Aphedrone, incerc sa-ti fac rost de un 530D pentru un drive test, nu promit ca reusesc dar iti spun sigur ca sunt sanse mari sa-ti placa mai mult decat 530i. Eu aveam prejudecati mari referitor la diesel pana sa merg cu masina asta. Crede-ma ca e beton motorizarea!
Aveam un 530D la firma... nu-l mai avem caci colegul levi l-a lipit de una bucata camion si ..
Si revenind din off topic, daca vorbim exclusiv de clasa mare au fost cativa de-ai nostri care au zis foarte bine. Depinde extrem de mult de tara in care a fost rulata, si la capitolul asta Deutschland uber alles! In Germania este extrem de des intalnita situatia ca oamenii sa aiba locul de munca in alte orase decat cele de rezidenta. Si atunci masinile lor vor avea multi km facuti pe autostrada si... atat. Asta inseamna ca masina este intr-o conditie foarte buna si la 150k km.
Eu am luat un Opel Omega la 180k km din Germania. Masina arata incredibil de bine! Facand o paralela cu o masina din ROmania, cred ca (in cazul respectiv, cel putin) as fi echivalat cei 180k km din Germania cu una de 40-50k km din Romania...
Masina am dat-o la 230k km unui prietencare are un atelier de tamplarie. Are acum in jur de 320 k km si in afara de discurile de frana si alte consumabile a schimbat amortizoarele spate (cara cu ea la greu) si... atat.
Revenind la BMW seria 5, daca vorbim de unul din Germania (de ex.) cred ca ai putea echivala unul de 60k km din Romania cu unul de peste 150k km, evident depinde de caz.
Oricum, daca il iei second eu te sfatuiesc sa faci cumva si sa-l iei de afara chiar tu, poate te ajuta Nicukla. Cred ca sub 100k km ai sanse de 90% sa cumperi o masina excelenta.
Apropos, in afara de variabilele introduse de antevorbitori (unde a fost rulata masina, clasa masinii - cum bine a zis AlexC) eu as mai pune si brandul. Intr-un fel se deterioreaza un BMW si altfel se deterioreaza un Hyundai (no offense nimanui, nu e asta intentia).