norma 1999/100/ec
Started by aegis, oct 05 2007 10:50
8 replies to this topic
#1
Scris 05 octombrie 2007 - 10:50
Salut,
In orice pliant auto se gaseste enuntul "conform normei EC 1999/100" . Am cautat, am gasit insa este enorm de citit. In mare se definesc ce sunt carburantii si la ce se folosesc. Ma interesaza defapt cum calculeaza producatorii consumul masinii. Ma astept la ceva ca: (cum as enunta-o eu)
Se ruleaza pe stand 100km cu 15l de combustibil in rezervor, in ultima treapta cu 90km/h, in incinta inchisa fara curenti, cu un sofer de 75kg, geamuri inchise .... toti consumatorii inchisi la o temp de 25 grade ...
Sunt departe ? Stie cineva cum se intimpla ?
Multumesc
In orice pliant auto se gaseste enuntul "conform normei EC 1999/100" . Am cautat, am gasit insa este enorm de citit. In mare se definesc ce sunt carburantii si la ce se folosesc. Ma interesaza defapt cum calculeaza producatorii consumul masinii. Ma astept la ceva ca: (cum as enunta-o eu)
Se ruleaza pe stand 100km cu 15l de combustibil in rezervor, in ultima treapta cu 90km/h, in incinta inchisa fara curenti, cu un sofer de 75kg, geamuri inchise .... toti consumatorii inchisi la o temp de 25 grade ...
Sunt departe ? Stie cineva cum se intimpla ?
Multumesc
"avem pretentii ca facem lucruri rafinate la renault nu caroserii cu motoare care merg 1.000.000 de km "citat din DVS
#2
Scris 06 octombrie 2007 - 03:44
Esti departe, se face real(la drum) nu pe stand pentru ca nu esti in sarcina acolo ... oricum pe stand nu ar conta cate kile are soferul, daca geamurile sunt deschise si daca bate vantul! Ba mai mult, pe stand nu se poate rula mult pentru ca iti fierbe motorul
In rest...mai multe detalii nu stiu cine poate sa iti dea, normele astea sunt adevarate teze de doctorat ... chiar si cei care le-au emis cred ca ar avea probleme sa le explice, sau mai degraba noi sa le intelegem.
In rest...mai multe detalii nu stiu cine poate sa iti dea, normele astea sunt adevarate teze de doctorat ... chiar si cei care le-au emis cred ca ar avea probleme sa le explice, sau mai degraba noi sa le intelegem.
Aceasta postare a fost editata de papa_mulo: 06 octombrie 2007 - 03:48
#3
Scris 06 octombrie 2007 - 06:16
probabil nu pe stand ci pe poligon, dar tot ar fi interesant sa aflam cateva detalii, si nu cred ca sunt teze de doctorat, nici macar la nivelul unui referat nu urca, cateva zeci de parametri incap pe o pagina
#4
Scris 06 octombrie 2007 - 07:45
Ia de aici: http://eur-lex.europ...8en00360040.pdf
Ca sa intelegi ceva tre sa mai citesti 20 de norme si 30 standarde ISO
Ca sa intelegi ceva tre sa mai citesti 20 de norme si 30 standarde ISO
#5
Scris 06 octombrie 2007 - 07:53
uite asta ne trebuie
The test cycle is described in Appendix 1 of Annex III to Directive 70/220/EEC, as last amended, including
both Part I (urban driving) and Part II (extra-urban driving).
daca gasesti link ar fi fain, eu nu gasesc
The test cycle is described in Appendix 1 of Annex III to Directive 70/220/EEC, as last amended, including
both Part I (urban driving) and Part II (extra-urban driving).
daca gasesti link ar fi fain, eu nu gasesc
#6
Scris 15 octombrie 2007 - 10:55
uite asta ne trebuie
The test cycle is described in Appendix 1 of Annex III to Directive 70/220/EEC, as last amended, including
both Part I (urban driving) and Part II (extra-urban driving).
daca gasesti link ar fi fain, eu nu gasesc
ma bucur ca am avut dreptate intr-o mare masura, am o logica .....
vedeti :
5. PROCEDURE FOR BENCH TESTS 5.1
http://eur-lex.europ...;model=guichett
"avem pretentii ca facem lucruri rafinate la renault nu caroserii cu motoare care merg 1.000.000 de km "citat din DVS
#7
Scris 30 octombrie 2007 - 01:39
Astea-s doar normele, producatorii testeaza singur masinile?
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style
ACrew style
#8
Scris 15 noiembrie 2007 - 04:55
"avem pretentii ca facem lucruri rafinate la renault nu caroserii cu motoare care merg 1.000.000 de km "citat din DVS
#9
Scris 15 noiembrie 2007 - 05:53
nu va faceti griji, nu minte nimeni la ele....riscurile sa ti se ceara o reevaluare sunt prea mari
ideea e ca ei optimizeaza consumul fix in normele astea....ce se intampla in orice alta situatie difera de la producator la producator
ideea e ca ei optimizeaza consumul fix in normele astea....ce se intampla in orice alta situatie difera de la producator la producator
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi