Logitech G25
#1
Scris 10 octombrie 2006 - 08:33
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#2
Scris 10 octombrie 2006 - 08:37
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#3
Scris 10 octombrie 2006 - 08:55
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#4
Scris 10 octombrie 2006 - 10:08
te vizitez
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#5
Scris 10 octombrie 2006 - 11:12
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#6
Scris 11 octombrie 2006 - 07:03
$$$ e secret... Oricum mai bine decat speram, si mai bine decat in restul EU!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 09 decembrie 2006 - 02:07
oarecum OT:
un super volan:
Logitech G25 Racing Wheel
Simulator-grade racing realism.
The Logitech� G25 Racing Wheel offers incredibly precise driving control with dual-motor force feedback, 900-degree steering and a six-speed gated shifter. Premium materials are used throughout: stainless steel paddle shifters and pedals, soft leather grip surfaces, and brushed metal wheel spoke accents. The 11-inch wheel, dual force-feedback motors and metal-framed pedal assembly provide solid road feel where you want it, and the 14 programmable buttons and sequential shifting option provide flexibility when you need it.
The limited-edition Logitech G25 Racing Wheel will be available in the U.S. and Europe beginning in October.
pret $299 in SUA
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/crazysanta.gif super...e un must have
Well, in sfarsit a ajuns Deocamdata poza cu cutia, o sa incep un review pe larg cu poze maine pe lumina si odihnit. Prima impresie insa e unica: mirosul pielii de pe volan e criminal...
Si pana ma apuc de el, un clip de 12MB ca sa vedeti cum se misca: http://www.simhq.com...gineRestart.zip
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 09 decembrie 2006 - 03:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#8
Scris 10 decembrie 2006 - 01:43
astept cu interes un review
sa-l folosesti sanatos http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#9
Scris 10 decembrie 2006 - 01:51
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#10
Scris 10 decembrie 2006 - 12:14
Sa o iau cu inceputul:
Cutia. Destul de mica la prima vedere si foarte grea. Pacat ca are cartonul destul de subtire si nu are maner. Deci e mai greu transportabil... Se poate vedea in poza nr. 5 ca cei care se ocupa de impachetare au reusit un maxim intr-un loc mic.
Volanul. Din clipa in care l-am scos din punga m-a lovit (placut) mirosul de piele. Sper sa se vada bine in poze calitatea pielii de pe volan. Am facut si cu blitz si fara, pentru a fi cat mai clar. Scuze de cutia de chibrituri folosita, a fost singura idee pe moment. E acolo pentru a va face idee de dimensiuni. Revenind la volan: se invarte 2 ture jumatate... Abia astept sa il pun la treaba. Padelele din spatele volanului sunt foarte fain facute si se misca exact cat trebuie. Ba chiar au facut niste "opritoare" din plastic ca sa nu tragi prea tare de ele si sa rupi microcontactele dinauntru.
Schimbatorul de viteze. Opera de arta, daca imi permiteti. Are mod manual si mod secvential. Pe modul manual (cum e setat in poza) are 6 viteze + 1 revers. Se misca destul de usor, dar cred ca te poti obisnui repede cu el. Reversul se face apasand maneta si apoi dat in jos undeva dupa viteza a 6-a. Despre calitate ce sa zic... Piele pe manson, tija de otel. Am vazut undeva pe net o poza a interiorului si acolo totul e metalic. Pentru a trece pe secvential se apasa maneta in punctul mort si se invarte comutatorul.
Pedalele. 3 la numar, deci are si ambreiaj. Sunt facute din aluminiu. Se pare ca pot fi inlocuite cu pedale sport, dupa plac. Taria lor e diferita, exact ca la masinile mari. Frana e cea mai tare, apoi ambreiajul si la final acceleratia.
O sa urmeze primele impresii din rFactor (am luat demo-ul de pe site-ul Logitech, special setat pentru G25), GTR2 si Race.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#11
Scris 10 decembrie 2006 - 12:25
#12
Scris 10 decembrie 2006 - 12:45
#13
Scris 10 decembrie 2006 - 12:47
Le: Kenny, daca nu ma insel in magazin unde am vazut eu era 100-150 Euro.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 10 decembrie 2006 - 12:48
#14
Scris 10 decembrie 2006 - 12:58
Daca ai timp ... fa o masuratoare. Sa compari diametrul Logitech'ului cu cel am volanului de pe Englezoaica
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Scris 10 decembrie 2006 - 02:00
@andrei pedalele stau singure...au niste paduri antiderapante....fiind facute pt suprafete perfect plane...eu nu am parchet disponibil in jurul PC-ului si din cauza asta imi tot aluneca pedalele ....end of OT
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#16
Scris 10 decembrie 2006 - 02:10
Incep sa regret ca ,inca,n-am un copil, sa am pretexte... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
Stai linistit, nu a fost nici un pretext, sotia l-a comandat pentru mine. Are 2 copii doar, nu?
Pretul de USA e 299$, in Europa e 299EURO. Si la noi tot pe acolo.Cat $$$?
Heh, frumoasa jucaria! Am vazut si eu in magazin, n-am luat ca era scumpa. La cat joc eu, imi ajunge keyboard-ul. Viper, poti detalia impresiile la modul secvetial?
Inca nu, am avut o casutza de montat pentru Junior... Acum sta in ea, e liniste in casa si ma pot apuca si de G25
Viper ... asteptam poze si cu ele montate pe calculator. Chiar sunt curios cum arata toate asamblate la locul lor, Placa aia cu pedalele ... ramane pe loc prin propria'i greutate sau trebuie fixata de un perete sau altceva?
Daca ai timp ... fa o masuratoare. Sa compari diametrul Logitech'ului cu cel am volanului de pe Englezoaica
Placa e foarte grea. Pentru parchet/gresie are picioruse de cauciuc cu priza foarte buna, iar pentru mocheta are niste gheare care se agata in ea. Ghearele le scoti doar daca ai mocheta. Are si orificii de prindere in caz ca iti iei/faci un frame din metal pe care sa pui scaun de pilotaj (cred ca e urmatorul pas...).
Cat despre volan, e mai micut, e mai "racing".
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#17
Scris 10 decembrie 2006 - 02:21
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#18
Scris 10 decembrie 2006 - 02:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#19
Scris 10 decembrie 2006 - 02:58
Volanul si schimbatorul cum se fixeaza? Au sistem de prindere gen menghina?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#20
Scris 10 decembrie 2006 - 03:08
@andrei volanul sigur e cu menghina.....si din poze si schimbatorul
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#21
Scris 10 decembrie 2006 - 03:27
- volanul si schimbatorul au cate 2 suruburi sus care prind menghinele. Ce e foarte elegant este capul surubului. Dupa ce strangi menghinele, capul surubului se "ingroapa" la nivel si arata foarte elegant.
Am jucat un pic de rFactor, versiunea lor demo cu masina setata pentru G25.
- pe secvential: ai atat la padele cat si pe schimbator. La padele ma descurc chiar onorabil, la schimbator sunt varza...
- pe manual e durere insa Parca abia am invatat sa conduc... Mi-a luat 15 minute sa ma invat cu el. Apoi am dezactivat toate help-urile jocului, am lasat doar ABS si TCS si invulnerabilitatea (). O placere sa retrogradezi manual inainte de curba dintr-a 4-a intr-a 2-a sa zicem...
Revin cu ceva poze.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#22
Scris 10 decembrie 2006 - 03:32
Viper, la schimbatorul de viteze ... chestiile alea rotunde rosii si negre sunt doar becuri sau butoane? Si cam ce rol au fiecare? (sau ce indica ... in cazul in care sunt becuri doar). Si ... ce sunt cele 2 rotite plasate ezac langa maneta schimbatorului? Sunt ptr clima bizonica?
Cu cat inchiriezi scula?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 10 decembrie 2006 - 03:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#23
Scris 10 decembrie 2006 - 03:34
Chestiile rotunde sunt butoane asignabile. De exemplu cel din stanga e engine start la rFactor. L-am cam folosit, ca am tot oprit motorul pe cutie manuala... Deh, ambreiajul, bata-l vina
Cele 2 rotite sunt exact capetele suruburilor de prindere. Urmeaza poza cu unul scos.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#24
Scris 10 decembrie 2006 - 04:08
eu ma obisnuisem destul de ok cu schimbatorul lateral (tip stick), dar nu aveam si modul acela H. lucra doar fata-spate, ca la orice secventiala
cu padelele te obisnuiesti usor, sunt foarte ergonomic gandite, or sa iti lipseasca la masina (pe un drum de munte, am dat un flash inainte de viraj incercand sa retrogradez...nu glumesc)
#25
Scris 10 decembrie 2006 - 04:27
Pozele promise: una cu layout-ul actual al biroului (nu comentam haosul, da? ) si una cu suruburile de prindere:
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi