Unde Naiba-i Găsesc Pe Ziariştii ăştia?
#1
Scris 13 octombrie 2006 - 09:17
#2
Scris 13 octombrie 2006 - 09:48
Muhahahahahahahahahahahahahaha
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#3
Scris 13 octombrie 2006 - 09:54
"Noul pachet functioneaza in felul urmator: avand in vedere faptul ca rotile de pe trenul anterior sunt deja motrice, ambreiajul automat decide daca este utila sau nu declansarea celui de-al doilea tren motor, ridicand aderenta rotilor posterioare."
Muhahahahahahahahahahahahahaha
ahaha, nu stiam de unde am linkul ala cu care m-am laudat la noutati... acum mi-am amintit =))
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#4
Scris 13 octombrie 2006 - 09:59
Deci poate nu ştiaţi, dar propulsia are pierderi mai mari dec�t integrala.
Cine hotărăşte cum se distribuie cuplul? Nu calculatorul, nu diferenţialul ci... ambreiajul!!!
Ce face acel ambreiaj? Ridică aderenţa roţilor!!! Mi-ar plăcea şi mie să am un dispozitiv din ăsta, care să-mi ridice aderenţa roţilor c�nd răm�n �n zăpada necurăţată de Videanu...
A, şi poate nu ştiaţi, dar Ferrari avea tracţiune pe faţă p�nă acum.
Aceasta postare a fost editata de VladSoare: 13 octombrie 2006 - 10:02
#5
Scris 13 octombrie 2006 - 12:40
Uitati aici:
Mircea Mester
Redactor sef, AutoMarket
www.automarket.ro
Jenant oricum, daca era articol luat din revista Tango sau Ioana, era absolut ok ...
#6
Scris 13 octombrie 2006 - 01:15
#7
Scris 22 martie 2007 - 11:34
#8
Scris 22 martie 2007 - 03:28
Mester mare......
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi