Renault Megane Bicorp RS 225 CP versus Renault Clio RS 200 CP
#1
Scris 07 mai 2007 - 12:38
- intrucit voi primi masina de serviciu de la job VW Golf sau Jetta (of course TDI) sau eventual un SUV gen Mitsubishi Outlander or Land Rover Freelander la un potential job viitor, s-ar putea sa decid sa ma despart (cu greu) de masinile actuale.
- In mod aproape sigur o sa dau Logan-ul insa ma gindeam la varianta in care sa dau si Laguna 2.0T avind in vedere ca masina de servici va prelua atributii de masina practica, spatioasa, de familie si de asemenea avind in vedere faptul ca va aparea noua Laguna in curind (28 de zile pina la lansarea oficiala) deci actuala devine putin "obsolete".
Atunci apare ideea de a lua o masina mai fun, cu care sa circule logodnica mea si sa ma amuz si eu in weekend-uri, vacante etc. Avind in vedere relatia mea speciala cu marca Renault printr-un anume dealer al ei, precum si oferta interesanta Renaultsport, m-am oprit la oferta franceza:
Renault Megane Bicorps RS 225 CP cu Sasiu Sport, pretul CIP fiind 18,706 + EUR 443 pt sasiul sport = EUR 19,149 minus reducerea actuala de EUR 1,250 da un pret CIP de EUR 17,899.
Renault Clio RS 200 CP pretul CIP fiind EUR 16,338 fara nici o reducere momentan pt ca e prea nou oferita la vinzare.
Dintre astea doua jucarii, pe care ati lua-o ? Care vi se pare mai interesanta ca masina pt fun & pleasure to drive ?
Megane RS-ul are avantajul motorului turbo cu un cuplu motor mare si disponibil jos, plus potential de chip tuning, ca sa nu mai mentionam ca este mai practica fiind disponibila si cu 5 usi.
Pe de alta parte, Clio RS este mai usoara, mai tactila, tine soseaua execeptional si are un motor de turatie care urca pina in 8000 rpm in stilul BMW M3 sau Honda Civic Type-R. Sincer, Clio-ul asta nou RS m-a cam incintat, imi place f mult, insa diferenta de pret pina la Megane RS nu e mare...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 07 mai 2007 - 07:14
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3
Scris 07 mai 2007 - 10:58
Aia e garantat o masina fun
Ex-FN2 owner
#4
Scris 07 mai 2007 - 11:07
Insa pe Megane RS restilizat se poate opta pt Sport Chassis care este cel de pe R26... R26 avea insa in plus LSD....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#5
Scris 07 mai 2007 - 11:24
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#6
Scris 07 mai 2007 - 11:31
La exterior mi se pare mai reusit Clio (probabil si pt ca e mai nou)
Megane-ul il iei in 2 sau 4 usi ?
LE: Vad ca exista si Megane F1 Special Edition.
Aceasta postare a fost editata de Fanatic: 07 mai 2007 - 11:35
Ex-FN2 owner
#7
Scris 08 mai 2007 - 03:17
As alege megane-ul pentru ca oricum sunt foarte putine la noi si va fi o masina foarte speciala.In plus fiabilitatea motorului s-a dovedit in timp si nu vei avea parte de surprize.
Daca ar fi avut LSD atunci alegerea era si mai clara.
Succes la cumparaturi.
P.S.Ai putea sa te uiti si pe la noul TypeR daca vrei motor aspirat dar din cate stiu eu ala fiind un motor de turatie e cam lipsit de cuplu in turatii mici - deci trebuie tinut mai turat , deci consum mai mare in principu.Si am impresia ca si pretul e simtitor mai mare.(am vazut chiar ieri unul in bucuresti, dar nu avea numere romanesti)
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 08 mai 2007 - 03:23
VW Passat B6
#8
Scris 08 mai 2007 - 10:37
Si Type R-ul e fun dar spunea ca vrea doar Renault. Plus ca Type R e in 2 usi, d-aia il intrebasem daca vrea masina in 2 sau 4 usi, si e si mai scump.
Type R-ul e al lui STI , are nr de Austria
Ex-FN2 owner
#9
Scris 08 mai 2007 - 11:01
clio are si el un cuvant de zis, dar parca la diferenta aia de bani merita meganu.
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 mai 2007 - 11:01
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#10
Scris 08 mai 2007 - 11:33
si da, pacat ca nu se aduce r26
#11
Scris 08 mai 2007 - 01:21
#12
Scris 08 mai 2007 - 01:22
#13
Scris 08 mai 2007 - 01:29
Ex-FN2 owner
#14
Scris 08 mai 2007 - 02:55
dar daca Clio RS va avea reducere asemanatoare cu Megane RS, diferenta de pret crescind la peste 2,000 EUR ?
mi-am luat Evo de May azi si e un test cu poket rokets, inclusiv Clio RS, Cooper S nou, Corsa VXR etc - abia astept sa ajung acasa sa il citesc....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#15
Scris 08 mai 2007 - 08:28
P.S.Ai putea sa te uiti si pe la noul TypeR daca vrei motor aspirat dar din cate stiu eu ala fiind un motor de turatie e cam lipsit de cuplu in turatii mici - deci trebuie tinut mai turat , deci consum mai mare in principu.Si am impresia ca si pretul e simtitor mai mare.(am vazut chiar ieri unul in bucuresti, dar nu avea numere romanesti)
offtopic:
va rog io frumos, nu mai vorbiti de masini dand cu presupusul despre consumul lor pentru ca au un anumit tip de motor. Evident, un civic v-tec n-o sa aiba cuplul unui benzinar turbo. VW prefera in general motoarele reglate sa produca maxim de cuplu si nu maxim de putere. De-aici "usurinta" in condus si impresia de "mai ce trage masina asta" ce da bine la cei ce ametesc cand turometrul trece de 3500 rpm.
"Llipsa" de cuplu nu e atat de evidenta pe cat se palavrageste pe ici pe colo, mai ales in momentul in care freci masina zi de zi. Te adaptezi mult mai repede decat crezi. Mai ales daca ai o inclinatie spre masini/motoare, devine chiar placut. In plus, consumul creste cu adevarat in momentul in care intra v-tech-ul. Pana atunci ai o masina domoala, calma. Daca vrei sa faci liniute de la 1500rpm, IVECO se vand si in rate.
ontopic:
daca poti lua optiunea de sasiu sport la Megane, atunci megane all the way. Banuiesc ca stiu baietii ce inseamna asta si n-au pus-o degeaba, doar sa-ti stoarca inca 500 eur degeaba. In plus masina e putin mai incapatoare si dp meu dv si mai aratoasa
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#16
Scris 08 mai 2007 - 11:21
eu am crezut ca asta e un aspect important pentru colegu' si de aia am adus vorba de cuplu.
thanatos: eu nu inteleg ce legatura are motorul 2.0 TFSI de care spui ca da bine la " cei ce ametesc cand turometrul trece de 3500 rpm." cu ce ziceam eu...cred ca e evident ca megane are mai mult cuplu la turatii mici.In afara de asta daca te uiti acolo eu i-am recomandat sa se uite si la CTR deoarece mie personal imi place masina.
Aceasta postare a fost editata de DOOM: 08 mai 2007 - 11:22
VW Passat B6
#17
Scris 09 mai 2007 - 03:26
Vorbeam la general de o mare parte a cunostintelor din romania
Mazda 3 2007, phantom purple mica, 2l 148cp
#18
Scris 09 mai 2007 - 02:59
ACrew style
#19
Scris 09 mai 2007 - 06:17
Ontopic: Megane RS....si ce culoare ziceai ca ti-l iei ?
VW Passat B6
#20
Scris 09 mai 2007 - 08:36
#21
Scris 09 mai 2007 - 10:20
PS> Esti fan renault ?
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 09 mai 2007 - 10:22
#23
Scris 09 mai 2007 - 11:11
#24
Scris 09 mai 2007 - 11:38
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 09 mai 2007 - 11:39
#25
Scris 10 mai 2007 - 08:56
Ma incinta intr-adevar ideea de 8000 rpm....pe de alta parte insa cei din Evo UK au comparat Renault Clio RS cu 3 competitori toti turbo (Mini Cooper S nou de 175 CP, Vauxhall/Opel Corsa VXR/OPC, Seat Ibiza Cupra) si se pare ca pe un traseu virajat pierde teren rau pt ca motorul este prea "ascutit" ca si caracter, adica pt a fi dinamic trebuie tinut permanent intre 5,000-8,000 rpm in timp ce la celelalte cuplul motor de turbo din turatii mai joase le ajuta sa reia mai puternic din apexul curbei. Ei chiar vorbesc despre "moartea unei legende",
Concluzia lor despre Renault Clio RS este ca sasiul este exceptional insa motorul e prea "ascutit", chiar se indoiesc daca are chiar 200 CP si spun ca il vor pune pe dyno, in final dorindu-si in viitor o evolutie cu motor turbo.
Pe de alta parte ati vazut si voi de ieri ca la Engine of the Year au cistigat in cele mai multe categorii motoarele turbo pe benzina...
Indiferent de model, culoarea va fi albastrul ala special exclusiv pt modelele Renaultsport.
Da, sunt fan renault, insa mai mult sunt fan BMW, doar ca nu sunt prieten cu nici un dealer BMW .... anyway prietenul meu dealer renault are ca masini proprii 2 BMW-uri...
Mai jos aveti specificatiile:
http://www.renault.r...ne_f2/p52.html#
M�gane RENAULT SPORT 2,0 TURBO 16V
MOTOR
Cilindree (cc) 1.998
Numar de cilindri / Numar de supape 4 / 16
Raport compresie 9,0:1
Putere maxima (CP DIN) tr/mn 225/5500
Cuplu maxim Nm CEE tr/mn 300/3000
Injectie multipunct
Carburant benzina fara plumb
TRANSMISIE
Tip cutie de viteze manuala, 6+1 trepte
Tip transmisie 4X2
FRANE
Fata discuri ventilate
Spate discuri pline
A.B.S. + E.S.P.
standard
PUNTI
Fata punte cu pivot independent cu brat inferior rectangular si bara antiruliu
Spate ax suplu cu puncte de fixare exteriorizate si epura programata-resorturi elicoidale
PNEURI
Jante din aluminiu 225/40R18
PERFORMANTE
Viteza maxima (km/h) 236
0 - 100 km/h (s) 6,5
DIRECTIE
Asistata electric variabila
standard
Diametru de bracaj intre trotuare (m)
10,35
CONSUM
Urban 11,5
Extraurban 7,0
Mixt 8,8
Emisii CO2 (g/km) 209
CAPACITATE
Rezervor carburant (l) 60
Portbagaj (l) 330/1190
DIMENSIUNI
Lungime X Latime X Inaltime 4228 x 2026 x 1437
MASE (kg)
Masa proprie rulanta (fara sofer) (kg) 1355
http://www.renault.f...gcfkmdfkjdfnl.0
Versions CLIO Renault Sport CLIO Renault Sport
Moteurs Renault Sport 2.0 16v
AERODYNAMISME
S(M�)/Cx 0,725
ARCHITECTURE CAISSE
Nombre de portes 3
Type de carrosserie Coup�
BOITE DE VITESSES
Nombre de rapports A.V. 6
Genre de bo�te de vitesses BVM
CAPACITE
R�servoir � carburant (litres) 55
CONSOMMATION 80/1268/CEE
CO2 (g/km) 199
Conditions extra-urbaines (en l/100km) 6,5
Conditions urbaines (en l/100 km) 11,6
Cycle complet (en l/100km) 8,4
DIRECTION
Diam�tre de braquage entre trottoirs/murs (m) 11/11,4
FREINAGE
Freins arri�re DP 300
Freins avant DV 312
MOTEUR
Cylindr�e (cm3) 1998
Puissance maxi KW (ch) 145 (200)
Couple maxi Nm (m.kg) 215 (21,9)
Type d'injection Multipoint
Nombre total de soupapes 16
Nombre de cylindres 4
Carburant Essence
Type moteur F4R 830
Norme de d�pollution E04A
Filtre � particules Non pertinent
PERFORMANCES
Vitesse maxi(km:h) 215
1000 m D.A. (s) 27"5
400 m D.A (s) 15"
0 - 100 km/h (s) 6"9
ROUES ET PNEUMATIQUES
Pneumatiques de r�f�rence AV/AR 215/45 R 17
TRANSMISSION
Type de transmission Traction
TYPE MINES
Nombre de places 5
Puissance administrative 12
Type Mines CR1N06
Versions CLIO Renault Sport CLIO Renault Sport
Moteurs Renault Sport 2.0 16v
PLAN COTE (mm)
Empattement 2575
Garde au sol en charge 120
Hauteur ouverture arri�re 652
Hauteur seuil � vide 687
Hauteur � vide 1496
Largeur aux coudes arri�re 1412
Largeur aux coudes avant 1402
Largeur d'entr�e inf�rieure de coffre 894
Largeur d'entr�e sup�rieure de coffre 848
Largeur hors tout avec r�tros ext�rieurs 2025
Largeur int�rieure entre passage de roues 1028
Longueur Hors tout 3986
Porte � faux arri�re 606
Porte � faux avant 805
Hauteur hayon ouvert � vide 2003
POIDS (kg)
Poids � vide (kg) 1260
Poids maxi autoris� 1690
Charge utile 450
VOLUME
volume du coffre mini (l) 288
volume du coffre maxi (l) 1028
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi