Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Aer conditionat pe Solenza


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 20 februarie 2007 - 12:24

Se da o Solenza in echipare Confort care n-a avut din fabricatie A/C. Posesorul vrea sa-i puna. M-am documentat pe daciaclub si am gasit niste solutii care intrec orice inchipuire (~2000 eur).
Exista vreo solutie after-market pentru asa ceva care sa coste decent (~500 eur)
  • 0
Imagine amplasata

#2 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 februarie 2007 - 12:53

nu am auzit de vreo astfel de solutie after market rezonabila
costurile sunt cam alea pe care le-ai zis tu initial
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#3 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 20 februarie 2007 - 01:27

2000E?nu cred eu am avut Supernova acu ceva timp (3 ani) si la vremea respectiva aerul costa in jur de 600E original.
E simplu de pus aerul,motorul are soportul de compresor,are tot ce-i trebuie.
La mine nu prea era eficient...adica aerul era mai mult o briza racoroasa fata de alte masini unde ingheta.
Am sa ma interesez si eu si cum aflu iti spun un raspuns
  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#4 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 februarie 2007 - 04:51

stai, costa 600e daca il pui din fabrica.
daca pui dupa aia, orice sistem costa mult mai mult.
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#5 IulianE

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1.021 Mesaje:
Inregistrat: 10-octombrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Dacia
  • Model:Logan
  • Motorizare:my dream car

Scris 20 februarie 2007 - 04:58

nu ....la vremea respectiva atat costa sa il pui dupa
in fine,in alta ordine de idei eu zic ca nu se merita...aerul e foarte ineficient mai ales daca afara e canicula.Ia mult din puterea motorului,masina vibreaza,vibreza considerabil si foarte enervant la plecarile de pe loc....in afara daca mergi cu aerul,acu de la temp motorului va sta aproape de maxim,in zona hasurata unde intra ventilatorul...

Aceasta postare a fost editata de IulianE: 20 februarie 2007 - 05:01

  • 0
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>

<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->

#6 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 februarie 2007 - 05:41

nu stiu daca e asa.
la 5-600e merita clar aerul conditionat.
evident ca ia din puterea motorului, dar are de unde lua, nu e chiar tico....si cum exista AC si pe tico nu vad de ce nu ar fi ok si aici
o fi ineficient, nu te congelezi, dar am mers cu SNova cu AC pornit pe caldura mare si in masina era chiar ok
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#7 LaScurt

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.828 Mesaje:
Inregistrat: 15-martie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai
  • Model:Sonata
  • Motorizare:2.4 165 CP

Scris 20 februarie 2007 - 05:47

Deci, din ce am inteles exista 2 posibilitati:
- aer conditionat OEM de la Dacia 600 eur. La care se aduga manopera montarii - intre 700 si 1200 eur. Am inteles ca e o treaba foarte complicata, trebuie dat jos motorul, schimbate trasee, furtune, curele de transmisie, etc...
- aer conditionat third party - costa in jur de 1200 eur, insa manopera e mai ieftina - vreo 500 eur (http://www.mattrix.r...izare_auto.html)
  • 0
Imagine amplasata

#8 turbo_tudor

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 Mesaje:
Inregistrat: 17-decembrie 06
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H 2006
  • Motorizare:1.3 CDTI 90CP

Scris 20 februarie 2007 - 08:33

Scump!!!. In teorie (nu pot fi sigur pana nu vad masina) Ai nevoie de compresor, conducte, radiatorul din fata cel mic de AC (trebuie verificat daca cele radiatorul mare de la cele 2 versiuni de Solenza, cu si fara A/C difera) si in cele din urma schimbatorul de caldura care se pune in bord. Cam atat. As zice ca in principiu nu ar trebuii sa coste mai mult de 1200 euro in cel mai rau caz.

Exista intotdeauna varianta cumpararii intregii instalatii SH de pe o alta solenza.

Aceasta postare a fost editata de turbo_tudor: 20 februarie 2007 - 08:34

  • 0
Opel Astra 1.3 CDTI 90 HP, Chrysler Sebring 2.0 LX 140 HP, Albert Einstein: Everything is relative!

#9 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 20 februarie 2007 - 09:11

sau, vinderea solenzei fara AC si cumpararea uneia cu AC
nu ma injurati dar pierderea va fi clar mai mica
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi