Impozite auto 2007
#1
Scris 16 ianuarie 2007 - 06:20
pardon, e cu impozite dar e tot p-acolo
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#2
Scris 16 ianuarie 2007 - 06:44
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#4
Scris 17 ianuarie 2007 - 05:09
#5
Scris 17 ianuarie 2007 - 07:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#6
Scris 17 ianuarie 2007 - 09:23
scuza-ma dar exagereaza. astia vor probabil taxe pt mastodonti cu motoare de 4-5l ca si cum ar avea un matiz de 0.8. Nu crezi ca cer totusi prea mult?
nu, nu cred ca exagereaza si nici ca cer prea mult. chiar cred ca tu ceri prea mult, si degeaba
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#7
Scris 17 ianuarie 2007 - 09:55
Impozit anual pe fiecare 200 cmc:
7 RON motorete si masini < 1600 cmc
15 RON masini 1600 - 2000 cmc
30 RON masini 2000 - 2600 cmc
60 RON masini 2600 - 3000 cmc
120 RON masini > 3000 cmc
20 RON pt. autobuze
25 RON pt. autoturisme teren din productia interna < 12 tone
15 RON tractoare
Eu nu inteleg, de exemplu, de ce se dubleaza suma/cmc pe care o platesti daca ai motor mai mare. Nu era suficienta proportionalitatea?
Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 17 ianuarie 2007 - 09:58
#8
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:32
#9
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:54
#10
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:08
Eu nu inteleg, de exemplu, de ce se dubleaza suma/cmc pe care o platesti daca ai motor mai mare. Nu era suficienta proportionalitatea?
pai ti-a explicat nenea guvernu': se considera LUX, deci trebuie sa bagi jos banu'.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#11
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:14
Uau, am masina de 4 ori mai luxoasa decat frigiderul national. Sunt un mic Becali, traiesc in lux. Acum chiar imi pare rau ca n-am luat varianta de 3.3 litri, aveam masina de 16 ori mai luxoasa...
#12
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:17
#15
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:20
fiecare intelege altceva prin LUX
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#16
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:22
#17
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:27
#18
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:29
Poluare - adica sustii ca o masina de 2800 cmc polueaza de opt ori mai mult decat 2 de 1400 cmc?
Alte state - n-am vazut ca taxele pe fiecare cmc sa se dubleze/cvadrupleze/.... in functie de capacitatea cilindrica. In Germania, de ex, este o taxa unica pe fiecare 100 cmc. Indiferent de capacitatea cilindrica.
Hai sa iau motorul meu ca exemplu: 2359 cmc, euro4. Rezulta un impozit anual de 354 RON.
Sa luam un Logan, 1.6, euro3. Rezulta un impozit de 56 RON.
Care este motivatia faptului ca platesc un impozit de 6 ori mai mare, din moment ce am un motor de 1,5 ori mai mare? Si oricum, mai putin poluant decat al Loganului.
Mai mult decat atat, masina mea, chiar daca are 2400 cmc, fiind euro4, polueaza mai putin decat un logan euro3, fiindca normele euro se refera la emisiile motorului in general, nu la emisiile motorului pe fiecare cmc.
Aceasta postare a fost editata de LaScurt: 17 ianuarie 2007 - 12:36
#19
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:42
Art. 263 (2) �n cazul oricăruia dintre următoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculează �n funcţie de capacitatea cilindrică a acestuia, prin �nmulţirea fiecărei grupe de 200 de cm3 sau fracţiune din aceasta cu suma corespunzătoare din tabelul următor...
In consecinta tu calculezi 10 x 15 = 150 RON.
#20
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:55
E clar ca luxul nu se masoara in cmc, ci mai degraba in pretul unei masini. Poate ca impozitele ar trebui sa fie proportionale cu valoarea de catalog a unei masini, fie ea noua sau SH.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#21
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:56
de nenul..
stai 10h.. inpozit X
20h impozit X*2
30h impozit X*7
40h impozit X*20
si in continuare tit asa..
de ce sa platesti asa.. pai ca asa vrea guvernu'...
#22
Scris 17 ianuarie 2007 - 02:39
@ska:
Art. 263 (2) �n cazul oricăruia dintre următoarele autovehicule, impozitul pe mijlocul de transport se calculează �n funcţie de capacitatea cilindrică a acestuia, prin �nmulţirea fiecărei grupe de 200 de cm3 sau fracţiune din aceasta cu suma corespunzătoare din tabelul următor...
In consecinta tu calculezi 10 x 15 = 150 RON.
aha si daca e de ex 2001 cmc se taxeaza cu 2200 cmc? nasty.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#23
Scris 17 ianuarie 2007 - 02:57
dar pt 4000cc cat e ? se mai calculeaza gradual din 200 in 200cc? sau tot ce depaseste 3000cc e fix 1200RON
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#24
Scris 17 ianuarie 2007 - 03:04
la 4000 cc este 120*20(fractii de 200cc)=2400 ron
la 5000 cc este 120*25(fractii de 200cc)=3000 ron
#25
Scris 17 ianuarie 2007 - 03:06
La Scurt zice una din Monitorul O iar tu zici altceva
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi