Cam cu cat ar varia distanta de franare o data cu modificarea presiunii ? Pe uscat respectiv pe umed.
Cam cu cat ar varia presiunea o data cu schimbarea temperaturii ? Ma gandeam sa pun si eu azot, merita ?
Presiune caucioace si consideratii aferente
Started by cornel001, mar 22 2007 11:22
10 replies to this topic
#1
Scris 22 martie 2007 - 11:22
#2
Scris 22 martie 2007 - 05:21
ooooo....asta e o intreaga discutie,foarte coplexa....dar simplu...PUNE AZOT,isi merita banii
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#3
Scris 22 martie 2007 - 05:55
Dupa ce ti-ai dat seama ca merita? Eu am avut azot si nu mi s-a parut nici o diferenta.
Lenea este mama a 9 inventii din 10
#4
Scris 22 martie 2007 - 08:07
Daca mergi zilnic prin Bucuresti, echilibrare la 6 luni si presiunea verificata lunar. :cunaooooo:
#5
Scris 23 martie 2007 - 12:08
Daca am facut presiunea cu azot prima data la ~3000km prin Septembrie si acum am 17.000km si nu le-am mai verificat dar totul e OK, e musai sa merg la astia cu presiunea in roti?
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#6
Scris 23 martie 2007 - 09:47
N-am inteles de ce trebuie sa le echilibrez la 6 luni.
@Alex, e bine totusi dupa un anumit nr de km sa mai verifici si presiunea. Daca intre timp ai facut si revizia posibil sa ti-o fi verificat aia acolo, desi nu stiu daca ei aveau azot.
Eu am avut o data surpriza dupa un drum la tara, banuind ceva, sa constat ca pierdusem presiune... la a doua verificare nu mai pierdusem.
Un centru de vulcanizare cu azot, bun, unde aparatele de masurat nu sunt defecte ?
@Alex, e bine totusi dupa un anumit nr de km sa mai verifici si presiunea. Daca intre timp ai facut si revizia posibil sa ti-o fi verificat aia acolo, desi nu stiu daca ei aveau azot.
Eu am avut o data surpriza dupa un drum la tara, banuind ceva, sa constat ca pierdusem presiune... la a doua verificare nu mai pierdusem.
Un centru de vulcanizare cu azot, bun, unde aparatele de masurat nu sunt defecte ?
Aceasta postare a fost editata de cornel001: 23 martie 2007 - 09:48
#8
Scris 02 septembrie 2008 - 04:37
Io am un manometru analogic,tuev approved........de gustibus
mai bine singur decit in companie proasta......
#9
Scris 02 septembrie 2008 - 04:59
Eu am intrebat de alea, ca am dat din intamplare peste ele, iar ca pret sunt mai mult decat convenabile.
D'alea analog nusht de unde sa iau si in plus nici n'as sti unde sa merg cu ele pentru calibrarea periodica
D'alea analog nusht de unde sa iau si in plus nici n'as sti unde sa merg cu ele pentru calibrarea periodica
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Scris 02 septembrie 2008 - 07:23
La un manometru adevarat nu trebuie sa calibrezi nimic....ce ai dat link sunt convenabile deoarece afara costa nimic......ia la nenea http://cgi.ebay.de/R...p3286.m20.l1116
mai bine singur decit in companie proasta......
#11
Scris 02 septembrie 2008 - 09:59
Eu ziceam de calibrat pentru ca asa am vazut aici pe forum ca ziceau Mugur_cosma si Relu (daca am retinut gresit, cer scuze pentru calomnie )
Omue inainte de toate
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi