Octavia 2 Mpi 1.6 pret DDP, performante, VS Octavia 2 FSi pret DDP,performante
#1
Scris 01 septembrie 2007 - 11:46
4 difuzoare suplimentare EUR 52,-
Airbag-uri pentru cap EUR 266,-
Alarma cu controlul habitaclului
Telecomanda pentru inchidere
centralizata EUR 252,-
Covorase fata / spate EUR 30,-
Duze stropitoare fata incalzite EUR 19,-
ESP - inclusiv ABS, ASR, EDS, EBV, HBA,
DSR si Hill Hold Control EUR 403,-
Geamuri electrice fata si spate EUR 127,-
Jante aliaj usor 6,5J x 16" "Lyra" - 4
buc. EUR 406,-
Pachet functional Jumbo-Box EUR 19,-
Scut protectie motor (material plastic) EUR 25,-
Senzor de ploaie si efect automat
anti-orbire pentru oglinda retrovizoare EUR 93,-
TPM - Monitorizarea presiunii in pneuri EUR 38,-
Volan imbracat in piele
Pachet sumar piele (maneta frana de
mana, schimbator viteze) EUR 145,-
Argintiu Diamant EUR 265,-
#2
Scris 01 septembrie 2007 - 12:26
ca performante e NET MULT HIPER peste cele 2. iar la pret e tot acolo.
e o reeditare a mega hitului de pe octavia 1 - 1,8T - 150cp.
conuma la fel, si merge MULT mai tare.
Octavia Trend B 160/118 1.8l Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.081,- CIP
ia de pe skoda.ro catalogul pentru Octavia , si acolo ai si preturile CIP/DDP atat la modele cat si la optinale.
Aceasta postare a fost editata de ska: 01 septembrie 2007 - 12:28
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#3
Scris 01 septembrie 2007 - 02:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#4
Scris 01 septembrie 2007 - 03:42
Hai ca 2.0 FSI nu e chiar asa rahitic,comparat cu 1.6.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.
#5
Scris 01 septembrie 2007 - 06:26
#6
Scris 01 septembrie 2007 - 08:11
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#7
Scris 01 septembrie 2007 - 08:50
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#8
Scris 01 septembrie 2007 - 10:29
Moderator edit: TE ROG FRUMOS NU MAI SCRIE IN STIL MIRC
#9
Scris 01 septembrie 2007 - 11:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#10
Scris 02 septembrie 2007 - 02:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#11
Scris 02 septembrie 2007 - 09:39
#12
Scris 02 septembrie 2007 - 09:45
#13
Scris 02 septembrie 2007 - 10:32
Vin dupa niste drumuri lungi prin tara... Daca poti, lasa deoparte motorasele de ventilator si pune motor ca lumea, fie ca e benzina, fie ca e Diesel... Am avut la drum 2 colegi cu motoare 1.6, unul cu Megane 2 si unul cu Focus C-Max. Si la depasiri in rampa sau in alte momente "vesele" cam curgeau apele pe ei. La fel cum curgea si benzina din rezervorul lor. In schimb capul de coloana, cu Golf 5 GTi, nu a asudat 1 secunda. Iar consumul a fost similar, tocmai pentru ca avea permanent rezerve de putere si de cuplu. Nu zic de mine care am scos un consum jenant de mic fara sa chinui deloc masina sau fara sa tremur la cate o depasire...
Sa nu exageram...
Motorul de 1.6 de pe M2 e de 115cp din cate tin eu minte si chiar nu vad de ce in momentele vesele trebuia sa curga apa de pe sofer, doar poate faptul ca nu stia sa profite de performatele masinii corect( depasiri cu tr-V in deal,subturat,etc),am mers cu modelul respectiv si surprinzator e vioi si la 2200 de ture, daca cu asemenea masini transpiri in depasiri cei care au condus o viata berlina de 54cp si o mai fac si in prezent ce sa mai zica.Intradevar e bine sa ai putere la discretie chiar daca nu o folosesti tot timpul, odata poate o sa ai nevoie se zice intr-o depasire care conteaza poate cel mai mult,dar si atata timp cat esti calculat si nu te arunci in orice depasire ca deh..ai putere si masina poate, te multumesti si cu un 1.6.
In cazul de fata potrivit ptr masa masinii acestea mi se pare 2.0FSI de 150cp, sau caz concret 1.8T.Asta daca vrei benzina.La dizel ai 1.9 tdi de 105 cu cuplu cat caruta ca tot pomeniei de el.
Insa, daca spui ca masina e ptr batran, nu ar fi rau sa ne spui si de pe ce masina vine, adica cu ce a fost obisnuit, poate ptr el un 1.6 mpi e racheta. :cunaooooo:
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.
#14
Scris 02 septembrie 2007 - 11:10
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#15
Scris 04 septembrie 2007 - 08:36
Sa nu exageram...
Motorul de 1.6 de pe M2 e de 115cp din cate tin eu minte si chiar nu vad de ce in momentele vesele trebuia sa curga apa de pe sofer, doar poate faptul ca nu stia sa profite de performatele masinii corect( depasiri cu tr-V in deal,subturat,etc),am mers cu modelul respectiv si surprinzator e vioi si la 2200 de ture, daca cu asemenea masini transpiri in depasiri cei care au condus o viata berlina de 54cp si o mai fac si in prezent ce sa mai zica.Intradevar e bine sa ai putere la discretie chiar daca nu o folosesti tot timpul, odata poate o sa ai nevoie se zice intr-o depasire care conteaza poate cel mai mult,dar si atata timp cat esti calculat si nu te arunci in orice depasire ca deh..ai putere si masina poate, te multumesti si cu un 1.6.
In cazul de fata potrivit ptr masa masinii acestea mi se pare 2.0FSI de 150cp, sau caz concret 1.8T.Asta daca vrei benzina.La dizel ai 1.9 tdi de 105 cu cuplu cat caruta ca tot pomeniei de el.
Insa, daca spui ca masina e ptr batran, nu ar fi rau sa ne spui si de pe ce masina vine, adica cu ce a fost obisnuit, poate ptr el un 1.6 mpi e racheta. :cunaooooo:
Well, soferul ala are la dispozitie mai multe masini. Intamplator masina aia era plina ochi cu materiale grele. Sa zicem echivalentul masinii plina cu adulti si bagaje. Acolo se cam balbaie linistit un motor mai mic in conditiile zise de mine.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#16
Scris 04 septembrie 2007 - 10:17
Octavia Trend B 102/75 1.6l MPI Manuala, 5 trepte 4 EUR 12.707,-
Octavia Trend B 115/85 1.6l FSI Manuala, 5 trepte 4 EUR 13.803,-
Octavia Trend B 160/118 1.8l TFSI Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.081,-
e 1200eur in plus fata de FSI si 2300eur in plus fata de MPI.
daca e pentru taicatu', si se fatzaie 70-80% prin oras, si nu e vreun pilot, atunci si eu as merge pe MPI + optionale.
depinde ce, cum, cat si unde va fi folosita masina.
voi stiti ce vrei si cat bani aveti.
zi un buget eventual, si vedem ce se poate configura.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#17
Scris 04 septembrie 2007 - 10:23
Strict intre 1.6 MPI si 1.6 FSI, ia MPI-ul. 1.6 FSI-ul nu s-a remarcat niciodata ca fiind superior in vreun fel lui 1.6 MPI.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#18
Scris 04 septembrie 2007 - 10:41
Daca se doreste o motorizare pe benzina capabila, exista deja Octavia2 1.8 TFSI -160 CP ( un motor comparabil cu Kompressor-ul C180 de la Mercedes) care in varianta TREND costa 15000 Euro CIP.
#19
Scris 05 septembrie 2007 - 07:55
Octavia Trend B 102/75 1.6l MPI Manuala, 5 trepte 4 EUR 12.707,-
Octavia Trend B 115/85 1.6l FSI Manuala, 5 trepte 4 EUR 13.803,-
Octavia Trend B 160/118 1.8l TFSI Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.081,-
e 1200eur in plus fata de FSI si 2300eur in plus fata de MPI.
daca e pentru taicatu', si se fatzaie 70-80% prin oras, si nu e vreun pilot, atunci si eu as merge pe MPI + optionale.
depinde ce, cum, cat si unde va fi folosita masina.
voi stiti ce vrei si cat bani aveti.
zi un buget eventual, si vedem ce se poate configura. ]
Ma astea preturi CIP si sa stai u linistit ca stiu ce este FSI si MPI si TDI si TFSI ( FSI ii cu injectie directa de benzina si MPI ii obisnuit ca la dacie ) ) .To the limit aici ai nimerit-o cu dacia:D inca conduce aceasta masina super tare ) . Care aveti skoda sau care ati avut de 1,6 MPi spuneti-mi si mie in cat se ridica consumul asta de va speriat atat parca ati vb de tanc:D. Ce stiti de service si intretinere in timp costa mult?
Uite preturile SKA;) CIP CIP+TVA Taxa speciala
1Z32C4T8 1.4 MPI - 59 kW (80 CP) / 5 trepte, manuală 11.756 13.990 160
1Z32G4T8 1.6 MPI - 75 kW (102 CP) / 5 trepte, manuală 12.707 15.121 183
1Z32K4T8 1.6 FSI - 85 kW (115 CP) / 5 trepte, manuală 13.803 16.426 183
1Z32KCT8 1.6 FSI - 85 kW (115 CP) / 6 trepte, automată 15.165 18.046 183
1Z32NCT8 2.0 FSI - 110 kW (150 CP) / 6 trepte, automată 16.275 19.367 531
1Z32Q5T8 1.8 TurboFSI - 118 kW (160 CP) / 6 trepte, manuală 15.081 17.946 481
Aceasta postare a fost editata de Myhay: 05 septembrie 2007 - 07:56
#20
Scris 05 septembrie 2007 - 07:59
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#21
Scris 05 septembrie 2007 - 10:25
eu recomanda calduros octavia 2 1.4MPI....va aduc aia de la Avia Motors pe comanda din cehia cum au adus si pt TAXI 2000.
e o masina nemaipomenita: consuma cat doua, trage cat berlina mea de 10ani, dare e mare frumoasa si e SCUODA!!!!!!!!
#22
Scris 05 septembrie 2007 - 02:28
1Z3264T8 1.9-TDI 77KW(105CP)-M5 14.018� 16.681� 508�
#23
Scris 05 septembrie 2007 - 11:08
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#24
Scris 06 septembrie 2007 - 07:23
#25
Scris 06 septembrie 2007 - 09:53
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi