Drumuri Sectorul 2 - Primar...
#1
Scris 20 octombrie 2006 - 12:52
despre trasee si fluidizare se vb. pe topicul de Bucuresti.
primarul: NICOLAE ONTANU
DATE PERSONALE: Născut la 13 septembrie 1949,
jud.Neamţ.
Căsătorit, 2 copii.
STUDII: Academia de Studii Economice Universitatea Bucureşti - Facultatea de Sociologie
psihologie şi Pedagogie
ACTIVITATE PROFESIONALA:
1968 - 1995
�n domeniul construcţiilor, mai precis al construcţiilor de locuinţe.
1990 -1996
Expert parlamentar la Camera Deputaţilor
1996-2000
Consilier General �n Consiliul General al
Municipiului Bucureşti;
ACTIVITATE POLITICĂ:
membru PSD
Vicepreşedinte al Organizaţiei PSD, Bucureşti
TELEFOANE:
252.80.39 (serviciu)
211.31.31 (acasă)
#2
Scris 21 octombrie 2006 - 06:05
#3
Scris 21 octombrie 2006 - 09:17
Este unul din cei doi primari ramasi din fosta protipendada PSD (alaturi de Vanghelie) castigand alegerile la limita (51%) in confruntarea cu Anca Boagiu. Daca ar fi avut un contracandidat serios, probabil scapam de el.
Realizari notabile: modernizarea si detiganirea Pietii Obor, introducerea canalizarii si gazelor naturale in zona Colentina/Andronache.
Haios: angajarea de "hackeri" la departamentul IT al Primariei. Concursul de ocupare a posturilor a avut ca proba principala spargerea site-ului primariei. N-a avut bani suficienti sa angajeze pe vreunul din cei care au trecut proba
Programul de reabilitare rutiera se gaseste aici si aici. Desi mai toate termenele din lista au ca data limita luna august 2006, inca se mai lucreaza. Ochiometric as spune ca este pe la 60% din ce si-a propus.
Din pacate se implica mai mult in programe sociale (pensionari, copii) decat in infrastructura rutiera.
#4
Scris 21 octombrie 2006 - 01:46
So, din punctul de vedere al soferilor, primarul Ontanu isi face treaba? Puncte bune, puncte slabe, reusite si nereusite...
#5
Scris 22 octombrie 2006 - 01:56
Cel mai mare proiect blocat este unul initiat de consilierii PNL prin care str. Doamna Ghica si Lacul Tei ar deveni strazi cu sens unic (complementar). Astfel s-ar realiza un mic inel de circualtie care ar fluidiza traficul in zona la orele d evarf. Lumea s-ar duce spre Pipera pe Dna Ghica si s-ar intoarce pe Lacul Tei. Nu l-a promulgat pentru ca nu a venit de la el sau de la PSD.
O alta buba mare este traficul in zona de birouri Pipera. De 2-3 ani se stie ca traficul in zona se gatuie, dar nimic nu s-a facut. Variante:
- largirea benzii de iesire dinspre Pipera la intersectia Petricani - Dna Ghica, prin taierea bucatii de spatiu verde (neplantat dealtfel)
- crearea unui drum intre Sos. Petricani si Sos. Colentina, care sa inceapa in dreptul tiganiei de pe Petricani si sa iasa aproape de intersectia dintre Sos. Colentina si Sos. Fundeni.
- defluirea directa a Bd. Dimitrie Pompei in Bd. Barbu Vacarescu, fara a fi nevoie de folosirea intersectiei cu str. Fabrica de Glucoza sau intrarea pe interzis in intersectia cu Sos. Pipera-Tunari
- largirea str. Fabrica de Glucoza si optimizarea intersectiei cu Bd. Barbu Vacarescu.
In tot acest timp aceste drumuri au suferit lucrari de asfaltare si inlocuire al bordurilor, deci au facut parte dintr-un plan de reabilitare/imbunatatire.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#6
Scris 23 octombrie 2006 - 08:32
Toate strazile au fost asfaltate (inainte erau fie cu piatra cubica, pline de gropi, pe unele nu se putea circula decat daca erai fan offroad). Cu rosu sunt cele la care inca se lucreaza. Lucrarile au demarat in martie si conform graficului trebuiau sa se incheie in iunie. Mentionez ca de data aceasta, asfaltarea s-a facut inteligent, adica mai intai au sapat pentru conducte/fire si de-abia dupa aceea au asfaltat. In majoritatea cazurilor au fost lucrari de anvergura: s-a sapat vreun metru adancime, au pus pietris, dupa aia ceva gen beton, dupa aia iar pietris, o plasa de metal si la urma asfalt, deci ar trebui sa reziste in timp.
Desi personal nu pot sa-l sufar (aduce a activist de partid si in comportament si in felul cum vorbeste), trebuie sa recunosc ca pe la mine prin zona a miscat cate ceva: asfaltarile, detiganizarea zonei Piata Obor, Parcul Circului, a refacut spatiile verzi pe marginea soselei Stefan Cel Mare. Daca ar ingusta si trotuarul pe Stefan cel Mare ar fi perfect. In momentul de fata am o disputa cu ADP-ul de sector ca nu vine odata sa marcheze locurile de parcare din spatele blocului. Dar astea sunt deja fineturi
Din pacate, exista doua zone total diferite ale sectorului 2: zona semicentrala si iadul din Andronache/Socului (dupa blocuri suntem noi care te facem pe tine). In zona semicentrala a miscat cate ceva, insa din ce-am vazut in treacat in zona Andronache (Europa de ex.) e jale. Desi se cheama Bucuresti, oamenii aia nici macar canalizare n-au.
#9
Scris 25 octombrie 2006 - 10:05
a mai fost inchisa pe o bucatica zilele trecute, m-au prins fix la mijloc. am injurat vreo ora pina am reusit sa scap de-acolo
Realizari notabile: modernizarea si detiganirea Pietii Obor
say what ? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/010.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#10
Scris 25 octombrie 2006 - 10:43
- fostul bazar cu iz turcesc din mijlocul pietei a devenit parcare (cu plata, ce-i drept - dar macar stiu ca am un loc daca vreau sa trec prin Obor, ca romanu' nu se-nghesuie la parcare daca e pe bani);
- a reamenajat parcul si spatiile verzi, acum poti merge la o promenada, sau cu copilu'-n parc. Inainte era un teren viran plin de brunetei si aurolaci;
- hala de carne si peste arata oarecum impecabil, inainte ti-era frica sa cumperi ceva, mirousl pestilential care te lovea de la usa te facea sa renunti la orice tentativa in acest sens;
- au disparut (nu complet) multi dintre tiganii care iti vindeau telefoane furate, cd/dvd-uri pirat datorita prezentei celor din politia comunitara care patruleaza non-stop in zona;
- au disparut agresorii bronzati de genul, hai sa te-mbrac, hai sa te-ncalt....
Nu este perfect dar e mult mai bine.
#11
Scris 25 octombrie 2006 - 11:05
- strada este in continuare blocata de masini parcate fara nici o jena in fata militenilor. "ce-o sa-mi faci ? da-mi amenda !"
- daca militienii dispar o zi pentru nu stiu ce activitate (summitul francofoniei, de ex.), strada se blocheaza COMPLET de masini parcate
- obiceiurile pietarilor si tiganilor nu s-au schimbat, ci doar s-au mutat catre intersectia cu ferdinand. la ora 4 dimineata toata zona este blocata complet de masinile lor, iar tranzactiile sint la fel ca inainte
- in parcarea din piata nu se duce nimeni
- seara incepe, toata noaptea strada este blocata pe cel putin 1 banda de expozitiile de undite, rime si alte animale cu 2 sau 100 picioare
ontopic, pe linia de tramvai, la iesirea din piata spre str. colentina, sint mereu gauri. gauri de dispari cu masina cu tot, ca peste tot unde sint intersectii cu linie de tramvai. bonus, deja dimineata e aproape imposibil sa mai iesi din piata pe colentina, pentru ca mereu este cel putin 1 autobuz + 30 masini mici care trec pe rosu pe colentina si blocheaza intersectia. cind reusesti sa-ti faci loc (efectiv) printre ei, deja pornesc cei care vin dinspre colentina (tot pe rosu) si incepe alta distractie.
mai e o straduta cu sens unic tot aproape de iesirea in colentina, pe care se circula in ambele sensuri si din care rezulta niste ambuteiaje de toata frumusetea. mersul pe interzis oricum a devenit sport national.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#13
Scris 18 decembrie 2006 - 01:49
zis si facut, ne suim in masina, trecem prin piata obor nu ceva timp gindind "eh, iesim in colentina si scapam repede". fix cind am iesit in colentina, m-am uitat la ceas, era 10:30.
am ajuns pe podul de la "europa" la.... 12:48 ! am facut 5 km in 2h:13, adica cam timpul care imi ia sa fac bucuresti - braila (~200 km).
la intoarcere am ascultat-o pe ioana si am bagat slobozia - A2. am ajuns foarte relaxati acasa
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#14
Scris 04 iulie 2007 - 05:27
Iata despre ce e vorba:
probabil dupa modelul sect 3, au facut si ei locuri de parcare ingustand trotuarul. Toate bune si frumoase, a ramsa suficient trotuar, nu-i bai, sunt si locuri de parcare, numai ca aceste locuri de parcare sunt facute cu o mare nepasare si indolenta adica: unele sunt trasate prea ingust, desi era mai mult decat suficient loc pt inca o zona de decupaj in trotuar pana la un pom sau stalp alaturat; altele au pe mijlocul lor sau mai intr-o parte un stalp electric si de lumina (da, ati citit bine), ceea ce-l face inutilizabil daca nu ai bicicleta; sunt portiuni de trotuar pana la intersectia cu vreo straduta, ce cca 10 -15 ml unde desi se puteau creea fara nicio problema macar 2 locuri de parcare nu s-a creat nici unul; tot la fel a ramas mult prea mult spatiu nefolosit pt locuri de parcare intre un copac si un stalp sau intre un loc de parca si un alt copac sau stalp alaturat.
Cred ca dezideratul suprem a fost folosirea cat mai multor borduri si stalpisori, pt ca nu s-a facut economie la asa ceva.
Bataie de joc.
#15
Scris 04 iulie 2007 - 06:10
Life must be taken one disaster at a time
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi