Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Octavia 2 Mpi 1.6 pret DDP, performante, VS Octavia 2 FSi pret DDP,performante


  • Please log in to reply
43 replies to this topic

#1 Myhay

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 07
  • Marca:Octavia
  • Model:O2
  • Motorizare:Fsi

Scris 01 septembrie 2007 - 11:46

Salut. As vrea sa stiu pareri despre cele 2 masini.As vrea sa imi cumpar una si nush care ar fi cea mai rentabila .Pt cei care stiu alte masini mai bune astept sugestii dar motivate. Nush cat ar fi pretul DDp pt aceste cu dotarile de mai jos cei care stiu sa imi spuna si mie :D. La aceste masini am ales varianta Trend si am mai pus ca dotari optionale urmatoarele : Stiti cumva daca se ofera vreo oferat la aceste masini pter mai mic etc

4 difuzoare suplimentare EUR 52,-
Airbag-uri pentru cap EUR 266,-
Alarma cu controlul habitaclului
Telecomanda pentru inchidere
centralizata EUR 252,-
Covorase fata / spate EUR 30,-
Duze stropitoare fata incalzite EUR 19,-
ESP - inclusiv ABS, ASR, EDS, EBV, HBA,
DSR si Hill Hold Control EUR 403,-
Geamuri electrice fata si spate EUR 127,-
Jante aliaj usor 6,5J x 16" "Lyra" - 4
buc. EUR 406,-
Pachet functional Jumbo-Box EUR 19,-
Scut protectie motor (material plastic) EUR 25,-
Senzor de ploaie si efect automat
anti-orbire pentru oglinda retrovizoare EUR 93,-
TPM - Monitorizarea presiunii in pneuri EUR 38,-
Volan imbracat in piele
Pachet sumar piele (maneta frana de
mana, schimbator viteze) EUR 145,-
Argintiu Diamant EUR 265,-
  • 0

#2 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 01 septembrie 2007 - 12:26

io zic sa lasi departe vechiu 1,6 MPI, la fel si cu rahiticul 2,0 FSI si sa te uiti tu taica la Octavia 1,8 TFSI 160cp
ca performante e NET MULT HIPER peste cele 2. iar la pret e tot acolo.
e o reeditare a mega hitului de pe octavia 1 - 1,8T - 150cp.
conuma la fel, si merge MULT mai tare.

Octavia Trend B 160/118 1.8l Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.081,- CIP

ia de pe skoda.ro catalogul pentru Octavia , si acolo ai si preturile CIP/DDP atat la modele cat si la optinale.

Aceasta postare a fost editata de ska: 01 septembrie 2007 - 12:28

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#3 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 01 septembrie 2007 - 02:00

E motorul de baza si pt noul si mult trambitatul Audi A4. :wub:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#4 to_the_limit

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 03-decembrie 03
  • Location:Bacau
  • Marca:Volvo
  • Model:S60
  • Motorizare:2.0T 180cp

Scris 01 septembrie 2007 - 03:42

"...la fel si cu rahiticul 2,0 FSI ..."

Hai ca 2.0 FSI nu e chiar asa rahitic,comparat cu 1.6.
  • 0
Megane 1.5 DCI. 80Cp.Putin,stiu,dar economic.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.

#5 Myhay

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 07
  • Marca:Octavia
  • Model:O2
  • Motorizare:Fsi

Scris 01 septembrie 2007 - 06:26

presupun ca u nu teai uitat la pret cand ai spus de 1,8 TFSI :lol:. Si chiar nui inebunit tata dupa viteza :lol: nu mai spun de asigurare casco si inmatriculare care este de 480 Euro :| fata de 1,6 care este de numai 183 Euro :wub:
  • 0

#6 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 01 septembrie 2007 - 08:11

deci e vorba de 1.6 de 115cp?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#7 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 01 septembrie 2007 - 08:50

Vin dupa niste drumuri lungi prin tara... Daca poti, lasa deoparte motorasele de ventilator si pune motor ca lumea, fie ca e benzina, fie ca e Diesel... Am avut la drum 2 colegi cu motoare 1.6, unul cu Megane 2 si unul cu Focus C-Max. Si la depasiri in rampa sau in alte momente "vesele" cam curgeau apele pe ei. La fel cum curgea si benzina din rezervorul lor. In schimb capul de coloana, cu Golf 5 GTi, nu a asudat 1 secunda. Iar consumul a fost similar, tocmai pentru ca avea permanent rezerve de putere si de cuplu. Nu zic de mine care am scos un consum jenant de mic fara sa chinui deloc masina sau fara sa tremur la cate o depasire...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#8 Myhay

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 07
  • Marca:Octavia
  • Model:O2
  • Motorizare:Fsi

Scris 01 septembrie 2007 - 10:29

Te intelg Golf V totusi si 200 de cai presupun :wub: dar este mai mic decat octavia si nush daca daca masina asta merge pt o famile intelgi crek la ce ma refer :lol: the1 este vorba de FSI si de 1.6 MPI care este mai avantajoasa sau ar merita sa renunt la optionale pt un 1,8 TFSI cu mai putine opt

Moderator edit: TE ROG FRUMOS NU MAI SCRIE IN STIL MIRC
  • 0

#9 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 01 septembrie 2007 - 11:47

Nu ti se sugera sa optezi ptr Golf V ... ci doar era dat ca exemplu ca, desi motor mare si puternic, a consumat cam la fel ca si motoarele de 1.6. Motor subdimensionat inseamna consum mai mare pentru performante dinamice care le'ai obtine de la un motor mai mare, dar cu carburant mai putin (desi la prima vedere ar parea ca motor mic = consum mic)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#10 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 02 septembrie 2007 - 02:00

Normal ca merita sa renunti la unele dotari, daca nu sunt 100% necesare sau mai bine zis esentiale pt un motor bun.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#11 Myhay

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 07
  • Marca:Octavia
  • Model:O2
  • Motorizare:Fsi

Scris 02 septembrie 2007 - 09:39

Deci concluzia care rezulta este urmatoare mai bine cumpar motor FSi de 1,8 decat sa pun tot felu de optionale si cand ajung pe un drum cu o panta de 10 % sa nu am probleme sau sa pun 1.6 MPI si cand urc panta sa stau si sa ma uit cum se duce benzina din rezervor mai ceva ca apa :)). Dar totusi ma gandesc ca FSI asta merge numai cu benzina de 98 de la benzinarii cum ar fi MOL sau Lokoil (parca asa se scrie :D) si consta nu mai putin de 3,8 lei L ;). Stiu ca FSI consuma putin da totusi dar daca pui pe hartie cam tot acolo esi la benzina ca la ala Mpi trebuie sa pui mai multa ca consuma de rupe si la asta pui mai putina ca na FSI :D. Acum nush ce sa zic la FSI ma gandeam si eu si am vazut ca are si cuplu motor mai mare cam 250 / 1.500-4.200 comparativ cu MPi care are numai 148 / 3.800. Acum mam uitat si pe la alte firme Ford , Opel etc. si tot ce este FSI este mai scump ca la Skoda nu inteleg de ce :-?? ;) . La ford ce mi-a atras atentia a fost noul mondeo frumoasa masina dar cu 1,6 MPI te ajunge cam 20000 Euro cu cateva opt :| cam aiurea :D
  • 0

#12 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 02 septembrie 2007 - 09:45

De ce sa fie aiure ? Mondeo este model nou si este in clasa superioara totusi...
  • 0

#13 to_the_limit

    Membru

  • VIP Members
  • PipPipPip
  • 186 Mesaje:
Inregistrat: 03-decembrie 03
  • Location:Bacau
  • Marca:Volvo
  • Model:S60
  • Motorizare:2.0T 180cp

Scris 02 septembrie 2007 - 10:32

Vin dupa niste drumuri lungi prin tara... Daca poti, lasa deoparte motorasele de ventilator si pune motor ca lumea, fie ca e benzina, fie ca e Diesel... Am avut la drum 2 colegi cu motoare 1.6, unul cu Megane 2 si unul cu Focus C-Max. Si la depasiri in rampa sau in alte momente "vesele" cam curgeau apele pe ei. La fel cum curgea si benzina din rezervorul lor. In schimb capul de coloana, cu Golf 5 GTi, nu a asudat 1 secunda. Iar consumul a fost similar, tocmai pentru ca avea permanent rezerve de putere si de cuplu. Nu zic de mine care am scos un consum jenant de mic fara sa chinui deloc masina sau fara sa tremur la cate o depasire...


Sa nu exageram...
Motorul de 1.6 de pe M2 e de 115cp din cate tin eu minte si chiar nu vad de ce in momentele vesele trebuia sa curga apa de pe sofer, doar poate faptul ca nu stia sa profite de performatele masinii corect( depasiri cu tr-V in deal,subturat,etc),am mers cu modelul respectiv si surprinzator e vioi si la 2200 de ture, daca cu asemenea masini transpiri in depasiri cei care au condus o viata berlina de 54cp si o mai fac si in prezent ce sa mai zica.Intradevar e bine sa ai putere la discretie chiar daca nu o folosesti tot timpul, odata poate o sa ai nevoie se zice intr-o depasire care conteaza poate cel mai mult,dar si atata timp cat esti calculat si nu te arunci in orice depasire ca deh..ai putere si masina poate, te multumesti si cu un 1.6.
In cazul de fata potrivit ptr masa masinii acestea mi se pare 2.0FSI de 150cp, sau caz concret 1.8T.Asta daca vrei benzina.La dizel ai 1.9 tdi de 105 cu cuplu cat caruta ca tot pomeniei de el.
Insa, daca spui ca masina e ptr batran, nu ar fi rau sa ne spui si de pe ce masina vine, adica cu ce a fost obisnuit, poate ptr el un 1.6 mpi e racheta. :cunaooooo:
  • 0
Megane 1.5 DCI. 80Cp.Putin,stiu,dar economic.
Supernova 1.4. 75cp.Mult,prea mult pentru caruta asta.

#14 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 02 septembrie 2007 - 11:10

Clar 1.8 TFSI merita daca poti renunta la ceva optionale. Sa iei Mondeo 1.6 sau orice ce alta medie cu motor similar aspirat mi se pare o prostie, sincer. E mult submotorizata masina, ala chiar o sa consume extrem de mult daca vrei sa accelereze decent si in depasiri va fi groaznic.
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#15 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 04 septembrie 2007 - 08:36

Sa nu exageram...
Motorul de 1.6 de pe M2 e de 115cp din cate tin eu minte si chiar nu vad de ce in momentele vesele trebuia sa curga apa de pe sofer, doar poate faptul ca nu stia sa profite de performatele masinii corect( depasiri cu tr-V in deal,subturat,etc),am mers cu modelul respectiv si surprinzator e vioi si la 2200 de ture, daca cu asemenea masini transpiri in depasiri cei care au condus o viata berlina de 54cp si o mai fac si in prezent ce sa mai zica.Intradevar e bine sa ai putere la discretie chiar daca nu o folosesti tot timpul, odata poate o sa ai nevoie se zice intr-o depasire care conteaza poate cel mai mult,dar si atata timp cat esti calculat si nu te arunci in orice depasire ca deh..ai putere si masina poate, te multumesti si cu un 1.6.
In cazul de fata potrivit ptr masa masinii acestea mi se pare 2.0FSI de 150cp, sau caz concret 1.8T.Asta daca vrei benzina.La dizel ai 1.9 tdi de 105 cu cuplu cat caruta ca tot pomeniei de el.
Insa, daca spui ca masina e ptr batran, nu ar fi rau sa ne spui si de pe ce masina vine, adica cu ce a fost obisnuit, poate ptr el un 1.6 mpi e racheta. :cunaooooo:


Well, soferul ala are la dispozitie mai multe masini. Intamplator masina aia era plina ochi cu materiale grele. Sa zicem echivalentul masinii plina cu adulti si bagaje. Acolo se cam balbaie linistit un motor mai mic in conditiile zise de mine.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 septembrie 2007 - 10:17

eu nu prea mai inteleg ce vrei. si nici tu nu cred ca intelegi cu ce se mananca MPI, FSI si TFSI. poate chiar si TDI :)

Octavia Trend B 102/75 1.6l MPI Manuala, 5 trepte 4 EUR 12.707,-
Octavia Trend B 115/85 1.6l FSI Manuala, 5 trepte 4 EUR 13.803,-
Octavia Trend B 160/118 1.8l TFSI Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.081,-

e 1200eur in plus fata de FSI si 2300eur in plus fata de MPI.
daca e pentru taicatu', si se fatzaie 70-80% prin oras, si nu e vreun pilot, atunci si eu as merge pe MPI + optionale.

depinde ce, cum, cat si unde va fi folosita masina.

voi stiti ce vrei si cat bani aveti.
zi un buget eventual, si vedem ce se poate configura.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 04 septembrie 2007 - 10:23

ar mai fi varianta sa mai astepti putin - eventual sa intrebi pe la dealerii Skoda - s-ar putea ca in curind 1.6 MPI si 1.6 FSI sa fie inlocuite ca la Golf de un 1.4 TSI de 122 CP, care va fi alegerea optima probabil.

Strict intre 1.6 MPI si 1.6 FSI, ia MPI-ul. 1.6 FSI-ul nu s-a remarcat niciodata ca fiind superior in vreun fel lui 1.6 MPI.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#18 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 04 septembrie 2007 - 10:41

E putin probabil ca 1.6 FSI sa fie inlocuit pe Octavia 2 atata timp cat in Germania se vinde bine si acest motor e prezent pe mai toate modele VAG de acest calibru.

Daca se doreste o motorizare pe benzina capabila, exista deja Octavia2 1.8 TFSI -160 CP ( un motor comparabil cu Kompressor-ul C180 de la Mercedes) care in varianta TREND costa 15000 Euro CIP.
  • 0

#19 Myhay

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 07
  • Marca:Octavia
  • Model:O2
  • Motorizare:Fsi

Scris 05 septembrie 2007 - 07:55

[eu nu prea mai inteleg ce vrei. si nici tu nu cred ca intelegi cu ce se mananca MPI, FSI si TFSI. poate chiar si TDI laugh.gif

Octavia Trend B 102/75 1.6l MPI Manuala, 5 trepte 4 EUR 12.707,-
Octavia Trend B 115/85 1.6l FSI Manuala, 5 trepte 4 EUR 13.803,-
Octavia Trend B 160/118 1.8l TFSI Manuala, 6 trepte 4 EUR 15.081,-

e 1200eur in plus fata de FSI si 2300eur in plus fata de MPI.
daca e pentru taicatu', si se fatzaie 70-80% prin oras, si nu e vreun pilot, atunci si eu as merge pe MPI + optionale.

depinde ce, cum, cat si unde va fi folosita masina.

voi stiti ce vrei si cat bani aveti.
zi un buget eventual, si vedem ce se poate configura. ]

Ma astea preturi CIP si sa stai u linistit ca stiu ce este FSI si MPI si TDI si TFSI ( FSI ii cu injectie directa de benzina si MPI ii obisnuit ca la dacie :)) ;) ) .To the limit aici ai nimerit-o cu dacia:D inca conduce aceasta masina super tare :)) :D . Care aveti skoda sau care ati avut de 1,6 MPi spuneti-mi si mie in cat se ridica consumul asta de va speriat atat :D parca ati vb de tanc:D. Ce stiti de service si intretinere in timp costa mult?

Uite preturile SKA;) CIP CIP+TVA Taxa speciala
1Z32C4T8 1.4 MPI - 59 kW (80 CP) / 5 trepte, manuală 11.756 13.990 160
1Z32G4T8 1.6 MPI - 75 kW (102 CP) / 5 trepte, manuală 12.707 15.121 183
1Z32K4T8 1.6 FSI - 85 kW (115 CP) / 5 trepte, manuală 13.803 16.426 183
1Z32KCT8 1.6 FSI - 85 kW (115 CP) / 6 trepte, automată 15.165 18.046 183
1Z32NCT8 2.0 FSI - 110 kW (150 CP) / 6 trepte, automată 16.275 19.367 531
1Z32Q5T8 1.8 TurboFSI - 118 kW (160 CP) / 6 trepte, manuală 15.081 17.946 481

Aceasta postare a fost editata de Myhay: 05 septembrie 2007 - 07:56

  • 0

#20 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 05 septembrie 2007 - 07:59

cat esti dispus sa dai pe masina DDP?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#21 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 05 septembrie 2007 - 10:25

haideti mai acuma intrebati omu cat e dispus sa dea pe masina? nici nu stie ce vrea dar i s-a pus pata pe skoda si se impiedica in MPI,FSI si TFSI, calculeaza cupluri si alte minunatii....heheheheeheh

eu recomanda calduros octavia 2 1.4MPI....va aduc aia de la Avia Motors pe comanda din cehia cum au adus si pt TAXI 2000.

e o masina nemaipomenita: consuma cat doua, trage cat berlina mea de 10ani, dare e mare frumoasa si e SCUODA!!!!!!!!
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#22 rzv74

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 259 Mesaje:
Inregistrat: 28-octombrie 02
  • Location:bacau

Scris 05 septembrie 2007 - 02:28

dar nu zice nimic nimeni de tedeiiii frate?
1Z3264T8 1.9-TDI 77KW(105CP)-M5 14.018� 16.681� 508�
  • 0

#23 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 05 septembrie 2007 - 11:08

parca aia de la 2000 au tdi-uri.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#24 Myhay

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 13 Mesaje:
Inregistrat: 01-septembrie 07
  • Marca:Octavia
  • Model:O2
  • Motorizare:Fsi

Scris 06 septembrie 2007 - 07:23

Un buget orientativ ar fi cam 19000 Euro. Cred ca o sa raman intre TFSI 1.8 sau un disel ceva ca ca vad au cuplu motor mare :D numai ca am auzit ca la service te rupe la bani cand ii vorba sa faca ceva la motor :). Este adevarat ce asa ceva ?:(
  • 0

#25 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 06 septembrie 2007 - 09:53

Mergi pe varianta TFSI. Sau eventual 1.4 TSI-ul de 122cp sau 140/170 daca apar si pe Octavia pana dai tu comanda.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi