Test drive Kia Ceed
#1
Scris 23 mai 2007 - 11:50
va rog postati cat mai multe detaliile/impresii de la test drive
#2
Scris 23 mai 2007 - 07:04
Aer Curat: "Astazi dupa amiaza am facut si eu un drive test cu o Kia Cee'd 1,4 Base, prin amabilitatea d-nului Andrei Burcea, caruia tin sa-i multumesc pt amabilitatea de care a dat dovada.
Impresiile mele, in urma drive test-ului:
Las deoparte echiparea modelului condus, care totusi nu e chiar asa de chioara precum la alte modele entry level ale unor concurenti. Si care are avantajul unui pret macar interesant, daca nu mai mult.
Motorul de 1,4i 109 Cp, este mai vivace decat anticipam, avand o putere f buna pt cilindreea sa. Desi echipa o masina de clasa compacta, si care a avut pornit AC-ul tot timpul testului, nu a "gafait" sau "dat in nas", si turat corespunzator (nu va ganditi la zona rosie ca nu era nevoie de 6k rpm) avea un raspuns si comportament mai mult decat decent.
Oricum ca motorizare este cea mai intersanta optiune de 1,4 benzinar aspirat oferit pe clasa compacta uzual. Concurenta are unele oferte jenante: Honda Civic 1,4i 83 Cp (era oferita si-n echipare Sport, si care desi are unele materiale si finisaje mai bune decat Cee'd, face de rusine Marca honda cu motorul asta de Jazz); sau O2 1,4i 80 Cp; sau Astra H 1,4i 90 Cp; sau ......
Tinuta de drum, pe zone virajate (de ex. sens-uri giratorii succesive) este buna, meritul fiind al puntii spate independente, iar ca solutie a suspensiei cred ca s-a realizat un bun compromis intre confort si ridigitate. Si eficienta sistemului de franare este buna, atat ca promtitudine cat si ca distanta si comportament la franrea de la viteze mai maricute. tot aici as mentiona si corectul comportament al abs-ului care nu intra prea repede. La o franare "mai hotarata" de la o viteza de 120km/h pana la 30km/h nu au fost probleme de distanta, eficienta (ca raspuns) sau de "dat din coada".
La interior este confortabila, scaunele au o buna sustinere laterala (pt un model de baza si fara valente sau caracteristici sport), ofera suficient loc in fata dar si in spate (in conditiile in care mi-am reglat scaunul soferului f comod, puteam sta lejer si in spate).
Asa cum s-a mai discutat si cum am discutat si cu Andrei, versiunea Clasic, desi fiind mai interesanta ca si design int. si unele dotari si posibilitati de optionale (vezi clima care nu este disponibila pt base), nu prea justifica dif financiara de ~1,8k euro.
Termenul de livrare este unel decent, in speta 60 zile (sa nu pomenim de unii importatori competitori care dau termene de Rolls). Garantia este cea mai buna din piata, Hyundai ce a raspuns (cat de cat) ofertei Cee'd din pct de vedere al garantiei.
O revizuire a politicii (la nivel de inalt management) a importatorului privind piata romaneasca (de ex. oferirea tuturor motorizarilor si echiparilor), concomitent cu (macar) reanalizarea preturilor unor versiuni (vezi dif financiara dintre Base si Clasic) ar duce la un impact si succes mai mare.
P.S.: sunt curios de comportamentul modelului echipat cu benzinarul de 1,6 si 122 Cp."
Azi (11 mai) am fost si eu cu tata la un drive test cu ceed 1.4 base, in afara de ce a zis aer curat (fiind de acord cu tot, sper ca nu mi-a scapat nimic tongue.gif) as mai adauga: confortul (suspensia filtreaza bine atat denivelarile lungi cat si cele scurte), receptia radio buna (se pare ca unii competitori au probleme cu asta), calitatea materialelor, mai putin a plasticului de langa frana de mana (unde e cotiera la classic - care mi s-a parut ft ok si ca pozitie si ca , calitate) si cheia care arata ca la o dacie (ma rog se intampla si la case mai mari - vezi ferrari tongue.gif), consumul indicat de computer-ul de bord, care a fost foarte mare (22), dar inainte am inteles ca s-a mers cu masina la vmax si nu avea decat 26 km, am lasat-o cu 31 sau 32 smile.gif si dupa ce am resetat BC-ul consumul a scazut pana la 16, dar mai mult am stat decat am mers, mergandu-se bara la bara in zona, silentiozitate remarcabila, un trancanit care s-a facut auzit pe piatra cubica, dar care se pare ca s-a datorat extinctorului care nu era bine fixat in portbagaj si cam atat, daca imi mai amintesc ceva adaug.
Ii multumesc domnului Burcea pentru amabilitate. Uite ca se poate adopta si la noi o filosofie occidentala! Cred ca voi merge si la lansare. Parerea mea este ca 1.4 base cu geamuri electrice spate si cotiera (eventual si jante) e alegerea perfecta la pretul pe care-l are. Sa vedem...
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#3
Scris 23 mai 2007 - 09:27
"Am fost si eu azi la dealer'ul Kia din CT si am facut un drive'test cu versiunea de 1.6 90 Cp (singura disponibila ptr drive'test). Am avut un traseu prin oras ... vreo 6-7 km cred. Modelul testat era un Classic cu optionale ca: tapiserie piele, ESP, geamuri electrice fata/spate cu impuls si siguranta, oglinzi rabatabile electric si antiorbire, climatronic.
Disclamer: comparatiile le fac cu Solenza 1.4 MPI 75 si Symbol 1.5 dCi 80CP
Ce am observat imediat de la plecare: servodirectia foarte usoara, care in combinatie cu volanul mai micut si mai gros decat cele cu care eram eu obisnuit pana acum permit o manevrabilitate foarte buna, atat in mers, cat si pe loc. Scaunele confortabile. Masina din interior lasa totusi impresia de masivitate
Cursa schimbatorului de viteze este foarte precisa, iar pedalele raspund prompt la apasari ... deci f usor de condus
Motorul, desi ma asteptam sa aiba cam aceleasi reactii ca si cel de 1.5 dCi de pe Symbol (diferenta de CP fiind compensata de diferenta de kg: 10 Cp in plus, dar si 300 kg in plus), datorita cuplului de 235 Nm trage mult mai bine ... iar deja la 2500 te infige in scaun serios.
Suspensiile mi se par mai tari decat la Symbol sau Solenza, la denivelari simtindu'se mai mult.
Masina testata avea ~1200 km la bord si media de consum era de 8.4l/100km.
Am facut proba si USB'ului cu un ministick ... nicio problema. Sistemul de sonorizare mi s'a parut de la bun in sus, fiind arhisuficient pentru o calatorie cu masina ... insa nici la nivelul maxim nu apareau distorsiuni in boxe
Am intrebat la dealer de manualul de folosire al masinii si mi'au spus ca deocamdata vine doar in engleza !?! (l'am vazut in torpedoul masinii). Despre cheia pliabila mi'au zis ca nu e disponibila, iar cand va fi ... 78 euro se plateste pentru cheia cu telecomanda pe ea, iar daca se vrea si cheie pliabila, de mai platesc inca 26 euro (+TVA). Despre revizii ei nu stiau nimic oficial, insa la un show auto care a fost sapt trecuta li se spusese despre reviziile la diesel ca vor fi din 10 in 10 k km, ca si la Rio. "
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 23 mai 2007 - 09:27
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#4
Scris 24 mai 2007 - 05:42
test cu SWul 2.0crdi
What is it?
The second of Kia�s new European-model family, the Cee�d SW � or Sporty Wagon, according to the Korean blurb � which will be launched in the UK later in 2007.
An extra 235mm of length has been inserted behind the rear wheels, while the SW gets taller by just 10mm. Kia makes a big play of the tailgate design, which cuts back into the roof by 225mm, allowing a bigger load opening. It also claims more seats-down load space than the Vauxhall Astra estate.
What�s it like?
Clearly influenced by the Peugeot 407 SW, the Cee�d SW looks crisp and modern, if somewhat stateless.
Inside, the emphasis is on unflashy practicality. Under the boot floor are large moulded trays for oddment storage. The rear seats fold completely flat and the load bay gets a tough metal-cased luggage cover.
The cabin is also notable for its storage space, including a large centre bin, decent console tray and twin trays in the centre stack. However, the cabin feels around half a size smaller than a Focus�s or Golf�s.
Our test car had a tweaked version of Kia�s 2.0-litre turbodiesel engine, which uses a new injection system and variable-vane turbo to produce 138bhp. It�s not confirmed whether this will come to the UK.
It�s an impressively refined engine and offers a useful mid-range turn of speed. The slick six-speed �box has very long ratios, however, so sixth is only for loping along motorways.
Overall, the SW�s handling is satisfyingly neat and tidy. There�s a brisk handiness about it, although the ride can be on the firm side.
Should I buy one?
Crisp, well made, practical and sold in the UK with a seven-year bumper-to-bumper warranty, the SW could be a definitive long-term private buy. But a slightly cheaper, lower-spec, lower-powered version might ultimately be better value in the long run.
http://www.autocarma...RDi-LS/225697/#
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#5
Scris 25 mai 2007 - 05:23
Desi din exterior design-ul nu trezeste nici o emotie, per ansamblu e o compacta echilibrata si corecta, si daca te gandesti si la ce garantie are, pare o masina care isi merita toti banutii.
#6
Scris 25 mai 2007 - 06:18
edit MikeTekRacing: nu mai da quote te rog la mesajul precedent. cand vrei sa dai quote la un mesaj cu 2-3 mai sus e ok, dar la precedentul se incarca pagina inutil . Spor la scris
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 25 mai 2007 - 08:37
#7
Scris 27 mai 2007 - 10:36
#8
Scris 01 iunie 2007 - 06:16
Plecare de la Herastrau, singurul handicap a fost reprezentat de nr. mare de masini aflate in trafic la acea ora.
Concluzii:
-masina lucreaza bine la turatii peste 3k ->am schimbat la 4k si se misca bine. producatorul recomanda schimbarea de viteze undeva intre 3 si 3,5k;
-urca bine in turatie, am avut loc sa o duc o data in viteza a-3-a pana la 100/h->turometrul era la 5k si inca mai cerea pedala.
-se simte un minus de putere la pornirea A/C;
-directie precisa, servo isi face bine treaba;
-la inceperea drive-testului computerul arata un consum mediu de 7.3l, la final arata 7.4l;
-spatiu interior generos, comenzile amplasate la indemana;
-n-am testat puterea sistemului audio, am preferat sa aud sunetul motorului.
Traseul a fost destul de scurt, sper ca maine sa mai fac o tura spre Ploiesti, sa vad cum se comporta la viteza.
PS: avand comanda facuta pt. un Cee'd Base, am incercat sa nu fiu subiectiv in concluzii, per total masinuta isi merita banii.
#9
Scris 01 iunie 2007 - 07:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Scris 02 iunie 2007 - 08:33
Oricum, din spusele celor de pe forum e ok.
Show room-ul Kia e in drumul meu zilnic spre/dinspre servici, ar fi o chestie sa fac drive test zilnic pana imi soseste trotineta! )
#11
Scris 02 iunie 2007 - 10:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#12
Scris 02 iunie 2007 - 10:49
Bagi un stick de 2G si mergi cu muzica aia pana in China:)).
#13
Scris 03 iunie 2007 - 01:03
Singurul inconvenient care l'am gasit e ca nu poti derula in melodiile redate de pe memory stick.
Esti sigur de asta ? Eu in manualul de utilizare am vazut ca se poate.
#14
Scris 03 iunie 2007 - 01:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#15
Scris 10 iulie 2007 - 10:42
link
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 30 aprilie 2008 - 06:07
Se poate derula melodia de pe un stick la Kia cee'd. SE TINE APASAT (si nu se apasa) tasta cu doua sageti si o bara, de pe volan (sau de pe sistemul audio).Dupa minim 2 secunde incepe derularea!Eu iti zic ce am incercat. Se poate sa fie posibil ... insa sa nu fi nimerit eu.
#17
Scris 30 aprilie 2008 - 08:56
Te asteptam cu alte impresii despre masina si, de ce nu, cu o galerie foto
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#18
Scris 02 iunie 2008 - 07:24
Topic dedicat celor ce au condus Ceed. Se accepta intrebari ale persoanelor care nu au condus dar vor informatii de la ceilalti.
va rog postati cat mai multe detaliile/impresii de la test drive
ceed-ul se conduce bine, toate comenzile sunt la indemana soferului,sta f bine pe viraje,pt a folosi cu adevarat acei 109 cai putere trebuie sa depasesti pragul de 3000 rotatii,un minus mi se pare mie ar fi servodirectia care la o viteza mare ramane usoara (normal ar trebui sa se intareasca)
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi