Ok, am Igo de ceva timp, merci Kroko!
Am 2 sisteme separate, unul complet autonom, e functional si fara masina.
Azi am avut de ajuns la niste adrese si mi-a facut niste trasee total oribile!
N-am avut timp sa butonez la el si recunosc, nici chef... cum trebuie setate traseele astfel incat sa:
- varianta 1 / faca fel de fel de ocolisuri si scurtaturi pentru zonele aglomerate din centru
- varianta 2 / faca trasee folosind cat mai mult bulevardele principale si strazile asfaltate.
Var. 1 ma ajuta cand sunt cu corsa care merge pe unde-i zic si var. 2 pentru merc, care merge doar pe stilul monaco fiind foarte jos.
Setari La I Go
Started by Spining, nov 22 2006 12:36
5 replies to this topic
#1
Scris 22 noiembrie 2006 - 12:36
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->
#2
Scris 10 decembrie 2006 - 08:34
krokooo! ??
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->
#3
Scris 10 decembrie 2006 - 08:59
In oras e cam nasol pentru ca setarile se fac functie de viteza maxima admisa pe segmentul de drum respectiv. Ori in oras nu sunt viteze diferite.
Ma gindesc sa faci niste teste unde sa-i dai voie softului sa te bage pe strazi nepavate, sa ai voie sa intorci, etc.... Evident cerindu-i poate cel mai scurt traseu. Poate fi o varianta, habar n-am...
Alte idei ????
Ma gindesc sa faci niste teste unde sa-i dai voie softului sa te bage pe strazi nepavate, sa ai voie sa intorci, etc.... Evident cerindu-i poate cel mai scurt traseu. Poate fi o varianta, habar n-am...
Alte idei ????
#4
Scris 10 decembrie 2006 - 09:09
aham...
deci tu spui sa-i dau si strazi nepavate si intoarceri... ok, o sa fac niste teste... maine.
deci tu spui sa-i dau si strazi nepavate si intoarceri... ok, o sa fac niste teste... maine.
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->
#5
Scris 10 decembrie 2006 - 09:23
Cre'ca risti sa auzi cam des: "Intoaaaarceeeti-va"
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !
#6
Scris 18 februarie 2007 - 10:04
Cred ca ( dupa 2 luni ) n-o sa se considere post dupa post !
iGO - la traseu rapid - se ia dupa viteza maxima permisa dar si dupa "latimea" strazii. O sa incerce din rasputeri sa te duca pe bulevarde. De ex. prefara Catargiu-Magheru-Bratianu in detrimentul Caii Victoriei.
La traseu scurt, chiar il alege pe cel mai scurt si te baga pe stradute de cate ori are ocazia.
Ceea ce ar fi cu adevarat util este functia de trafic management. Pentru asta e nevoie ca serviciul sa fie implementat si GPS-ul sa aiba modul TMC sau sa poata lua informatiile pe GPRS.
Iar ceea ce ar fi si mai util ... un trafic decent in Bucuresti. Un trafic in care ambuteiajele sa fie ... ambuteiaje, nu o constanta a traficului !
iGO - la traseu rapid - se ia dupa viteza maxima permisa dar si dupa "latimea" strazii. O sa incerce din rasputeri sa te duca pe bulevarde. De ex. prefara Catargiu-Magheru-Bratianu in detrimentul Caii Victoriei.
La traseu scurt, chiar il alege pe cel mai scurt si te baga pe stradute de cate ori are ocazia.
Ceea ce ar fi cu adevarat util este functia de trafic management. Pentru asta e nevoie ca serviciul sa fie implementat si GPS-ul sa aiba modul TMC sau sa poata lua informatiile pe GPRS.
Iar ceea ce ar fi si mai util ... un trafic decent in Bucuresti. Un trafic in care ambuteiajele sa fie ... ambuteiaje, nu o constanta a traficului !
A conduce sigur, nu inseamna a conduce incet !
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi