Drumuri Sectorul 4 - Inimaroiu
#1
Scris 20 octombrie 2006 - 12:53
despre trasee si fluidizare se vb. pe topicul de Bucuresti.
#2
Scris 21 octombrie 2006 - 06:04
#3
Scris 22 octombrie 2006 - 01:01
Per ansamblu in sectorul 4 e bine... neschimbat de bine!
La capitolul strazi eu n-am vazut nimic facut. Parcari... la fel! In zona mea totul e neschimbat! M-am nascut in cartierul asta, am crescut aici si cel putin zona mea (Brancoveanu, spre Big Berceni si spre City Center) nu s-a modificat deloc! Pana si garajele puse de noi dupa revolutie sunt neschimbate si nemiscate...
Din ce-am mai vazut inrest nu se misca nimic... Sunt foarte multe strazi secundare neasfaltate, parcarile au nevoie de modificari, cosurile de gunoi au disparut...
Total nemultumit de primarul meu...
#4
Scris 22 octombrie 2006 - 11:56
Daca ar fi sa punem pe hartie activitatea lui Adrian Inimaroiu, ne-ar fi extrem de simplu. Patru sau cinci strazi asfaltate, multe zile de concediu si un dosar penal in care e acuzat de abuz in serviciu. Conducerea PNL l-a sanctionat pana acum pe edil, luandu-i sefia filialei PNL de sector si avertizandu-l ca-i retrage si sprijinul politic.
"Sunt profund nemultumit de activitatea primarului Inimaroiu care nu a respectat sub nici o forma protocolul Aliantei. Nici macar nu semneaza hartiile care-i vin la mapa. Luni de zile stau la semnat certificate de urbanism. Dupa ce ca sectorul este amarastean, Inimaroiu blocheaza toate investitiile", ne-a spus Ludovic Orban, viceprimarul general al Capitalei si seful PNL Bucuresti.
Articolul intreg aici. Am preferat sa extrag o parte chiar in post pentru ca este, intamplator, exact opinia mea.
Mai ales partea cu 4-5 strazi asfaltate.
Tre sa caut prin sertare, ca mai am inca pliantul din campania electorala, pliant in care era impartit sectorul in 20-30 de cartiere si cvartale, fiecare avand un responsabil si 10-15 strazi care ar fi trebuit "imediat" reabilitate. Stati pe aproape.
#5
Scris 22 octombrie 2006 - 03:12
Nu exista nici cea mai mica idee de a face ceva constructiv. In timpul mandatului sau de pana acum este jale sub toate aspectele si, mai avem destul pana la alegeri astfel incat lucrurile sa se inrautateasca.
#6
Scris 30 octombrie 2006 - 02:45
toate cele sunt asa cum au fost lasate de fostul primar dar in schimb se mai si degradeaza... Au disparut multe din cosurile de gunoi ce existau pe strazi sau pe langa blocuri, curatenia pe strazile secundare se face la cateva luni, locuri de parcare "din parti"...
E slab si are echipa slaba...
Din pacate a fost pe listele partidului care trebuia si a fost ales ca atare.
Ma uit la alte sectoare si vad cum se intampla lucruri... La noi nici macar Piata Sudului nu a fost curatata, tot circul ala oribil a ramas acolo...
#7
Scris 14 noiembrie 2006 - 11:59
Insa eu nu inteleg nici in ruptul capului termenele asa mari.. 1 an jumatate.. IMENS
Am citit ca pasajul Uniri s-a facut parca in 7 zile iar strapungerea Dacia-romana in 3 zile.. adevarat pe vremea comunistilor..
dar un an jumatate ...
"Piaţa Eroii Revoluţiei, 18 luni de modernizare
de Florel Manu
�ncep�nd de m�ine, circulaţia rutieră �n Piaţa Eroii Revoluţiei din Bucureşti va fi restricţionată timp de un an şi jumăsani. Primăria Capitalei va �ncepe lucrările de modernizare a Pieţei Eroii Revoluţiei, �n zona Belu. Municipalitatea va construi un pasaj pietonal subteran. Circulaţia rutieră �n perimetrul lucrărilor va fi restricţionată. Maşinile vor circula doar pe c�te o bandă pe sens, �n loc de patru, c�te erau p�nă acum. �n aceste condiţii, una din principalele ieşiri din Capitală, spre Giurgiu şi Olteniţa, va fi ocupată de utilaje, iar zona de sud a Capitalei va fi parţial izolată de cea centrală.
Intersecţia de la Eroii Revoluţiei este cunoscută de şoferii bucureşteni atunci c�nd vine vorba de timp pierdut �n trafic. Aşa că nu numai şoseaua Giurgiului va reprezenta un obstacol pentru ieşirea sau intrarea �n zona centrală a Capitalei, ci şi intersecţia de la Bellu. Primăria Capitalei nu a comunicat p�nă acum o soluţie alternativă de circulaţie �n zonă. Potrivit conducerii Primăriei Capitalei, RATB va circula normal �n perimetrul lucrărilor. Pentru a ocoli calvarul din intersecţia amintită, şoferii care vor să meargă pe şoseaua Giurgiului sunt nevoiţi să ocolească prin cartierul Ferentari sau prin Berceni, pe la Tineretului, Văcăreşti, Big Beceni, Niţu Vasile şi apoi spre şoseaua Progresului. Cei care vor să meargă spre Olteniţa şi vin din vestul oraşului trebuie să folosească aceeaşi rută ocolitoare, p�nă la Big Berceni. Proiectul prevede că accesul �n pasaj se va face at�t cu scări rulante, c�t şi cu ajutorul unor ascensoare. Valoarea lucrării se ridică la 11,8 milioane RON şi va fi acoperită din banii de la bugetul local
www.Adevarulonline.ro
#8
Scris 15 noiembrie 2006 - 08:01
E interesant ca tocmai au asfaltat peste piatra cubica de pe Serban Voda. O sa avem o strada moderna dar greu accesibila
#9
Scris 15 noiembrie 2006 - 08:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Scris 17 noiembrie 2006 - 01:31
- nu vad de ce sa se faca un pasaj pietonal subteran... e complet inutil. Traficul nu este chinuit deloc de pietoni, gatuirile se fac din cauza nodului de circulatie auto, in intersectie se intalnesc 4 afluenti majori si trebuie facuta o sistematizare cum trebuie a traficului. Partea cu pasajul subteran e SF, pe o parte ai cimitirul Bellu (ok, suntem un popor care isi respecta mortii dar nu am vazut niciodata lume iesind ca de la stadion). Pe partea cealalta se intampla tot circul pietonal, ai metrou, autobuz, tramvai, supermarket, etc. Deci legi un trotuar pustiu de unul foarte circulat pentru ce??!
- nu inteleg cumn poate sa dureze asa ceva 1 an... pardon, un an si jumatate! ce fac in tot timpul asta?! au 2 echipe de cate 2 oameni care se ocupa de lucrare?!
am vazut in lista si brancoveanu... adevarat, are o portiune de aprox 50% unde se circula pe o banda pe sens (un sens avand 2 benzi, una dintre ele folosita pentru parcare). Banuiesc faptul ca au in cap deturnarea unei parti din traficul din zona pe acolo, la momentul asta nu se simte nevoia de asa ceva...
#11
Scris 17 noiembrie 2006 - 10:41
In ceea ce priveste largirea bulevardului Brincoveanu (portiunea dintre Nitu vasile si luica), are si ea sens - pe aici va intra inBucuresti (cind va intra) autostrada spre Giurgiu.
#12
Scris 17 noiembrie 2006 - 11:34
Adica e pentru confortul calatorilor... asta e altceva. Dar asta nu mai e nici pe departe lucrare de sistematizare a intersectiei, e pentru traficul pietonal. Si din cate stiu nici la Crangasi nu se omoara lumea prin subterane, tot la coltul strazii stau ca sa traverseze... deci nu prea poti spune ca se degajeaza pietonul din strada si-l trimiti prin subsol...
Iar despre Brancoveanu, vad ca imi impartasesti ideea, se are in vedere u plan mai mare... Autostrada spre Giurgiu... Ok, deci vor repara si reasfalta Brancoveanu de vreo 8 ori, 16 ani la rand pana vom vedea noi macar semnul cu inceperea santierului...
#13
Scris 17 noiembrie 2006 - 11:23
Este o idiotenie imensa, dar de la ce sa ne asteptam de la Inimaroiu? Acolo, daca tot trebuia facut un pasaj, ar fi trebuit sa fie rutier.
Circul se amplifica odata cu inceperea noului mall de la Piata Sudului. Atunci sa vedeti trafic. Pieptanari blocat, piata Sudului semiblocat, Vitan Barzesti - Autovit, unde se face Praktiker si noul hotel Confort, blocat... Mai mergi neamarine spre centru...
#14
Scris 19 noiembrie 2006 - 02:31
Este o idiotenie imensa, dar de la ce sa ne asteptam de la Inimaroiu? Acolo, daca tot trebuia facut un pasaj, ar fi trebuit sa fie rutier.
Circul se amplifica odata cu inceperea noului mall de la Piata Sudului. Atunci sa vedeti trafic. Pieptanari blocat, piata Sudului semiblocat, Vitan Barzesti - Autovit, unde se face Praktiker si noul hotel Confort, blocat... Mai mergi neamarine spre centru...
Se pare ca orice om care sta in zona cunoaste problema si rezolvarea logica. Pasajul pietonal este total si perfect inutil, nu se simte nevoia nici macar 10% pentru asa ceva.
Daca gandeau niste bretele etajate care sa rezolve problema intersectiei era cu totul altceva. Si avand in vedere ca e facut si drumul pana la tineretului aveai un trafic de iesire mult mai relaxat.
Nu stiam de mall-ul de la Big, ai ceva date despre asta, sunt curios... Eu stau la Brancoveanu cu Oltenbitei si sunt fix la mijloc.
Facand si Praktiker la Autovit, avand si Selgros si Metro in zona ajungem la un trafic care nu va suporta niciodata afluxul de masini generat.
Ar mai fi o solutie, nu stiu cat de fezabila. E strada care leaga Oltenitei, prin Oraselul Copiilor de Polivalenta si strapunge la Palatul Copiilor. Daca s-ar micsora Oraselul pana la limita acestei strazi (oricum partea care ar fi exclusa din parc nu are, in afara de cateva dughene, nimic interesant) si s-ar face o chestie pe 2 benzi pe sens care sa duca Brancoveanu pana la Palatul Copiilor ar fi perfect. Si asa s-ar justifica si latirea din partea veche a lui Brancoveanu...
Dar ce sa faci neamarine... vise taica, vise!
De ce spun eu acum imi dau seama ca s-a facut, strapungerea din Iuliu Maniu, de la Cotroceni pana in int. Grozavesti. Si acolo, daca s-ar sincroniza cum trebuie stopul ar fi de 2 ori mai eficienta...
Dar sa revenim, in Berceni probleme sunt la intrare/iesire din zona. Ai nodul Big Berceni, ai nodul Eroii Revolutiei si cam atat... Mai ai varianta de a ocoli pe la Autovit dar se aglmereaza (mai ales la iesire) foarte tare.
#15
Scris 21 noiembrie 2006 - 01:26
Legat de Vitan-Barzesti: in general zona era lejera, insa intorcandu-ma in ultimul timp spre casa pe acolo spre sectorul 3, parca a devenit aglomerat, nu stiu sigur ca nu ma intorc mereu pe acolo si nu la aceeasi ora. Acu vreo saptamana ma intorceam si nu-mi dadeam seama de ce se merge asa incet, am banuit ca e si din cauza dubei albe abandonata aproape de intersectia cu splaiul. vineri insa mi-am dat seama ca era in mare parte din cauza celor ce stateau cu masinile la coada la intrarea in autovit, vineri seara ! ar trebui cei de la autovit sa schimbe ceva fizic sau in orar astfel incat sa nu mai blocheze o banda cei care stau la coada vineri seara. O sa mai urmaresc sa vad ce cauze ar mai putea fi.
Zona Autovit de ce primarie tine oare ? 3 sau 4. Cred ca 4..
PS la Eroii daca fac pasaj pietonal de ce nu or face si rutier ?
#16
Scris 21 noiembrie 2006 - 01:46
http://www.technorati.ro/node/61970
"In ziarele de astazi, 17 Octombrie 2006, se anunta cu litere de-o schioapa,
decizia edililor orasului nostru, de a construi CEL MAI MARE MALL din ROMANIA in Piata Sudului, Sun-Plaza, cu termen de dare-n folosinta la-nceputul lui 2008!Despre pasajul rutier anuntat in campania electorala din 2004, in acelas loc, nu se spune niciun cuvant! Te intrebi, pe buna dreptate: pentru ce-om avea nevoie de 3 mall-uri, pe o raza de mai putin de 3 kilometri? Circulatia este si-acum sufocata in zona, ba chiar blocata, in orele de varf... Dar cand vor veni alte mii de masini din alte cartiere sa "viziteze" Hypermarket-ul Cora, anuntat ca va face parte din acest Super-Mall? Pe unde vor avea acces aceste alte mii de masini zilnic? Vor trebui, nu numai unul la Piata Sudului, ci cel putin inca 3 pasaje de nivel: la legatura dintre Calea Vacaresti si Bvd. Tineretului, la intersectia de la Liceul Sincai si la cea de la Bd. Marasesti. "
Aceasta postare a fost editata de cornel001: 21 noiembrie 2006 - 01:48
#17
Scris 21 noiembrie 2006 - 02:47
mama lor de idioti...
#18
Scris 21 noiembrie 2006 - 11:55
cel mai mare mall din univers, asta era problema noastra! Exact asta! si o sa iesim din cartier pe stilul ninja istericu'!
#19
Scris 22 noiembrie 2006 - 12:40
Treaba este ca vine si Auchan, langa Selgros. In plus, alaturi de Praktiker si hotel, langa Autovit va mai apare un centru comercial, cica terenul a fost luat de niste francezi (doar n-o fi Carrefour???).
Eu ma intreb daca vreun idiot de la primarie si sistematizarea circulatiei sau cum dracu ii cheama pe astia, trece macar o data pe saptamana pe la Piata Sudului. A devenit groaznica situatia.
Nu stiu de ce nu ii muta pe aia cu maxitaxi de acolo, undeva spre marginea orasului, nu stiu de ce nu le da prin cap sa largeasca Sos. Berceni prin desfiintarea scuarului care ocupa doua benzi. Mama, cate lucruri nu stiu...
Concluzia este ca noi suntem in pom, pomul in aer si Inimaroiu da cu subsemnatul pe la Parchet, dar oricum e varza frate.
#20
Scris 22 noiembrie 2006 - 12:53
daca o iau pe la big pierd minim 10 min. in intersectie (nu prea obisnuiesc sa ocolesc scuarul tramvaiului pe stanga asa ca stau la coada). Nu am alta varianta decat sa ies pe la Martisor si sa stau la pomana la iesirea in Vacaresti, poate ma lasa lumea sa trec...
daca o iau pe la bellu e ceva mai light dar dau de alta nebunie daca am treaba in alta directie decat unirii, si la tineretului fac dreapta sau drept si dreapta la buc. noi ca sa ajung iar in M. Bravu.
So, oricum ar fi te impiedici de niste noduri pe care nu ai cum sa le ocolesti. Si asta in conditiile in care City Mall e subnutrit, Praktiker inca nu e deschis, la Big e aglomerat din cauza traficului din si dinspre Metalurgiei, E. Racovita, Drumul Gazarului...
Pai daca pui la socoteala ca City Mall o sa fie din ce in ce mai aglomerat, ca se deschide Praktiker, ca se mai face inca ceva comercial in partea aia, mai pui la socoteala Metro si Selgros si mai apare si marele mall (cine l-o fi cerut nu stiu! vor fi 2 la distanta de 4 statii de tramvai!!!!), care sigur are hyper market, toata zona e LA REVEDERE!
Si mai rau ca noi vorbim acum deja de momentul in care lucrarile sunt gata...
Dar ia inchipuie-ti ca la anul incepe lucrarile la noul mall in paralele cu inutilul pasaj subteran de la Pieptanari...
Noi ce facem, ne luam masinile in carca si trecem Cociocu inot?!
#21
Scris 22 noiembrie 2006 - 01:00
Toate dau in pseudocentura aia amarata de 2 benzi pe sens (din care se poate folosi o banda si jumatate maxim, tot timpul sunt gatuite de masini parcate) si care nu e capabila in halul in care e sa primeasca trafic.
Problema e mai ales iesirea din cartier, nu miscarea in cadrul lui.
#22
Scris 13 decembrie 2006 - 10:08
sursa romania libera
#23
Scris 25 martie 2007 - 01:35
Inainte era un fel de Detroit zona asta, acum nu mai e deloc ditrait...
S-au sufocat amandoua intersectiile de intrare in cartier, Piata Sudului si Eroii Revolutiei.
Santierul de la Pieptanari deja se misca, e gata in proportie de 1,7%... cel din Big Berceni de-abia taseaza terenul si pun gard (cand or incepe aia sa care beton sa te tii rabdare!).
Ar fi o varianta, pe langa Strandul Vacaresti exista o strada asfaltata de 1 banda pe sens dar care poate fi latita. Daca se urca cu benzile astea peste deal (prin laterala Oraselului Copiilor) s-ar face strapungerea fix la McSenvis Brancoveanu... Mda, probabil sunt utopic dar asta ar fi singura varianta pe care o vad.
In rest, din ce in ce mai rau. Banda 1 si 2 de pe Vacaresti (urcarea de la BIG) sunt praf, sinele de tramvai au iesit si mai tare din asfalt, coada se intinde pana jos unde Calea Vacaresti o ia spre Timpuri Noi.
Pe partea cealalta, coada pana sa intri in intersectia Eroii Revolutiei este mai incolo de Cutitul de Argint iar pe Viilor pana aproape de int. cu Libertatii (parca asa se numeste).
Se circula in intersectie pe 2 benzi (care ulterior se transforma in 4 benzi si 3 directii).
Sufocare generala si... nu se aude nimic de bine.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi