Zgomot motor...
#1
Scris 06 iulie 2007 - 07:52
In iunie 2007 am efectuat revizia de 12 luni, iar dupa circa 2 saptamani de la efectuarea acesteia am constatat urmatoarele:
- schimbarea zgomotului motorului la relanti (masina a devenit mai zgomotoasa) - fapt probat cu cunostinte in masura sa constate acest fapt!
- in treapta 1, imediat dupa ce masina incepe sa se miste se aude un fel de "duduiala" specifica motoarelor Diesel"! Dupa accelerare si schimbarea treptei de viteza zgomotul nu se mai aude (sau asa mi se pare mie!)
Mentionez ca la revizie s-au schimbat: filtru ulei, ulei Mobil sint 5W-40, filtru polen;(cel de aer era curat-lucru constatat de subsemnatul, care a stat langa masina la efectuarea operatiunilor);
De buna credinta fiind, m-am prezentat la service-ul autorizat pentru constatarea problemelor insa mi s-a spus ca ar fi din cauza trenului de rulare (roti cu presiune prea mare :cunaooooo: )-lucru infirmat prin verificarea de rigoare si prin verificarea echilibrarii rotilor! In rest, clasicul...nu are nimic!
Deaoarece doresc sa dau cu dansii ( de la service) de pamant cat de curand, doresc niste opinii pertinente in ceea ce priveste schimbarea evidenta a comportamentului motorului, precum si idei in ceea ce priveste motivele care au stat la baza acestei schimbari de comportament!
Multumesc anticipat!
P.S. Nu doresc sa leg neaparat momentul aparitiei problemelor (daca or fi) de momentul efectuarii reviziei...insa...
#2
Scris 06 iulie 2007 - 08:56
#3
Scris 06 iulie 2007 - 02:15
#4
Scris 06 iulie 2007 - 02:21
La presiune mica dar peste minim, in sarcina si ture mici, pot aparea batai la biele. Nu pot crede ca ai asa ceva la o masina noua, dar trebuie verificat.
Totusi pot fi si zgomote din alta parte care sa "semene" cu ce spui tu. Trebuie mers la un mecanic competent cu masina.
#5
Scris 06 iulie 2007 - 09:30
Iti spun din start, ca sa dai de pamant cu un service pe o problema de genul asta este aproape imposibil.
Nu exista norme "de sunet" la motor, nu poti dovedi nicicum ca ai avut un anumit sunet si acum ai un zgomot in plus sub nici o forma.
Daca, sa spunem, platesti o constatare la nu stiu ce service/laborator (nici nu-mi vine in cap unde) si de acolo ti se da o hartie conform carea masina sufera de o anumita defectiune ai o sansa... sanatoasa.
Dar altfel... iti faci nervi degeaba.
Intrebare: ce ulei aveai inainte in motor? Aceasi tip, acelasi producator?
Ce zice Relu sua logic, dar totusi, vorbim de o masina noua...
#6
Scris 07 iulie 2007 - 07:27
Service-ul la care am fost si la care se fac reviziile Kia in Galati este de fapt service Seat care are franciza pe Kia (parca asa se cheama)!
#7
Scris 07 iulie 2007 - 12:24
ti-au pus stampila in carte ca au facut revizia cei din galati, da?
#8
Scris 07 iulie 2007 - 12:35
#9
Scris 07 iulie 2007 - 01:02
ce dobitoci..
#10
Scris 07 iulie 2007 - 01:40
Mike: Da, mi-au stampilat cartea de service! Peste 2 sapt intru in concediu si intentionez sa ajung la Bucuresti! Intre timp vreau sa ajung si la service-ul Hyunday de aici pt ca am inteles ca e foarte bun! Acum imi vine sa-mi dau picioare in c...singur ca n-am facut revizia in alta parte!
Multumesc mult de disponibilitate si incurajari! (Mai ales ca m-a bagat si Relu in sperieti cu bielele )!
#11
Scris 07 iulie 2007 - 04:01
nu te agita, ti-am zis...ai garantie inca multa vreme, daca e vreo problema o sa iasa la suprafata repede
#12
Scris 13 iulie 2007 - 04:10
1) Semnalat zgomot intre 1000-1500 turatii (acea bataie) cu demonstratie pentru inginerul "insotitor de bord"! Rezultat: nu are nimic, am urechea prea fina (?!Cum naiba, daca se aude?) Solutie: Sa merg pe raspunderea lor ca n-are nimic!!! "poate o fi de la filtrul de benzina..."!!! Ala parca e o sita sau asa ceva: cum poate sa produca zgomote?
2) La insistentele mele au pus-o pe tester! Rezultat: toate sistemele sunt ok! Comentariu: am vazut ca la un mom. dat la Knockink ...sau ceva de genul asta la cilindrul 4 indica 16.5 degrees spre deosebire de ceilalti 3 unde valoarea era zero! Cer explicatii: asa trebuie sa indice, ca nu-s ce detonatii preia nr 4! Am niste indoieli in ceea ce priveste explicatia asta! Ma gandesc ca poate e vreo fisa intrerupta si nu lucreaza bujia cu pricina cum trebe intre turatiile cu pricina!
So, cica injectoarele lucreaza bine, bujiile e bune, tachetii nu tacane, batai la biele ...nici vorba! Daca mai afla ei ceva despre altele care mai fac asa, ma anunta (? :cunaooooo: )! Operatia reusita, pacientul mort!
#13
Scris 13 iulie 2007 - 05:04
uita-te noaptea cu capota ridicata
#14
Scris 13 iulie 2007 - 05:16
#15
Scris 13 iulie 2007 - 05:58
Cu fisa scoasa si apropiata de alternator ... si cu contactul pus ... ar trebui sa dea scanteie ... vizibila si pe timpul zilei.
Sau evident, poti scoate pe rand cate o fisa (daca nu e foarte greau de facut acest lucru) si sa vezi daca la vreuna diferenta o da de gol ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#16
Scris 14 iulie 2007 - 07:01
#17
Scris 14 iulie 2007 - 08:25
Poti face o veificare ( singur ) a bujiilor. Vezi daca culoarea celei de la cilindrul respectiv e diferita de celelalte si spune in ce fel.
Nu-ti mai spun ce poate fi sa nu te sperii... :cunaooooo:
#18
Scris 14 iulie 2007 - 09:06
De-acum nu ma mai sperie nimic...Poate doar slaba pregatire a unora care ar trebui sa stie cum sa rezolve o problema, mai ales ca pentru asta sunt pusi acolo!
#19
Scris 14 iulie 2007 - 09:09
Bafta !
#20
Scris 14 iulie 2007 - 09:15
#21
Scris 14 iulie 2007 - 12:12
#22
Scris 14 iulie 2007 - 12:28
Ce distanta (in mm) ai intre minim si maxim pe joja?
Si hai in Buc. sa te ducem la Mit Motors sa vedem ce e...
#23
Scris 14 iulie 2007 - 12:33
#24
Scris 14 iulie 2007 - 12:45
Asta inseamna presiune in plus pe instalatie... Ce as face eu: as gasi un service care are aparat pentru schimbarea uleiului pe sus pe la joja si i-as pune sa traga putin din uleiul din baie.
Ne spalam pe dinti si ne luam haine curate, te asteptam. Dar anunta din timp sa rezolvam si la service programare & stuff.
#25
Scris 14 iulie 2007 - 12:47
aia cu fisa smulsa incep sa o cred din ce in ce mai mult
pare exact genul de defect pe care il puteau provoca la o revizie
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi