Aer conditionat pe Solenza
Started by LaScurt, feb 20 2007 12:24
8 replies to this topic
#1
Scris 20 februarie 2007 - 12:24
Se da o Solenza in echipare Confort care n-a avut din fabricatie A/C. Posesorul vrea sa-i puna. M-am documentat pe daciaclub si am gasit niste solutii care intrec orice inchipuire (~2000 eur).
Exista vreo solutie after-market pentru asa ceva care sa coste decent (~500 eur)
Exista vreo solutie after-market pentru asa ceva care sa coste decent (~500 eur)
#2
Scris 20 februarie 2007 - 12:53
nu am auzit de vreo astfel de solutie after market rezonabila
costurile sunt cam alea pe care le-ai zis tu initial
costurile sunt cam alea pe care le-ai zis tu initial
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#3
Scris 20 februarie 2007 - 01:27
2000E?nu cred eu am avut Supernova acu ceva timp (3 ani) si la vremea respectiva aerul costa in jur de 600E original.
E simplu de pus aerul,motorul are soportul de compresor,are tot ce-i trebuie.
La mine nu prea era eficient...adica aerul era mai mult o briza racoroasa fata de alte masini unde ingheta.
Am sa ma interesez si eu si cum aflu iti spun un raspuns
E simplu de pus aerul,motorul are soportul de compresor,are tot ce-i trebuie.
La mine nu prea era eficient...adica aerul era mai mult o briza racoroasa fata de alte masini unde ingheta.
Am sa ma interesez si eu si cum aflu iti spun un raspuns
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#4
Scris 20 februarie 2007 - 04:51
stai, costa 600e daca il pui din fabrica.
daca pui dupa aia, orice sistem costa mult mai mult.
daca pui dupa aia, orice sistem costa mult mai mult.
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#5
Scris 20 februarie 2007 - 04:58
nu ....la vremea respectiva atat costa sa il pui dupa
in fine,in alta ordine de idei eu zic ca nu se merita...aerul e foarte ineficient mai ales daca afara e canicula.Ia mult din puterea motorului,masina vibreaza,vibreza considerabil si foarte enervant la plecarile de pe loc....in afara daca mergi cu aerul,acu de la temp motorului va sta aproape de maxim,in zona hasurata unde intra ventilatorul...
in fine,in alta ordine de idei eu zic ca nu se merita...aerul e foarte ineficient mai ales daca afara e canicula.Ia mult din puterea motorului,masina vibreaza,vibreza considerabil si foarte enervant la plecarile de pe loc....in afara daca mergi cu aerul,acu de la temp motorului va sta aproape de maxim,in zona hasurata unde intra ventilatorul...
Aceasta postare a fost editata de IulianE: 20 februarie 2007 - 05:01
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#6
Scris 20 februarie 2007 - 05:41
nu stiu daca e asa.
la 5-600e merita clar aerul conditionat.
evident ca ia din puterea motorului, dar are de unde lua, nu e chiar tico....si cum exista AC si pe tico nu vad de ce nu ar fi ok si aici
o fi ineficient, nu te congelezi, dar am mers cu SNova cu AC pornit pe caldura mare si in masina era chiar ok
la 5-600e merita clar aerul conditionat.
evident ca ia din puterea motorului, dar are de unde lua, nu e chiar tico....si cum exista AC si pe tico nu vad de ce nu ar fi ok si aici
o fi ineficient, nu te congelezi, dar am mers cu SNova cu AC pornit pe caldura mare si in masina era chiar ok
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
#7
Scris 20 februarie 2007 - 05:47
Deci, din ce am inteles exista 2 posibilitati:
- aer conditionat OEM de la Dacia 600 eur. La care se aduga manopera montarii - intre 700 si 1200 eur. Am inteles ca e o treaba foarte complicata, trebuie dat jos motorul, schimbate trasee, furtune, curele de transmisie, etc...
- aer conditionat third party - costa in jur de 1200 eur, insa manopera e mai ieftina - vreo 500 eur (http://www.mattrix.r...izare_auto.html)
- aer conditionat OEM de la Dacia 600 eur. La care se aduga manopera montarii - intre 700 si 1200 eur. Am inteles ca e o treaba foarte complicata, trebuie dat jos motorul, schimbate trasee, furtune, curele de transmisie, etc...
- aer conditionat third party - costa in jur de 1200 eur, insa manopera e mai ieftina - vreo 500 eur (http://www.mattrix.r...izare_auto.html)
#8
Scris 20 februarie 2007 - 08:33
Scump!!!. In teorie (nu pot fi sigur pana nu vad masina) Ai nevoie de compresor, conducte, radiatorul din fata cel mic de AC (trebuie verificat daca cele radiatorul mare de la cele 2 versiuni de Solenza, cu si fara A/C difera) si in cele din urma schimbatorul de caldura care se pune in bord. Cam atat. As zice ca in principiu nu ar trebuii sa coste mai mult de 1200 euro in cel mai rau caz.
Exista intotdeauna varianta cumpararii intregii instalatii SH de pe o alta solenza.
Exista intotdeauna varianta cumpararii intregii instalatii SH de pe o alta solenza.
Aceasta postare a fost editata de turbo_tudor: 20 februarie 2007 - 08:34
Opel Astra 1.3 CDTI 90 HP, Chrysler Sebring 2.0 LX 140 HP, Albert Einstein: Everything is relative!
#9
Scris 20 februarie 2007 - 09:11
sau, vinderea solenzei fara AC si cumpararea uneia cu AC
nu ma injurati dar pierderea va fi clar mai mica
nu ma injurati dar pierderea va fi clar mai mica
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi