depozitare anvelope
#1
Scris 19 decembrie 2006 - 07:43
ale mele vor ramine pe jante, umflate. mai departe ce le fac ?
acum vreo 3 ani am tinut rotile de iarna pe balcon, fara jante, in picioare. in iarna urmatoare am descoperit ca unde statusera pe podea, aveau o portiune perfect plana. a trecut o vreme pina s-au oprit din vibrat, deci asa nu
in auto-soft n-am incredere deci nu le pot duce la ei. ramine balconul, garajul de la firma sau beciul vreunui prieten. dar cum ? in picioare ? culcate ? cu ceva intre ele ? invelite ? in hirtie ? in pungi de plastic ? multe intrebari
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#3
Scris 19 decembrie 2006 - 07:53
Aceasta postare a fost editata de Dee: 19 decembrie 2006 - 07:53
#4
Scris 19 decembrie 2006 - 08:18
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#5
Scris 19 decembrie 2006 - 08:19
macar pune intre ele niste cartoane.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#6
Scris 19 decembrie 2006 - 08:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 19 decembrie 2006 - 08:23
Nu au avut nimic,nu se simte nimic la mersul masinii,nu s-au deformat.
nu am spatiu de depozitare asa ca balconul ramane unica solutie....
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#8
Scris 19 decembrie 2006 - 08:24
In AutoSoft aia in care nu ai tu incredere am avut io si le-am lasat la ei. Am vazut si cum stau pe standurile alea, si sunt si intoarse la perioade regulate. Oricum mult mai bine ca la mine pe balcon.
te cred dar eu n-am incredere. am multe motive, mi-a ajuns de autosoft. special pentru tine era precizarea
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#9
Scris 19 decembrie 2006 - 08:32
- nu umflate la presiunea de lucru
- nu depozitate suprapus, pe laterala
- nu in punga sigilat ermetic
- nu in aer liber (merge in pungi de pastic dar nu sigilat la gura)
- nu in aer uscat
Ar mai fi niste "nu"uri dar nu se intrunesc conditiile ca sa le mai enumar aici.
#10
Scris 19 decembrie 2006 - 09:27
Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 19 decembrie 2006 - 09:34
#11
Scris 19 decembrie 2006 - 09:35
Eu am vazut la Carrefour o husa, din material gri de cort, pentru 4 anvelope. Din poza arata ca se pot pune 4 una peste alta, dar nu vad de ce nu ar sta pe orizontala, 4 una langa alta. Cost: 250.000 ROL
<a href="http://www.garajul.r...unce&f=15&id=1" target="_blank">Regulament</a>
<a href="http://www.imageshack.us/" target="_blank">Upload poze</a>
#12
Scris 19 decembrie 2006 - 11:18
Eu le tin in garaj, in picioare si au rolul de tampon intre masina care intra si motorul unui amic care ierneaza la mine
#13
Scris 19 decembrie 2006 - 11:33
#14
Scris 19 decembrie 2006 - 11:37
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#15
Scris 20 decembrie 2006 - 10:14
LE: La PBN le pastreaza ei pana la primavara pt 50 RON/roata.
Eu le duc la casa de la tara, in garaj. Asezate una peste alta. Cred ca oricum le e mai bine asa decat montate la masina... parerea mea
Aceasta postare a fost editata de imircea: 20 decembrie 2006 - 10:16
#16
Scris 20 decembrie 2006 - 11:14
pe masina le tii : umflate, sub sarcina, pe diferita umiditati si temperaturi...iti dai seama cat conteaza cum le depozitezi.
eu le tin rotindu-se in continuu la 20 grade intr-o camera in care intru cu tub de oxigen ca e doar azot...come on.
#17
Scris 20 decembrie 2006 - 11:45
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#18
Scris 20 decembrie 2006 - 02:53
#19
Scris 20 decembrie 2006 - 04:52
si sa zicem ca ar fi adevarat : cum e mai bine sa se ovalizeze in pozitie verticala sau se subtieze in pozitie orizontala care oricum isi revine cand bagi presiune. si cu presiune cum se mai deformeaza sub propria greutate fara de 600 kg pe ea?
#20
Scris 20 decembrie 2006 - 05:46
"Do not store tyres in stacks for long periods unless the tyres are mounted and inflated."
http://two-wheels.mi...n...141&lang=EN
Tyre storage: http://www.action-st...supers/tyre.asp
If tyres should be stored for a shorter period of time (up to four weeks), they may be stored horizontally one over the other on the wooden pallet, but not above 1,2 m of height. After four weeks, the tyres should be rearranged so that the last one at the bottom should be on the top of the pallet and vice versa.
At long term storage, the tyres should be kept vertically in separate rows on special racks where the minimum distance of the first shelf from the ground is 10 cm. In order to prevent permanent deformation, the tyres should be rotated for a small angle once a month.
http://www.tigarmh.t...icle.php?aid=91
Si as putea continua la nesfarsit... De ce, de ce, de ce... Intreaba-i pe producatori... Io unul prefer sa ascult de altii cu experienta nu sa ma intreb la nesfarsit "de ce asa si nu asa"... Nu prea am timp de studii, si in nici un caz pe banii mei...
P.S. stiu destule cazuri cu masini care au stat nemiscate perioade mai lungi si au avut probleme cu gumele in partea de contact cu asfaltul!
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 20 decembrie 2006 - 05:46
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#21
Scris 20 decembrie 2006 - 05:53
deci:
- la 10 cm de sol... asta inseamna si la 10 cm de podeaua balconului. probabil pentru umezeala
- umflate
- daca tot sint umflate, tind sa cred ca pot sta si in picioare si culcate fara greturi. si nu ma doare mina sa le mai invirt o data pe luna, adica de 3 ori intr-o iarna si de 9 intr-o vara.
tin minte ca am citit intr-un articol ca nu e bine sa stea culcate unele peste altele pentru ca la contact prelungit se strica nu-s ce la cauciuc si e riscant. de aia articolul recomanda sa punem intre ele niste cartoane.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#22
Scris 20 decembrie 2006 - 05:56
Store tyres in an area that is ventilated, dry and warm, away from direct sunlight and moisture.
Store tyres away from any chemicals, solvents or hydrocarbons, which can alter the composition of the rubber.
Store tyres away from sharp objects that could cut or puncture the rubber (metal, wood, glass etc.)
Do not store tyres in stacks for long periods unless the tyres are mounted and inflated.
Do not stack heavy objects on the tyres.
Do not store tyres near any flame or ignition source, or any device capable of producing sparks or an electrical discharge (i.e. battery chargers).
Protective gloves are recommended when handling tyres.
dar unu parca a is mai sus ca nu trebuie sa stea la loc uscat, uite ca trebuie.era si logic
unde zice sa nu le pui unu peste altul ? unde zice ca se deformeaza daca sunt pe janta umflate ?...sunt totusi chestii logice.
Do not store tyres in STACKS for long periods UNLESS the tyres are MOUNTED and INFLATED.
sunt chestii logice, normal ca "pe long term" se deformeaza daca le tii desumflate fara janta in pozitie vericala. dar restul aberatiilor ilogice "gen sa nu fie umflate si puse orizontal una peste alta" nu le gasesc.
Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 20 decembrie 2006 - 05:57
#23
Scris 13 noiembrie 2010 - 08:49
Tel:0761598417
#24
Scris 14 noiembrie 2010 - 01:54
Zilele trecute am vazut ceva similar la Kaufland si la Plus.
E ca un pom de craciun, cu distantiere intre roti ca sa nu stea unele peste altele.
#25
Scris 14 noiembrie 2010 - 01:58
Aceasta postare a fost editata de pejte: 14 noiembrie 2010 - 01:58
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi