin.gif
#23
Scris 08 octombrie 2006 - 02:25
Insa la banii astia as opta pt un RR. Am avut ocazia sa stau intr-unul..nu stiu ce varianta era doar ca scria supercharged in spate. Luxul din interior era incredibil si nu se compara cu X5 de altfel un super suv dar orientat mai mult spre latura sportiva.
#24
Scris 09 octombrie 2006 - 11:28
Range Rover Sport - un off-roader veritabil, elegant si cu comportament destul de bun si pe sosea
+ deja disponibil cu 3.6 TDV8 272 CP (am vazut lista de preturi la Premium Auto, din septembrie se iau comenzi)
+ foarte bun in teren accidentat datorita Terrain Response (mai ales daca se bifeaza la optiuni diferentialul blocabil spate)
+ destul de bun si pe sosea (un SUV cu o tinuta destul de sportiva) => compromis interesant onroad-offroad (probabil un astfel de compromis mai este oferit doar de cuplul Touareg-Cayenne)
+ suspensie pneumatica standard
+ echipare standard bogata
- Fiabilitate scazuta (finisari, electronice)
- Numai versiune cu 5 locuri
New BMW X5 - un SUV foarte dinamic pe sosea insa foarte putin capabil off-road
+ exista posibilitatea de a opta pentru versiune 7 locuri (escamotabile in portbagaj)
+ SUV-ul cu cea mai buna tinuta de drum sportiva pe sosea
- aptitudini off-road aproape nule (in orice caz nu mult mai bune decit un 330xd berlina...) - X-drive si HDC nu e suficient, nu are nici macar suspensie pneumatica (mare eroare din punctul meu de vedere a celor de la BMW sa nu ofere suspensie pneumatica macar optional) si nici ESP cu mod off-road (ambele fiind oferite de Q7)
- motor diesel pentru o vreme va fi disponibil doar 3.0d 231 CP (alta mare eroare a lui BMW, IMHO din vreme ce 3.0sd 286 CP este deja prezent pe X3)
- va fi disponibil numai din primavara lui 2007
Alegerea mea: Range Rover Sport 3.6 TDV8 272 CP HSE
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 09 octombrie 2006 - 11:33
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi