Salt la continut


Fotografie

Probleme tehnice si service Ceed


  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 mai 2007 - 11:44

Topic dedicat discutiilor referitoare la problemele intalnite, service, costuri intretinere, livrare piese de schimb
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#2 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 27 mai 2007 - 10:22

Tabelul pentru revizii si preturile acestora (in Euro, fara TVA)
Ciudat e ca la diesel vad totusi ca intervalul de revizii ar fi 20k km, dar 6k mile (care inseamna 10k km)


Imagine amplasata
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#3 andrei burcea

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 38 Mesaje:
Inregistrat: 19-aprilie 07
  • Marca:kia
  • Model:sorento
  • Motorizare:2.5 crdi 170 cp

Scris 28 mai 2007 - 08:19

Buna dimineata,

Atnetie insa ca nu e inca definitivata, cum am sa o primesc si eu am sa o trimit mai departe
  • 0

#4 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 mai 2007 - 09:12

Ok, atunci asteptam varianta finala, pentru ca oricum asta am vazut ca avea niste neclaritati
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#5 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 mai 2007 - 01:42

Si o lista pt benzinar ar fi f interesanta.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#6 Sfinxul

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 30-martie 07
  • Location:Galati
  • Marca:Dacia
  • Model:1310
  • Motorizare:1,3

Scris 28 mai 2007 - 01:53

Si o lista pt benzinar ar fi f interesanta.


Ultimul tabel este pentru varianta pe benzina, daca la mentenanta te referi.
  • 0

#7 ticalos

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 28-mai 07
  • Marca:sper...in curand...KIA
  • Model:ceed
  • Motorizare:1,4,109CP

Scris 28 mai 2007 - 03:02

Nu ca ar fi o problema majora,dar vreau sa semnalez urmatoarea"ciudatenie" de la Ceed.Vitezometrul e marcat din 10 in 10 Km. pana la 120,apoi din 20 in 20,cu aceasi distanta intre gradatii.Cred ca asta ar putea duce la confuzii si necesita o perioada de acomodare.Acum ma gandesc ca au pastrat corelatia intre viteza reala si cea indicata la bord.Ar fi ridicol ca masina sa ruleze cu 140 si la bord sa arate 160.
  • 0

#8 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 mai 2007 - 03:20

evident ca au pastrat corelatia, nu cred ca are sens sa te gandesti la asa ceva
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#9 SHARANEL

    sculer-matriter

  • Members
  • PipPipPip
  • 429 Mesaje:
Inregistrat: 05-februarie 05
  • Marca:.
  • Model:-
  • Motorizare:.

Scris 28 mai 2007 - 07:08

nu vreau sa va poluez topicul, dar si la masina mea (e drept, nu e kia) la inceput vitezometrul e marcat din 10 in 10, apoi din 20 in 20, iar spre final din 30 in 30.

Ideea e ca vezi mereu vitezele intre 0 si 100, si probabil niciodata intre 200 si 260.
  • 0
retras la depou in semn de protest impotriva unui moderator-agitator obraznic

#10 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 28 mai 2007 - 07:11

da, e corecta observatia
eu habar nu am cum e gradat la mine :rolleyes:...tb sa ma uit
insa puteti fii siguri ca acul "stie" de gradajul asta neliniar
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#11 adi01

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 43 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 07
  • Location:Bacau
  • Marca:volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizare:40kw

Scris 04 iunie 2007 - 09:22

consumul e proportional intr-o mare masura cu puterea
normal ca un 1.4 109 cp va consuma mai mult decat un 1.4 75cp...
nu creste consumul cu aceleasi % ca si puterea, dar creste


ca sa nu ne plictisim numarand AMR :D putem merge mai adanc :) ...pt a inlatura confuziile legate de putere/consum, ca si pentru a putea compara mai usor performantele motoarelor, exista un parametru ce se numeste "consum specific" (exprimat in g/CP/ora) si care arata cat consuma fiecare calut putere pe care noi il cerem de la motor ! evident, daca ii solicitam pe toti, consumul orar (sau la 100 km) sigur ca va fi mare. Numai ca de obicei se folosesc mai putin de jumatate din calutii motorului (restul fiind tinutzi in grajd, de rezerva ! ;) .) In concluzie, din proiectare si teste pe banc se ridica o diagrama de consum specific, tot asa cum se ridica diagramele de putere...

are cineva asa ceva ? am vazut diagramele de putere...dar cele pentru consum de ce nu se dau publicitatii? ;) a, si inca ceva..ce fel este masurata puterea? DIN sau SAE ?

sper sa nu fi mers prea...adanc ?! ;)
  • 0

#12 Sfinxul

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 44 Mesaje:
Inregistrat: 30-martie 07
  • Location:Galati
  • Marca:Dacia
  • Model:1310
  • Motorizare:1,3

Scris 04 iunie 2007 - 10:39

Adi, in link-ul de mai jos sunt ceva mai multe specificatii legate de motorul de 1,4 de pe Ceed. Din pacate eu mi-am cam prins urechile la anumite specificatii.

http://www.carfolio....-specifications

Apropo, eu am incercat sa gasesc mai multe informatii despre motor, utilizand codul pe care-l dau dar nu am gasit mai nimic. Poate tu esti mai norocos.
  • 0

#13 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 iunie 2007 - 11:18

Nu cred ca se gaseste pe net deocamdata vreo diagrama de consum specific ptr Cee'd. Am putea aproxima consumul specific daca am sti consumul la anumite viteze intr'o anume treapta. Insa nici astea nu's usor de gasit :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#14 adi01

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 43 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 07
  • Location:Bacau
  • Marca:volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizare:40kw

Scris 04 iunie 2007 - 12:17

...multumesc pentru adresa "Sfinxul", e ok, sunt mai multe date decat in alte locuri!

acuma, puterea motorului se poate masura in mai multe standarde mai apropiata de realitate ,din datele de acolo, mi se pare Brake Horse Power - bhp care este 107 (cine e curios vezi http://en.wikipedia....iki/Horsepower).

Andrei cred ca ai dreptate, si eu caut de mult....nu s-au dat publicitatii datele pe care le vrem noi ! :) :) de aproximat...cred ca e cam imposibil...sunt prea multi parametrii acolo... :crying:
  • 0

#15 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 iunie 2007 - 03:05

De ce sa fie cam greu?
Din cate stiu consumul specific e masurat, cum ai zis si tu, in gr comb/ CP intr'o ora. Si daca am sti consumul la anumite turatii, din graficul de putere am putea vedea cati CP sunt la respectivele turarii. Si cu datele privind rapoartele cutiei de viteze si turatiile, am afla viteza, deci timpul la care trebe sa imaprtim, iar acestea combinate cu cele de mai sus, cred ca am putea scoate consumul specific. Asta ce'mi trece acum prin cap, nu am stat sa pun pe hartie ezac formulele sa vad daca iese ce trebe :)

Aceasta postare a fost editata de andrei041: 04 iunie 2007 - 03:06

  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#16 catalin_ceed

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 07
  • Marca:renault
  • Model:megane II break
  • Motorizare:1.5 dci 80 CP

Scris 04 iunie 2007 - 04:05

Tabelul pentru revizii si preturile acestora (in Euro, fara TVA)
Ciudat e ca la diesel vad totusi ca intervalul de revizii ar fi 20k km, dar 6k mile (care inseamna 10k km)
Imagine amplasata


ceva explicatii pentru membrii de curand agatati pe forum ?
ce este MAN ? dar valorile din coloana verde ?
  • 0

#17 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 04 iunie 2007 - 04:07

MAN e manopera...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#18 catalin_ceed

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 10 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 07
  • Marca:renault
  • Model:megane II break
  • Motorizare:1.5 dci 80 CP

Scris 04 iunie 2007 - 04:11

ce este cu noua lista de tarife ?
noi nivele de echipare ?
  • 0

#19 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 04 iunie 2007 - 04:12

da, toate comenzile se fac dupa noua lista + optionale

pe scurt, fata de lista veche....
modelul Base a devenit LX Best si nu mai poate fi imbunatatit (si-a pastrat dotarile, pretul, dar e configuratie fixa)
daca vrei mai multe, pleci de la Lx chior etc...
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#20 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 04 iunie 2007 - 04:17

Valorile din coloana verde sunt preturile per unitatea de masura. De exemplu, daca te uiti la ulei 1litru costa 11.3 eoro. Cum se ajunge insa ca 4litri sa coste fix 59.89 ... asta nusht nici eu. Ca la 4 litri + tva oricum da altfel. Insa eu explicatia asta as gasi'o pentru sumele din coloana verde. Iar Man probabil inseamna Manopera.
Grila de revizii de mai sus era doar provizorie, insa nu a aparut alta, mai ezacta si detaliata pana acum
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#21 adi01

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 43 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 07
  • Location:Bacau
  • Marca:volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizare:40kw

Scris 05 iunie 2007 - 08:13

@andrei 041: nu e chiar asa de simplu; ca sa o scurtez, motoarele cu piston mai au o caracteristca ..asa numita "caracteristica drosel", pe care chiar ca nu avem de unde sa o luam. Ca sa intelegi, motorul poate avea 6000 rpm in gol, sau mergand la vale, sau la deal... ;) in fine, chiar cred ca am mers prea adanc...sa speram ca vom face rost de un consum specific sau instantaneu. :P Pana atunci ne-ar fi de mare ajutor declaratiile fericitilor membri de pe forum, posesori de 1,4 Cee'd :D chiar, in afara de @marco...cine mai este ?
  • 0

#22 adi01

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 43 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 07
  • Location:Bacau
  • Marca:volkswagen
  • Model:passat
  • Motorizare:40kw

Scris 05 iunie 2007 - 09:10

..pentru cine vrea sa stie mai multe "ce si cum" despre putere, poate citi aici ! :ph34r_anim:

Fisier atasat  HorsepowerTA.pdf   126,81KB   831 downloads
  • 0

#23 ticalos

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 5 Mesaje:
Inregistrat: 28-mai 07
  • Marca:sper...in curand...KIA
  • Model:ceed
  • Motorizare:1,4,109CP

Scris 12 iunie 2007 - 08:41

Nu vreau sa creez panica,dar as vrea sa stiu de la actualii posesori de ceed,daca la trecerea peste denivelari scurte si agresive(gen linii de tramvai),se aud zgomote.Daca da,se aud din prima zi sau dupa un anumit nr.de Km?
  • 0

#24 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 13 iunie 2007 - 04:44

Cel care semnalase problema respectiva a fost la service si raspunsul a fost ca zgomotul respectiv apare datorita suspensiei mai tari. Deci nu e vorba de o problema. Ci de un "feature" :D Asta e ... la denivelari mai accentuate, o sa incetim mai mult :lol:

Iata si un extras din manualul de utilizare de la unguri, din cate am inteles - curpinde lista de revizii (destul de expeditiva insa si nu e completa). Pana la aparitia manualului de utilizare in limba romana sau a planului definitiv de revizii periodice, m'am gandit ca poate fi de folos si asta

Imagine amplasata
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#25 psystem

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 29 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 07
  • Marca:nu am
  • Model:nici atat
  • Motorizare:1 om putere

Scris 13 iunie 2007 - 05:18

Mie mi se pare destul de complet. O varianta mai completa(adica tot manualul in limba maghiara) il gasiti aici: http://www.wikiuploa...e.php?id=159046
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi