Marele Premiu al Europei
#1
Scris 22 iulie 2007 - 05:20
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3
1 6 Kimi R�ikk�nen Ferrari 1:31.522 1:31.237 1:31.450
2 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:31.074 1:30.983 1:31.741
3 5 Felipe Massa Ferrari 1:31.447 1:30.912 1:31.778
4 9 Nick Heidfeld BMW 1:31.889 1:31.652 1:31.840
5 10 Robert Kubica BMW 1:31.961 1:31.444 1:32.123
6 15 Mark Webber Red Bull-Renault 1:32.629 1:31.661 1:32.476
7 4 Heikki Kovalainen Renault 1:32.594 1:31.783 1:32.478
8 12 Jarno Trulli Toyota 1:32.381 1:31.859 1:32.501
9 11 Ralf Schumacher Toyota 1:32.446 1:31.843 1:32.570
10 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:31.587 1:31.185 1:33.833
11 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:32.117 1:31.978
12 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:32.173 1:31.996
13 3 Giancarlo Fisichella Renault 1:32.378 1:32.010
14 8 Rubens Barrichello Honda 1:32.674 1:32.221
15 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:32.793 1:32.451
16 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:32.678 1:32.838
17 7 Jenson Button Honda 1:32.983
18 19 Scott Speed STR-Ferrari 1:33.038
19 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:33.148
20 14 David Coulthard Red Bull-Renault 1:33.151
21 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 1:34.500
22 21 Markus Winkelhock Spyker-Ferrari 1:35.940
cursa se anunta foarte interesanta si Kimi era favorit, ajutat si de accidentul lui Hamilton.
Dar cursa a fost plina de evenimente neasteptate si rasturnari de situatie, datorate in principal ploii, rezultatul final fiind:
Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 1 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 60 Winner 2 10
2 5 Felipe Massa Ferrari 60 +8.1 secs 3 8
3 15 Mark Webber Red Bull-Renault 60 +65.6 secs 6 6
4 17 Alexander Wurz Williams-Toyota 60 +65.9 secs 12 5
5 14 David Coulthard Red Bull-Renault 60 +73.6 secs 20 4
6 9 Nick Heidfeld BMW 60 +80.2 secs 4 3
7 10 Robert Kubica BMW 60 +82.4 secs 5 2
8 4 Heikki Kovalainen Renault 60 +1 Lap 7 1
9 2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 59 +1 Lap 10
10 3 Giancarlo Fisichella Renault 59 +1 Lap 13
11 8 Rubens Barrichello Honda 59 +1 Lap 14
12 23 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 59 +1 Lap 15
13 12 Jarno Trulli Toyota 59 +1 Lap 8
Ret 6 Kimi R�ikk�nen Ferrari 34 +26 Laps 1
Ret 22 Takuma Sato Super Aguri-Honda 19 +41 Laps 16
Ret 11 Ralf Schumacher Toyota 18 +42 Laps 9
Ret 21 Markus Winkelhock Spyker-Ferrari 13 +47 Laps 22
Ret 7 Jenson Button Honda 2 +58 Laps 17
Ret 20 Adrian Sutil Spyker-Ferrari 2 +58 Laps 21
Ret 16 Nico Rosberg Williams-Toyota 2 +58 Laps 11
Ret 19 Scott Speed STR-Ferrari 2 +58 Laps 18
Ret 18 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 2 +58 Laps 19
Kimi a abandonat datorita unor probleme de natura hidraulica (se pare), iar Massa m-a dezamagit. Felicitari lui Alonso, care a facut o cursa buna fiind ajutat desigur si de setarile efectuate de mecanici. Cursa ca asta nu am mai vazut. Faza din turul 4 cand 6 masini au iesit de pe pista in acelasi viraj (printre care si Hamilton) va ramane in istorie. Barem Liuzzi a facut-o lata rau....prima data cand am vazut un monopost de F1 lovind un utilaj :laugh:...... dupa ce a vazut ca au iesit atatia eu nu inteleg cum a putut sa intre in viraj ca bezmeticu si pe interior, mai avea putin si lovea safetycar-ul . Singurul lucru obisnuit/care a ramas la fel la cursa asta a fost incompetenta de care dau intotdeauna dovada Miki si Viki. Dau un singur exemplu: atunci cand a sarit un "capac" de la roata unei masini toata lumea a presupus ca e de la ferrari, dar regizorul a arata de aproape masina lui Massa si se vedea ca toate sunt la locul lor, iar cand au arata reluarea cu Fisichella/Kovalainen (nu mai tin minte exact care dintre ei :tomato:) (care arata cum s-a desprins "capcaul" buclucas) bravii nostrii comentatori au afirmat ca "Fisichella/Kovalainen a scos-o de pe pista". Viki se descurca cat de cat, dar de multe ori il incurca si Miki.
In concluzie cursa a fost spectaculoasa, dar in afara de cateva dueluri si depasiri "ca pe vremuri" nu a fost spectacolul care trebuie, parerea mea.
Astept MP al Ungariei.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#2
Scris 22 iulie 2007 - 05:42
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3
Scris 22 iulie 2007 - 08:38
Ferrari sunt foarte inconstanti.
Schumi lipsa mare.
#4
Scris 22 iulie 2007 - 09:17
Proud to be Renault F1 fan
#5
Scris 22 iulie 2007 - 09:50
cand a plouat la inceput massa era mai rapid. pe final insa pierdea secunde bune pe tur
cursa spectaculoasa, kimi tb sa mai treaca pe la biserica...e clar
#6
Scris 22 iulie 2007 - 10:38
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#7
Scris 23 iulie 2007 - 12:11
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#8
Scris 23 iulie 2007 - 09:31
Proud to be Renault F1 fan
#9
Scris 23 iulie 2007 - 09:54
nu era in nici un caz in interesul lui massa sa abandoneze amandoi cand lewis nu aducea puncte
#10
Scris 23 iulie 2007 - 11:28
LE : Pentru cei care nu au vazut confruntarea dintre Massa si Alonso
http://www.youtube.c...h?v=08iUqW8LPCo
http://www.youtube.c...h?v=Khocw1w2dg0
Aceasta postare a fost editata de Cristian: 23 iulie 2007 - 11:38
#11
Scris 23 iulie 2007 - 02:26
nu era in interesul nici unuia sa abandoneze amandoi, asta e clar
#12
Scris 23 iulie 2007 - 02:49
#13
Scris 23 iulie 2007 - 03:41
#14
Scris 23 iulie 2007 - 05:26
#15
Scris 23 iulie 2007 - 06:47
#16
Scris 24 iulie 2007 - 09:23
alonso NU si-a cerut scuze pt incident, si-a cerut scuze pentru ca l-a acuzat pe massa ca a facut-o intentionat. e o diferenta
#17
Scris 24 iulie 2007 - 12:35
#18
Scris 24 iulie 2007 - 12:40
faza e ca s-au vazut live....adica omul il prindea pe alonso cam cu 0.5 pe tur. dupa ce l-a prins (a recuperat 3-4 secunde in total) a cazut iar brusc la 2 secunde....apoi s-a apropiat, iar a cazut la 3 secunde....am aflat dupa cursa ca presiunea in sist hidraulic facea figuri deja..
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi