
Alfa Romeo 147 vs Seat Leon Spirit #1
#51
Scris 28 decembrie 2006 - 06:59
#52
Scris 28 decembrie 2006 - 08:34
#53
Scris 28 decembrie 2006 - 09:03
Dar haideti sa nu deviem de la subiect.
#55
Scris 04 ianuarie 2007 - 11:37
Shortly after everyone feels disappointing with the Mk IV Golf GTI, Volkswagen introduced the Golf 4motion V5, whose 4-wheel drive, 6-speed gearbox and multi-link rear suspensions completely transform the handling yet improve ride.
Since the multi-plate clutch is mounted adjacent to the rear axle, the whole rear suspensions and fuel tank have to be redesigned. By the way, Volkswagen use this chance to sort the handling problem, so multi-link suspension is employed, accompany with a subframe on which the suspension mounted.
nasol sa nu stii ce masina ai, la o octavia 1 4x4 am ajutat la schimbarea bucselor la puntea spate dar se pare ca eu stiu cum arata o suspensie independenta.
mol, te compatimesc, ai vazut vre-o data masina ta pe dedesubt ?
ia sa vad si eu suspensia cu bara de torsiune aici:

Aceasta postare a fost editata de CrisArkgoth: 04 ianuarie 2007 - 11:43
#56
Scris 04 ianuarie 2007 - 02:14
Pan' la urma ce e? Alfa sau Seat?
#57
Scris 04 ianuarie 2007 - 03:27


''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#58
Scris 05 ianuarie 2007 - 02:34
#59
Scris 05 ianuarie 2007 - 07:57
Opel Astra G 1.2 16V 75 cai ~70.000 km , 2 usi - pret sub cel minim mentionat de tine
Skoda Octavia 1.8 T 150 cai , ~80.000 km , jante 16" etc (~10.000 E)
Daca te intereseaza vreuna da un PM pentru mai multe detalii.
#60
Scris 05 ianuarie 2007 - 08:09

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

#62
Scris 07 ianuarie 2007 - 07:48
#63
Scris 20 ianuarie 2007 - 04:01
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------degeaba imi arati posesori care habar nu au ce masini au. e un lucru cunoscut, ma mir ca s-a ridicat problema asta.....vre-o data !!!
Shortly after everyone feels disappointing with the Mk IV Golf GTI, Volkswagen introduced the Golf 4motion V5, whose 4-wheel drive, 6-speed gearbox and multi-link rear suspensions completely transform the handling yet improve ride.
Since the multi-plate clutch is mounted adjacent to the rear axle, the whole rear suspensions and fuel tank have to be redesigned. By the way, Volkswagen use this chance to sort the handling problem, so multi-link suspension is employed, accompany with a subframe on which the suspension mounted.
nasol sa nu stii ce masina ai, la o octavia 1 4x4 am ajutat la schimbarea bucselor la puntea spate dar se pare ca eu stiu cum arata o suspensie independenta.
mol, te compatimesc, ai vazut vre-o data masina ta pe dedesubt ?
ia sa vad si eu suspensia cu bara de torsiune aici:
Independenta?
Punte fixa,prin interiorul careia exista un cablu rezistent la rasuciri ,astfel transmitandu-se miscarea de la rotile din fata catre cele din spate. Se mai pune vaselina,cand iti aduci aminte!
Spining,realizez ca-ti pare ,,extrem de complexa'' sub ,,poale'',dar e o Octavie 4*4,ceea ce vezi acolo.
Astazi,la remarca unui forumist(ii multumesc si pe asta cale pentru raspuns!) am zis ca nu-i adevarata remarca lui,DAR e....INCREDIBIL!(cata maiestrie in ale sarmelor,cablurilor!)----abia acum am vazut ast topic
#64
Scris 22 ianuarie 2007 - 11:39
ACrew style
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi