Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Cum judecati nr. de km la un SH


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 03 octombrie 2007 - 02:27

Am observat ca in Romania majoritatea masinilor care apar prin anunturi, au un nr de km care mie mi se pare incredibil de mare. Se vorbeste de o masina cu 100k km la bord ca fiind o masina inca ok. Una la 50k km e de abia iesita de pe poarta fabricii. Vreau sa va intreb si pe voi cum percepeti nr de km la o achizitie SH.
Sa zicem ca alegem o masina cu fiabilitate ok. Nici Honda dar nici Alfeta. Stiu ca e discutabil si modul in care fostul proprietar a ingrijit masina, dar, repet sa alegem media. Adica nu sariti in extreme, fiti rezonabili.

M-am tot gandit cum sa fac pollul si nu prea m-am dumirit. Asa ca o sa intreb direct, de fapt o sa va spun cum judec eu km si sunt curios cum o faceti voi. Criteriile sunt tipla, noua, ok, uzata si veche. Hotarati nr de km pe care sa-l atasati criteriilor. La mine e in felul urmator:

Tipla: pana la 10k
Noua: pana la 30k
OK: pana la 60k
Uzata: pana la 90k
Caruta: 110k+

Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 03 octombrie 2007 - 02:34

  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#2 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 03 octombrie 2007 - 02:31

Ei bine daca si poti sa faci ce ai zis in ultima fraza... Unii nu pot, si atunci iau ce pot. Pentru mine 155k cat a avut masina initial nu a reprezentat o bariera.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#3 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 03 octombrie 2007 - 02:35

Am sters ultima fraza, nu vreau sa se simta nimeni jignit sau vizat ... Pana la urma e vorba de perceptie, daca mie mi se pare uzata o masina la 90k km, asta nu inseamna ca si e. D-asta vreau sa aflu si parerile celorlalti.

Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 03 octombrie 2007 - 02:36

  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#4 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 03 octombrie 2007 - 02:40

Nu trebuia sa stergi, eu unul nu m-am simtit niciodata jignit ca io am masina SH veche si un prieten are masina nou-nouta care costa cat masina + garsoniera mea... Asta e viata, nu plang. Hai acum sa-ti raspund:

Tipla: pana la 5k
Noua: pana la 30k
OK: pana la 70k
Uzata: pana la 130-150k (:))
Caruta: 130-150k+
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#5 AlexC

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 737 Mesaje:
Inregistrat: 05-aprilie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Laguna III 2009
  • Motorizare:2.0dci - 150CP

Scris 03 octombrie 2007 - 05:03

Cred ca la feld e mult ca numarul de km conteaza clasa masinii. Eu vad lucrurile asa:

Clasa mica:
Tipla: pana la 10k
Noua: pana la 20k
OK: pana la 50-60k
Uzata: pana la 90k
Caruta: 90k+

Clasa compacta:
Tipla: pana la 10-15k
Noua: pana la 30-40k
OK: pana la 60k
Uzata: pana la 90-100k
Caruta: 120k+

Clasa medie:
Tipla: pana la 20k
Noua: pana la 50k
OK: pana la 70-90k
Uzata: pana la 120k
Caruta: 150k+
  • 0

Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP


#6 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 03 octombrie 2007 - 05:57

Clasa mica:
Tipla: pana la 10k
Noua: pana la 40k
OK: pana la 70k
Uzata: pana la 110k-130k
Caruta: 130k+

Clasa compacta:
Tipla: pana la 20k
Noua: pana la 50k
OK: pana la 100k
Uzata: pana la 130k-150k
Caruta: 150k+

Clasa medie:
Tipla: pana la 30k
Noua: pana la 70k
OK: pana la 120k
Uzata: pana la 170k-200k
Caruta: 200k+

Conteaza foarte mult pe unde a umblat masina respectiva si cine a condus-o.
daca masina e la vreo companie si se forjeaza tot timpul si mai multi soferi atunci limitele pot scadea cu 30% la km in ceea ce priveste calitatea masini.
Daca a fost masina cu un singur sofer sau masina care apartinea unei familii chiar daca au fost 2-3 soferi limita poate creste cu 30% la km.
Si depinde si tara unde a circulat masina.
Daca tabelul respectiv ar fi o medie pt Germania atunci dupa experienta mea de sofer care o am pe soselele si autostrazile din Europa atunci alte tari ar fi astfel:

In Romania - 40%
in Olanda + 10%
In Belgia +20%
in Franta + 20-30%.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#7 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 03 octombrie 2007 - 06:08

ca exemplu:
Scenic din 2004 condus 80% in Romania la 95.000 de km nu merge asa bine ca o laguna din 2003 condus in Franta la 150.000 de km.
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#8 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 03 octombrie 2007 - 06:47

Da, clar, sunt multe chestii care intervin. Eu ma gandeam mai mult la clasa mare cand am pus intrebarea asta. De fapt totul a pornit de la dorinta mea de a-mi schimba masina si financiar ma cam incadrez pe la un 40k - 60k km. Sa specific ca vreau sa-mi fac upgrade cu un 530i E60 din 2003/2004, din DE.
La mine asta-i limita superioara, 60k, poate 70k si eram curios ce spuneti si voi. Poate sunt eu paranoic si ar trebui sa fiu ok si cu 100k.
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#9 nicukla

    membrru

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 893 Mesaje:
Inregistrat: 02-octombrie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Renault
  • Model:Scenic II 2004
  • Motorizare:1.5 DCI 101 CP

Scris 03 octombrie 2007 - 07:17

dupa ce am vazut eu BMW seria 5 model 2004 pe afara prin parcuri:
Tipla: pana la 30k
Noua: pana la 60k
OK: pana la 110k
Uzata: pana la 160 k
Caruta: inca nu am vazut caruta la modelul asta :)
  • 0
In acest birou , O zi se munceste , O zi nu se munceste , AZI NU se munceste.

#10 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 03 octombrie 2007 - 07:24

De fapt totul a pornit de la dorinta mea de a-mi schimba masina si financiar ma cam incadrez pe la un 40k - 60k km.


N-am prea inteles fraza asta...

In fine, cand cumperi o masina SH alegi categoria de km si in functie de timpul cat intentionezi sa tii acea masina. E logic sa cauti una mai putin rulata daca o vrei sa o pastrezi mai multi ani. Si viceversa.

Din cate imi amintesc ultima data aveai un E60 520i, banuiesc ca daca vrei sa iei acelasi model la +220CP, inseamna ca te-au cam dezamagit performantele lui 520i. Motoarele 6 in linie de la BMW sunt cele mai reusite de la 2500 cmc in sus (inclusiv mai nou si la diesel).
  • 0

#11 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 03 octombrie 2007 - 07:51

dupa ce am vazut eu BMW seria 5 model 2004 pe afara prin parcuri:
Tipla: pana la 30k
Noua: pana la 60k
OK: pana la 110k
Uzata: pana la 160 k
Caruta: inca nu am vazut caruta la modelul asta :)



Absolut de acord cu tine Nicukla. Vorbesc si un pic din experienta, pt ca in urma cu 6 saptamani am adus din DE un 525D din 2004.
  • 0

#12 imircea

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 Mesaje:
Inregistrat: 22-februarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Audi
  • Model:A6 2007 quattro
  • Motorizare:3.0 TDI 232 CP

Scris 03 octombrie 2007 - 08:34

Depinde cum si cine a condus masina. Am vazut la o firma in Bucuresti masini de 40.000 - 50.000 kilometri distruse. Motoarele, ambreiajele, cutiile de viteza (multe nu mergeau deloc) si interioarele erau varza.
Masinile au fost conduse de "agenti de vanzari" care au inteles ca masinile alea (Skoda Fabia 1,2 HTP) sunt masini de curse iar ei sunt cei alesi sa testeze limitele masinilor....
  • 0
Audi A6 3.0 TDI - quattro 232 CP / VW Golf 1,6 Tiptronic / Skoda Octavia 1.9 TDI - 90 CP (la tata)

#13 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 octombrie 2007 - 08:38

dupa ce am vazut eu BMW seria 5 model 2004 pe afara prin parcuri:
Tipla: pana la 30k
Noua: pana la 60k
OK: pana la 110k
Uzata: pana la 160 k
Caruta: inca nu am vazut caruta la modelul asta :D

hmm poate sa mearga la seria 3 asta eu as merge la seria 5 pe

Tipla: pana la 50k
Noua: pana la 90k
OK: pana la 140k
Uzata: pana la 200 k
acum depinde ce intelegeti prin termenii astia ce inseamna Tipla?ce inseamna uzata?ne referim la interior la exterior la motor ?edit:ursul meu cand l-a, luat avea 250.000 km si din toate masinile care am vrut sa le iau avea cei mai multi km dar arata okmdaca ar fi dupa mine nu m-as lua neaparat dupa nr de km ci mai degraba dupa cum a fost intretinuta masina si nr de prorpietari avuti daca a avut revizii facute eventual ce piese are schimbate pe ea(se pot vedea daca discurile sunt schimbate daca furtunele sunt schimbate etc..)

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 04 octombrie 2007 - 08:41

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#14 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 04 octombrie 2007 - 09:14

Din cate imi amintesc ultima data aveai un E60 520i, banuiesc ca daca vrei sa iei acelasi model la +220CP, inseamna ca te-au cam dezamagit performantele lui 520i. Motoarele 6 in linie de la BMW sunt cele mai reusite de la 2500 cmc in sus (inclusiv mai nou si la diesel).


Nu m-a dezamagit, Doamne fereste. Acceleratia in putin sub 9s inseamna ca este peste 90% dintre masinile intalnite pe drum in Romania. Are cuplu multumitor, accelereaza ok de la 200km/h si urca pana la 230km/h daca chiar ai nevoie. Pot afirma cu mana pe inima ca e mai mult decat multumitor pentru un utilizator obisnuit.

Dar eu nu sunt obisnuit :D Daca 520i mi se pare o masina ok, 530i chiar o sa fie wow.

Aceasta postare a fost editata de aphedrone: 04 octombrie 2007 - 09:14

  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#15 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 04 octombrie 2007 - 12:21

Aphedrone, incerc sa-ti fac rost de un 530D pentru un drive test, nu promit ca reusesc dar iti spun sigur ca sunt sanse mari sa-ti placa mai mult decat 530i. Eu aveam prejudecati mari referitor la diesel pana sa merg cu masina asta. Crede-ma ca e beton motorizarea!

Aveam un 530D la firma... nu-l mai avem caci colegul levi l-a lipit de una bucata camion si ..:D

Si revenind din off topic, daca vorbim exclusiv de clasa mare au fost cativa de-ai nostri care au zis foarte bine. Depinde extrem de mult de tara in care a fost rulata, si la capitolul asta Deutschland uber alles! In Germania este extrem de des intalnita situatia ca oamenii sa aiba locul de munca in alte orase decat cele de rezidenta. Si atunci masinile lor vor avea multi km facuti pe autostrada si... atat. Asta inseamna ca masina este intr-o conditie foarte buna si la 150k km.
Eu am luat un Opel Omega la 180k km din Germania. Masina arata incredibil de bine! Facand o paralela cu o masina din ROmania, cred ca (in cazul respectiv, cel putin) as fi echivalat cei 180k km din Germania cu una de 40-50k km din Romania...

Masina am dat-o la 230k km unui prietencare are un atelier de tamplarie. Are acum in jur de 320 k km si in afara de discurile de frana si alte consumabile a schimbat amortizoarele spate (cara cu ea la greu) si... atat.

Revenind la BMW seria 5, daca vorbim de unul din Germania (de ex.) cred ca ai putea echivala unul de 60k km din Romania cu unul de peste 150k km, evident depinde de caz.

Oricum, daca il iei second eu te sfatuiesc sa faci cumva si sa-l iei de afara chiar tu, poate te ajuta Nicukla. Cred ca sub 100k km ai sanse de 90% sa cumperi o masina excelenta.

Apropos, in afara de variabilele introduse de antevorbitori (unde a fost rulata masina, clasa masinii - cum bine a zis AlexC) eu as mai pune si brandul. Intr-un fel se deterioreaza un BMW si altfel se deterioreaza un Hyundai (no offense nimanui, nu e asta intentia).
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#16 Diesel

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 396 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Cluj-Napoca

Scris 04 octombrie 2007 - 12:40

Nu m-a dezamagit, Doamne fereste. Acceleratia in putin sub 9s inseamna ca este peste 90% dintre masinile intalnite pe drum in Romania. Are cuplu multumitor, accelereaza ok de la 200km/h si urca pana la 230km/h daca chiar ai nevoie. Pot afirma cu mana pe inima ca e mai mult decat multumitor pentru un utilizator obisnuit.

Dar eu nu sunt obisnuit :) Daca 520i mi se pare o masina ok, 530i chiar o sa fie wow.


Got your point.

Spin are dreptate, daca gasesti un 530 dA, s-ar putea sa ai duble satisfactii. Un prieten si-a luat exact masina asta si a dat pe ea 29000 euro fiind din 2004 si avand 100000km (reali) fiind luata de la dealer (De) si cu o garantie in EU pt SH 12 luni. Dotari: piele, xenon,navigatie, scaune cu ventilatie...si alte marafeturi.

Cu taxa de inmatriculare a ajuns undeva la 34000 euro.
  • 0

#17 aphedrone

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 320 Mesaje:
Inregistrat: 17-iunie 04
  • Location:Bucale
  • Marca:BMW
  • Model:530i E60
  • Motorizare:231CP 300Nm

Scris 04 octombrie 2007 - 01:08

Mda, va cred ca 530d face toti banii. Aproape aceeasi putere ca un 530i, cuplu dublu + consum mai mic cu 5l in oras. N-am mers cu 530d, dar am mers cu 535d ;) si e fenomenal.
Nu mai am o problema cu d, mai ales cand e vorba de motoarele de la BMW. Ideea este ca nu am atatia bani, am maxim 25k de spart. Un d incepe de la 27k. Si daca mai storc 2k, dorm in masina in parcare ca in casa nu o sa mai am liniste. Trebuie sa ma limitez la 25k. In banii astia am vreo 4, 5 oferte de 530i cu maxim 70k la bord.

Ce sa fac? Muncesc, d-aia n-am :)
  • 0
2004 E60 530i Schwartz Metallic

#18 Spining

    om

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.342 Mesaje:
Inregistrat: 09-iunie 02
  • Location:bucuresti / berceni
  • Marca:Volkswagen
  • Model:T4
  • Motorizare:1,9L

Scris 04 octombrie 2007 - 01:12

ha ha ha ha
buna asta!

e, oricum 530i e o masina buna, 530d ar fi fost un plus, nu neaparat necesar.
  • 0
<!--sizeo:2--><!--/sizeo-->Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele... trage draperia!<!--sizec--><!--/sizec-->

#19 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 04 octombrie 2007 - 06:41

In linii mari s-a cam spus ce era de spus. Accentuez doar partea referitoare la locatia unde a rulat respectiva masina si cine a condus-o.
Daca a fost in De sau Be intretinuta si exploatata ca la carte, poate avea si 150 -200k km, ca mai poate duce lejer inca pe atat. Daca a fost birjarita la greu pe "soselele" din RO, poate avea si doar 70-80k km ca tot uzata va parea.

Si da, sunt de acord cu faptul ca in fct de marca (uneori si de model) uzura poate varia, atat ca moment al aparitiei cat si ca pregnanta.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#20 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 05 octombrie 2007 - 01:21

Tipla: pana la 10k
Noua: pana la 30k
OK: pana la 60k
Uzata: pana la 90k
Caruta: 110k+


Pai hai sa ne intelegem, vorbesti de masina mea rulata de mine sau de o masina pe care vrei sa o cumperi? Masina mea, daca o curat putin (nimic special ca nu e jegoasa doar ca nu e chiar ca atunci cind era noua), nu are nimic in minus fata de ce avea cind era noua, exceptind cauciucuri si frine (discuri placute) si are cam 50.000km. Chiar tipla n-o fi da la noua se incadreaza sigur si probabil o sa se incadreze si peste 20k. Si n-a fost menajata deloc. Chiar nu stiu ce fac unii oameni cu masinile, ca sint unele care arata dezastru la 50.000km.
Daca vorbesti de masina rulata de ALTII, SH, apoi discutam foarte diferit. Masina de 10k la vinzare, mai ales BMW? Nu o sa ma convinga nici mutu ca masina aia e ok. Cine e idiot sa-si ia o masina si sa o vinda cu 10k la bord, mai ales ca la un seria 5 pierde zeci de mii de euro? Trebuie sa te intrebi ce fel om e ala? Da stiu, unii se imbogatesc peste noapte si sar direct la ferrari sau pur si simplu sint capriciosi si le e nesuferita masina brusc, atit de nesuferita ca arunca banetul pe fereastra. Citi sint astia? 1%? Restul insa, ori au avut o belea cu masina, cine stie de care, ori sint genul care s-a aruncat la o masina mai mult decit puteau duce si i-a saltat-o banca. Genul asta de oameni sint neglijenti si nepasatori, si nu as lua o maisna care a fost la ei exact in rodaj. Mai sint aia care au avut lease si nu au condus masina, iarasi o varinata proasta ca daca ai masina de inchiriat dai in ea cit poti.
Deci eu zic ca masinile ceva mai vechi la primul proprietar sint preferabile. Nici acolo nu garantezi nimic dar macar nu o cauti cu luminarea.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#21 aegis

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 4 Mesaje:
Inregistrat: 14-decembrie 03
  • Location:Ploiesti

Scris 05 octombrie 2007 - 11:04

Tot aud vorbind de altii, de parca altii aia ar fi de pe alta planeta. Eu m-am purtat frumos si am intretinut masinile pe care le-am avut si pe cele care le am. Eu pentru voi sunt "altii" ca si voi pentu mine. Ce va face sa credeti ca daca n-ati mers voi cu masina de la 0 la 100 de mii si a mers altul masina e praf ?

O masina rulata pe autostrada cu viteza corespunzatoare la 100000 este la 30% din viata, in anunturile auto - mobile si autoscout, masinile cu peste 150000 au caderi dramatice de pret chiar si la marci premium.
  • 0
"avem pretentii ca facem lucruri rafinate la renault nu caroserii cu motoare care merg 1.000.000 de km "citat din DVS

#22 Mugur_Cosma

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 969 Mesaje:
Inregistrat: 19-februarie 05
  • Location:Piatra Neamt
  • Marca:Toyota
  • Model:PRIUS
  • Motorizare:Hybrid

Scris 05 octombrie 2007 - 04:36

Vrajitorule, te contrazic.
Am adus in primavara lui 2006 un 530d pt cineva cu vreo 15000 km in bord. Masina a fost, masina de show-room.
M-am intalnit cu proprietarul de" n" ori de atunci, acum are vreo 120.000 km, si de fiecare data omul imi strange mana si imi multumeste ce masina buna i-am adus.
  • 0

#23 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 05 octombrie 2007 - 10:50

Eu n-am zis ca e regula ci o chestie statistica. Pur si simplu probabilitatea de a lua o masina mai putin perfecta e mai mare cind o iei "tipla" cu putiuni km decit cind o iei noua de la dealer. As zica ca diferenta de pret si risc nu prea merita.

Ce va face sa credeti ca daca n-ati mers voi cu masina de la 0 la 100 de mii si a mers altul masina e praf ?


Nu e praf, dar eu am vazut masini aduse intr-un hal fara de hal cind ma uitam dupa un SH. Masini de peste 10,000$ cu juma de galeata de nisip in portbagaj, si murdare de mincare pe plafon (in interior), un Golf GTI care avea toate plasticele unde atingi cu mina roase parca cu smirghelul. Altii le tin curate dar nu schimba uleiul sau nu le duc la reparat cum au o problema, un zgomot, o lumnina pe bord. Cind cumperi o masina SH iti asumi un risc fara doar si poate. Riscul asta mi se pare mult mai mic la o masina de 100k decit la una de 10k. Tu ai avut grija de masini, da daca ai fi stiut ca o dai in citeva mii de km ai fi avuta ceeais grija? E ca la masinile de inchiriat, crezi ca o masina de inchiriat se compara cu o masina personala la aceeasi km?
  • 0
Salam. Florin Salam.

#24 dany_s

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 Mesaje:
Inregistrat: 20-septembrie 03
  • Location:montreal,ca
  • Marca:lexus
  • Model:GS 400
  • Motorizare:4.0 L V8 300cp

Scris 11 octombrie 2007 - 05:01

chestia cu Km e foarte relativa

si eu aveam aceeasi idee inainte ca, cu cat mai putin km cu atat mai bine insa nu e chiar asa in realitate. Pur sis implu nu e o regula, trebuie vazuta masina, testata etc. Sunt masini la 200K km care-s "tipla" si altele la 50K care-s mai rau decat "Caruta".
  • 0

#25 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 11 octombrie 2007 - 05:27

Saptamina trecuta eram in Germania cu frate-miu si mergeam cu taxi-ul sa ridicam masinile. Taxi era un Passat model nou care arata impecabil. Ma uit asa de curiozitate pe bord si ma blochez : peste 200 mii km !! Ma amuzam la gindul ca sunt sanse mari ca masina sa ajunga prin romanica facindu-l fericit pe vre-un conational de-al nostru. Daca s-ar da si km inapoi pe la 30-40 mii nu ar trezi suspiciuni nimanui....
Si uite asa apar romani fericiti si comercianti de piese prosperi :D
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi