Intersectii cu deces - noduri de blocaj in trafic.
#1
Scris 04 noiembrie 2006 - 12:19
Si avem mai multe intersectii care au ca datina blocarea totala la ore de varf.
Asadar, haideti sa facem o lista cu ele...
Eu propun ca prima in lista sa fie
intersectia Gara de Nord, care se blocheaza si pe partea cu Grivita si pe partea cu Basarab facand ca intreaga zona sa fie moarta; tot ce inseamna afluenta dinspre Victoriei, Titulescu, Grivita, Basarab, Amzei este blocat din cauza acestei intersectii. Evident ca cei care depasesc coloana au si ei partea lor de vina ajungand sa blocheze iesirea din intersectie a celor care vin din sensul opus dar si lipsa politistilor in zona este nejustificata.
Orele de blocaj, din cate am vazut sunt 17-20, nu stiu dimineata cum e...
VARIANTE DE EVITARE:
* axa P-ta Victoriei -- Eroilor = pe Buzesti / merge mai greu dar se misca... pe oricare alta varianta e sinucidere. Chiar si daca vii pe 1 mai mai bine ocolesti totul prin P-ta Victoriei si pe Buzesti decat pe la gara sau peste Podul Grant
** axa Grivita Calea Victoriei = pe Titulescu, Banu Manta, 1 mai, P-ta Victoriei, Calea Victoriei
#2
Scris 04 noiembrie 2006 - 08:33
- Intersecţia de la Plaza (Timişoara / Braşov / Lujerului), direcţiile �n lungul bd. Timişoara; cozi pe aproape 1km �n ambele sensuri şi dimineaţa şi seara
(da-i pasă cuiva?!)
Aceasta postare a fost editata de DanCld: 04 noiembrie 2006 - 08:33
#3
Scris 05 noiembrie 2006 - 02:32
Se evita prin ocolire pe Transilvaniei-Popa Tatu.
#4
Scris 05 noiembrie 2006 - 08:15
B-dul Unirii, de la P-ta Alba Iulia si pana la Unirea
Pache Protopopescu de la Izvorul rece si pana la CA Rosseti
B-dul Dorobanti, tot, cu unele exceptii de la Perla la Lupoaica.
....................
#5
Scris 05 noiembrie 2006 - 08:18
#6
Scris 05 noiembrie 2006 - 08:23
#7
Scris 06 noiembrie 2006 - 04:13
VARIANTE DE EVITARE:
* Dacia merge mai bine. Incercati sa intrati pe stradute imediat dupa Victoriei (pe langa City Bank) si o tineti pe strazile secundare pana la B-dul Dacia. De acolo tot in jos... La intersectia cu linia de tramvai, dupa Piata Galati faceti stanga si dupa primul semafor la dreapta. Tot pe stradute puteti ajunge in Mosilor pe care il traversati, pe stradute traversati si Protopopescu, urmeaza sa traversati si *** nu stiu cum se numeste strada, aia cu troleul*** si ajungeti in spatele blocurilor la Muncii.
CRED CA ESTE PREA INTORTOCHEAT SA EXPLICAM ASA.
HAIDETI SA FACEM IN FELUL URMATOR:
- da cineva un link cu harta bucurestiului, ne-o salvam toti; cand cineva pune o intersectie in lista (sau un traseu) luam partea respectiva de harta si desenam. Daca-mi dati harta eu deja fac partile mele. Am prieteni buni si taximetristi si vb cu ei sa ne dea scurtaturi.
#9
Scris 06 noiembrie 2006 - 12:03
#11
Scris 07 noiembrie 2006 - 01:32
Drumul este ok, dar nu este luminat, asa ca aveti grija.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#12
Scris 07 noiembrie 2006 - 01:57
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#13
Scris 07 noiembrie 2006 - 02:44
#14
Scris 07 noiembrie 2006 - 05:33
Mai jos e varianta ce va recomand sa o folositi dimineata, cand veniti dinspre crangasi si vreti sa treceti de intersectia de la Miciurin, indiferent e directie. Pentru orientare, se face drepta imediat dupa ce se coboara de pe pod, inainte de linia de blocuri, inainte de reprezentanta Dacia (sau Ford, nu mai stiu care din ele).
Enojy!
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#15
Scris 07 noiembrie 2006 - 06:30
Selectati zona => dati print screen => deschideti cu un editor de poze => taiati ce nu va intereseaza => marcati traseul.
De exemplu zona Mihalache-Arc-Charles de Gaulle arata asa
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#16
Scris 08 noiembrie 2006 - 10:07
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#17
Scris 08 noiembrie 2006 - 12:47
Intra si tu pe webGIS si vezi care e numele corect al strazii. Unele oricum nu apar, caci sunt pozele prea mici.
Mai jos e varianta ce va recomand sa o folositi dimineata, cand veniti dinspre crangasi si vreti sa treceti de intersectia de la Miciurin, indiferent e directie. Pentru orientare, se face drepta imediat dupa ce se coboara de pe pod, inainte de linia de blocuri, inainte de reprezentanta Dacia (sau Ford, nu mai stiu care din ele).
Enojy!
Merge si pe prima (Abrud) dar e mai ingusta si, cateodata, te blocheaza masina de gunoi http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
#18
Scris 12 decembrie 2006 - 11:56
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi