Brilliance BS6
#1
Scris 23 iunie 2007 - 09:12
<p>Sunt multi si harnici, produc pixuri, creioane, hadidasi, ce sa mai... de toate!</p>
<p>Produc pana si scutere misto dar cineva le-a spus la ureche de faza cu masinile.</p>
<p>Si a stat nea' Chi, cu nea' Dung si cu Domnu Mao (asta e sef sectie productie masini la XingLingDong, de-aia e cu domnu' in fata) de vorba si dupa cateva minute de discutie s-au pus pe treaba...</p>
<p>Si-au chemat cateva rude de se ocupau cu furatul caramizilor din Marele Zid (Chinezesc, ca doar nu din ala al Berlinului, ala e furat integral ala de ceva timp...) si i-au pus sef de sectie. Pe unu la proiectare, pe altu' la design, pe varu Choi l-au pus la sectia siguranta (inainte fura portofele la Templul lu' Confucius).</p>
<p>Si a venit Choi la fabrica, si-a facut treaba si a plecat la portofele inapoi.</p>
<p>Iar nenii de vorbiram mai devreme de ei au lansat in urma colaborarilor o masina. Luxoasa. Aratoasa. Deosebita. Si i-au spus simplu... BS6! Adica... Brilliance (numele brandului, sedan, sase...)</p>
<p>Acu' vine traba misto: s-au gandit sa o si exporte! Pai vorba aia, exporta chiloti, fermoare si parfumuri, sa nu exporte ei si masini?! Si nu de oricare, de lux!</p>
<p>Si dupa ce si-au gasit parteneri s-au pus pe expediat.</p>
<p>E, una dintre masini a fost livrata unui importator german, care a dat-o la ADAC (pe scurt ACR-ul german), care testeaza masini dupa reteta EURO-Ncap.</p>
<p>Sincer, nu-s un fan prea mare al acestei organizatii, mi se pare ca testele au fost atat de bine invatate de producatorii mari incat 3/4 din masini au indicativ maxim de siguranta, iar daca s-ar schimba grila de teste cu 10% s-ar pravali cu siguranta in "nesiguranta".</p>
<p>In sfarsit, ideea e ca masina la care a lucrat Choi ca specialist in siguranta a luat o amarata de stea!</p>
<p>De ce? Nu stim cum a gandit el toata treaba, ideea este ca la accident, prin masina au inceput toate sa migreze:</p>
<p>- plansa de bord a plecat voioasa peste sofer deplasandu-se cu 20 cm</p>
<p>- volanul s-a rotit spre stanga si a cam dat cu air-bag-ul pe langa, acesta protejand geamul si nu pe saracu' dummy care se chinuia sa moara</p>
<p>- centurile pasagerilor sunt perfecte. Aproape... adica nu au limitator de impact! Maaare lucru... vorba aia, cat timp exista nu iti iei amenda!</p>
<p>Pe deasupra, descarcerarea celor din masina a durat enorm de mult, aspect care a mai scazut si el din multitudinea de puncte pe care le primise masina.</p>
<p>Urmari:</p>
<p>- dealerul german care a furnizat masina la ADAC a cerut repetatea testului</p>
<p>- Choi este haituit prin China de toate autoritatile posibile (in timp ce toate rudele lui - 4780 de oameni - sunt in puscarie)</p>
<p>- noi n-o sa ne luam niciodata masini cu stea rosie in frunte (mai bine ramanem pe fixatia clasica a romanului, VW!).</p>
<p>Disclaimer: orice asemanare cu nume din viata reala este pur intamplatoare si deloc voita. Apropos, daca-l vedeti pe Choi dati un mail la "[email protected]</p></p>
#2
Scris 23 iunie 2007 - 09:29
"dealerul german care a furnizat masina la ADAC" - sigur era german sau era "Ciun - vinzator" ???
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#4
Scris 23 iunie 2007 - 10:15
Choi fiind inca producator mic n-a invatat testele :bigcry: :bigcry: :bigcry:
"dealerul german care a furnizat masina la ADAC" - sigur era german sau era "Ciun - vinzator" ???
hi hi hi
1. Choi fiind un producator mic poate a invatat testele, insa ca sa le respecti te costa. Ideea este ca producatorii mari isi permit pentru ca au de unde. EU sunt convins ca masinile se comporta foarte bine (cele de 5 stele) la aceste teste pentru ca atentia a fost concentrata maxim pe aceste teste. Daca le schimbi sunt convins ca am avea alte rezultate.
2. Dealerul era neamt, mandru dealer al bijuteriei stralucitoare.
msi pentru filme andrei!
#5
Scris 24 iunie 2007 - 08:06
intrebarea e insa alta...schimbi oare si ordinea? poate, la cele apropiate...insa una de-asta de 1 stea nu va trece nici un test de impact mai bine decat una de 5 stele ncap.
uita-te la filme in ce hal se deformeaza structura de siguranta a masinii. nu e mare filosofie testul, impact frontal pe 50% din suprafata, la viteza x. imaginile spun totul
#6
Scris 24 iunie 2007 - 08:20
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 25 iunie 2007 - 11:15
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#7
Scris 25 iunie 2007 - 11:09
#8
Scris 25 iunie 2007 - 04:59
exact asta ziceam si euM-am uitat la filme si apoi pe site-ul EURONCAP (care, apropos, acum arata brici si e usor de folosit). Pai Logan-ul e tanc pe langa gluma asta chinezeasca! M-am uitat mai ales la podeaua masinii, care la Logan ramane dreapta iar la BS (de la BullShit, probabil) se rupe!
ma intereseaza mai putin faptul ca unii dau X stele si altii X-1...aia e irelevant si depinde de standarde
dar imaginile arata cum caroseria se face muci...si nu e un impact asa ciudat, sa zici ca e ceva specific testului
#9
Scris 25 iunie 2007 - 05:07
Cat costa masina asta?
Cate stele ar lua un Cielo?
Cate stele ar lua Dacia Super Nova (sa spunem ca nu ar fi investit Renault in Dacia)?
Nu sunt intrebari la misto, ci intrebari serioase...
#10
Scris 25 iunie 2007 - 06:48
"After all, this isn�t the last car the company wants to see on British roads. It is set to be followed by a Brilliance coup�, supermini and SUV. Similar in size to the BMW 5-Series and Mercedes E-Class but carrying a �15,000 price tag, the BS6 is certainly a promising package. "
Sursa : yahoo.com
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#11
Scris 25 iunie 2007 - 08:30
O stea este cel mai mic scor sau se putea si 0 stele?
Cat costa masina asta?
Cate stele ar lua un Cielo?
Cate stele ar lua Dacia Super Nova (sa spunem ca nu ar fi investit Renault in Dacia)?
Nu sunt intrebari la misto, ci intrebari serioase...
Pai intrebarile sunt serioase, doar ca BS6 se face in 2007 si se vrea masina premium care sa atace BMW, Audi etc!
Uite, Daewoo Matiz a luat 3 (trei) stele, ca si Logan-ul. La ambele podeaua nu se rupe...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#12
Scris 26 iunie 2007 - 04:36
Pneuri chinezeşti, retrase de pe piaţa din SUA
Autoritatile americane au cerut retragerea de pe piata a unui numar de 450.000 de pneuri destintate camionetelor usoare, din cauza unor defecte grave de fabricatie. Pneurile se pot dezintegra si cauza accidente mortale.
Pneurile au fost importate in China de o companie mica din New Jersey, care a anuntat ca in eventualitatea retragerii acestor pneuri de pe piata va intra automat in faliment.
Pneurile, produse de Hangzhou Zhongce Rubber, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata chineza, se afla la baza unui incident grav in care o persoana si-a pierdut viata.
Este pentru a doua oara cand pneurile Hangzhou Zhongce sunt implicate intr-un proces de retragere din SUA. In februarie 2006, importatorul Cooper Tire & Rubber a rechemat 288.000 de pneuri, dupa ce a descoperit ca in peretii laterali ai anvelopelor erau folositi niste aditivi interzisi in industria de profil.
Chinezii se apara, sustinand ca vand aceste pneuri de 10 in Statele Unite si considera ca la mijloc este vorba de un razboi politic intra Beijing si Washington.
http://www.capital.r...tm_medium=email
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 26 iunie 2007 - 04:37
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#13
Scris 13 august 2007 - 03:52
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#14
Scris 13 august 2007 - 05:05
#15
Scris 13 august 2007 - 11:46
Se mai fabrica astfel de masini, fara air bag ???
#16
Scris 13 august 2007 - 11:52
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#17
Scris 14 august 2007 - 12:02
Pe piata europeana si americana stiu ca nu se pot comercializa astfel de autovehicule. Nici daca vrei, nu poti sa achizitionezi un asemenea cosciug.
#18
Scris 14 august 2007 - 06:28
Pe piata europeana si americana stiu ca nu se pot comercializa astfel de autovehicule. Nici daca vrei, nu poti sa achizitionezi un asemenea cosciug.
... uite aici superoferta de masini fara airbag: http://www.daewooauto.ro/preturi/
(ca asa ne laudam, ca sintem tara "euroatlantica")
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi