Salutare,
Am avut aseara marea bucurie de a face cunostinta cu un TIR, din fericire am scapat fara zgarieturi atat eu cat si sotia, insa acum incepe bucuria. TIR-ul e inmatriculat in Ucraina si are carte verde la PZU (Polonia). Dupa x telefoane la Bucuresti, nimeni nu stie unde trebuie sa ma adresez si ce firma de asigurari din ro lucreaza cu PZU. Pana la urma am gasit pe net ca PZU e parte din grupul Eureko, din care face parte si Interamerican. Cei de la Interamerican insa se spala pe cap, daca nu are carte verde la ei nu e problema lor.
Stie cineva cum se procedeaza in situatii de genul asta, unde sa ma adresez, a mai avut cineva parte de asa ceva? Orice ajutor ar fi de mare folos.... HELP :-(.
Recuperare Daune Carte Verde Help!
Started by 205, nov 01 2006 09:55
5 replies to this topic
#1
Scris 01 noiembrie 2006 - 09:55
#2
Scris 02 noiembrie 2006 - 12:50
Daca ai CASCO, te duci la asiguratorul tau si se ocupa ei de recuperarea banilor de la cartea verde.
Daca nu, te duci la Biroul de carte verde (ma rog, iei legatura cu ei) iar ei trebuie sa-ti comunice care este procedura, pt ca ei gestioneaza decontarile pe cartile verzi.
Am sa ma interesez sa vad cum dai de ei
Daca nu, te duci la Biroul de carte verde (ma rog, iei legatura cu ei) iar ei trebuie sa-ti comunice care este procedura, pt ca ei gestioneaza decontarile pe cartile verzi.
Am sa ma interesez sa vad cum dai de ei
Audi A6 3.0 TDI - quattro 232 CP / VW Golf 1,6 Tiptronic / Skoda Octavia 1.9 TDI - 90 CP (la tata)
#3
Scris 02 noiembrie 2006 - 02:03
Am gasit. Ai aici tot ce vrei, inclusiv rezolvari la situatii similare cu a ta:
http://www.baar.ro/intrebari.htm
http://www.baar.ro/intrebari.htm
Audi A6 3.0 TDI - quattro 232 CP / VW Golf 1,6 Tiptronic / Skoda Octavia 1.9 TDI - 90 CP (la tata)
#4
Scris 06 noiembrie 2006 - 03:03
Mersi mult pt raspuns.
Am aflat pana la urma dupa mai multe telefoane ca tb sa ma adresez la Unita. Asta din cauza ca firma respectiva nu avea corespondent in ro si de cazurile astea se ocupa pe rand firmele de asigurari. Luna asta e randul celor de la Unita.
Mi-au facut si constatare, valoarea masinii ~ 1500 Euro din care se scad 25% pentru ca a mai ramas o parte semnificativa din masina intreaga, deci voi primi despagubire aprox 1200 Euro. Asta peste vreo 2 luni, pt ca atat dureaza sa verifice daca asigurarea tir-ului nu era cumva falsa.
Concluzia este - daca nu aveti casco, stati departe de orice masina cu nr strain.
O alta concluzie este ca legea e facuta cu "spatele", ca si in cazurile precedente eu nevinovat am mult mai mult de suferit / umblat decat cel vinovat. Soferul de tir a primit 500 000 rol amenda ( cu posibilitate 250 000 in 48h) si s-a spalat pe cap. Eu am ramas fara masina si cu paguba, pt ca nu voi putea recupera suma pe care as fi luat-o daca as fi vandut masina.
Apropo, cam cat as putea cere pe masina lovita? Peugeot 205, 1992, motor 1100 cmc / 60CP.
Avariat: faruri, bara, masca, capota, aripi fata, ventilator radiator, si in spate stop, haion, aripa stanga.
Am aflat pana la urma dupa mai multe telefoane ca tb sa ma adresez la Unita. Asta din cauza ca firma respectiva nu avea corespondent in ro si de cazurile astea se ocupa pe rand firmele de asigurari. Luna asta e randul celor de la Unita.
Mi-au facut si constatare, valoarea masinii ~ 1500 Euro din care se scad 25% pentru ca a mai ramas o parte semnificativa din masina intreaga, deci voi primi despagubire aprox 1200 Euro. Asta peste vreo 2 luni, pt ca atat dureaza sa verifice daca asigurarea tir-ului nu era cumva falsa.
Concluzia este - daca nu aveti casco, stati departe de orice masina cu nr strain.
O alta concluzie este ca legea e facuta cu "spatele", ca si in cazurile precedente eu nevinovat am mult mai mult de suferit / umblat decat cel vinovat. Soferul de tir a primit 500 000 rol amenda ( cu posibilitate 250 000 in 48h) si s-a spalat pe cap. Eu am ramas fara masina si cu paguba, pt ca nu voi putea recupera suma pe care as fi luat-o daca as fi vandut masina.
Apropo, cam cat as putea cere pe masina lovita? Peugeot 205, 1992, motor 1100 cmc / 60CP.
Avariat: faruri, bara, masca, capota, aripi fata, ventilator radiator, si in spate stop, haion, aripa stanga.
#5
Scris 06 noiembrie 2006 - 03:14
In astfel de situatii, e de datoria firmei de asigurari sa faca licitatie pentru "epava" (asa ii zice in limbajul asiguratorilor, no offence). Dupa organizarea licitatiei, primesti banii pe epava de la cel care a castigat licitatia si apoi, asiguratorul iti da diferenta pana la valoarea asigurata. Cel putin asa stiu ca procedeaza cei de la Allianz.
#6
Scris 06 noiembrie 2006 - 06:04
Nu prea ma pricep, dar ma gandesc ca asta se aplica doar la asigurare Casco. Eu neavand, nu exista nici o suma asigurata, exista doar plafonul maxim de despagubire dat de valoarea masinii (adica un procent din valoarea de catalog, calculat in functie de varsta si nr de km), care la mine da cum am zis mai sus, 1500 Eu, din care se scad 25% si aia-s toti banii pe care pot sa-i vad de la asigurare.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi