skoda octavia tour
#1
Scris 21 octombrie 2007 - 10:18
#2
Scris 22 octombrie 2007 - 08:39
Mai citeste, ca pe site scrie foarte clar ce diferente sunt si ce are Sport IN PLUS si cat costa IN PLUS.
Citind insa nu m-am abtinut sa nu observ ca Porsche cere 15.000 EUR :crazysanta: pe o masina veche de 10 ani....
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#3
Scris 22 octombrie 2007 - 09:54
asa si cu opel astra classic.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#4
Scris 22 octombrie 2007 - 11:39
#5
Scris 22 octombrie 2007 - 11:48
#6
Scris 22 octombrie 2007 - 11:56
octavia tour si astra clasic demonstreaza ca ideea mea e viabila, insa pretul cred ca ar trebui sa fie putin mai mic
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 22 octombrie 2007 - 11:56
#7
Scris 22 octombrie 2007 - 12:26
eu de multe ori m-am gandit ca de ce nu mentin in productie toate modelele, macar 1 generatie mai veche, si la pret mai mic, facute cu liniile de productie originale demontate si remontante intr-o tara de lumea a treia de ex. un vectra B pe la 10 mii euro facut in turcia ar fi o afacere buna si cred ca s-ar vinde foarte bine
Pentru ca costul fortei de munca in costul total al unui autoturism are o influenta de 6-7%. Prea mica ca sa vinzi o masina de clasa medie generatia anterioara la un pret de clasa mini.
#8
Scris 22 octombrie 2007 - 12:43
#9
Scris 22 octombrie 2007 - 01:26
#10
Scris 22 octombrie 2007 - 02:58
da, dar costul de cercetare-dezvoltare este de mult amortizat, la fel si costul utilajelor folosite, matrite folosite, designerii, etc
Hmm... teoretic se pot emite tot felul de ipoteze. In practica, nimeni nu se lanseaza in productii filantropice de autoturisme, chiar daca o investitie (de cercetare-dezvoltare) e amortizata, trebuie sa demarezi alta pentru urmatorul model samd. In fond, se urmareste profitul. Altfel, stateam pe loc cu Dacia 1300 la 3000 USD:
multumesc AlexC...am vazut ce mi-ai dat...daca ar fii sa iti achizitionezi una la care din ele ai opta..tour sau tour sport..si de ce?...merci ptr intelegere!!
Nu sunt AlexC dar...my 2 cents below:
Diferenta de pret pt Tour Sport e maricica. Daca tot ai un buget mai mare ar merita sa platesti diferenta catre Octavia 2 TREND.
#11
Scris 22 octombrie 2007 - 03:19
- Kia Ceed
- Ford Focus
- Renault Megane
- Opel Astra H
- Skoda Octavia 2
Daca trebuie sa iei Skoda, atunci Octavia 2, nu Octavia Tour. Peste 3-4 ani pe asta nu o mai cumpara nimeni SH, la fel ca Clio Symbol sau Astra Classic.
Parerea mea: stabileste un buget, un motor cautat si apoi fa o lista cu masinile care se incadreaza. Fa drive-test cu ele si apoi ia o deczie in cunostinta de cauza, nu dupa ce ai citit sau auzit de la altii. Ce imi place mie nu trebuie sa iti placa si tie la fel de mult...
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#12
Scris 22 octombrie 2007 - 03:33
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#13
Scris 22 octombrie 2007 - 07:51
#14
Scris 23 octombrie 2007 - 01:19
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#15
Scris 23 octombrie 2007 - 10:20
- Ford Focus Trend 1.6tdci 90CP
- Renault Megane Privilege 1.5 105CP 6 viteze
- Kia Ceed 1.6crdi 90CP
- Opel Astra 1.7 100CP
- Skoda Octavia Trend 1.9TDI
Oricare sunt mai bune decat Skoda Octavia Tour.
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#16
Scris 23 octombrie 2007 - 10:26
ca e mai buna per ansamblu e discutabil, si eu as alege un megane 2 in fata unei octavia tour, dar daca fiabilitatea si rezistenta e mai importanta atunci eu as opta pentru octavia
#17
Scris 23 octombrie 2007 - 11:43
Iar fiabilitatea la Octavia e foarte relativa, iar preturile "premium" la revizii nu mi se par deloc justificate.
Dupa cum a zis si AlexC, sunt multe variante de luat in calcul, majoritatea mai potente, mai dotate si eventual mai ieftine decat Octavia Tour. Trebuie sa te gandesti exact ce vrei de la masina si in functie de asta sa faci alegerea.
#18
Scris 23 octombrie 2007 - 12:02
megane nu stiu unde sta sau nu mai sta, dar este o masina cu antecedente de fiabilitate slaba recunoscuta si de producator asa ca e buna, ieftina, dotata, dar fiabilitatea e slaba
ceed... e coreeana, nu am vazut/auzit nici un model pana acum corean de peste 5 ani care sa se prezite excelent, adica sa nu trancane, scartaie, etc, asa ca eu prefer sa nu risc tinand cont de modelele anterioare, si lucrul asta il poti vedea si din pretul de vazare la second, o coreeana de 5 ani o dai pe doi lei tocmai din cauza asta
repet, personal nu as luat octavia tour, as lua un megane pentru dotari, design, tehnica mai noua, etc, asta in conditile in care din start stiu ca acel megane e mai prost ca fiabilitate decat octavia, si in nici un caz nu as lua ceed
optiunile mele ar fi:
1. megane 2 - pret, dotari, fiabilitate, revanzare, etc etc mi se pare cea mai buna oferta
2. octavia 2 sau jetta in funtie de necesitati, dar ambele cam ies din bugetul planificat asa ca in limita bugetului as merge pe varianta 1
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 octombrie 2007 - 12:09
#19
Scris 23 octombrie 2007 - 12:38
Uite un exemplu de Cee'd care se incadreaza (trec doar dotarile mai importante):
1.6 DSL MT HP versiune TX (diesel, 115cp)
- ABS+EBD
- ESP+ASR
- 6 airbag-uri
- Jante 16" cu pneuri Michelin 205/55 R16
- Computer de bord
- Clima automata
- MP3 player cu USB si Aux, 6 dif
- Tapiserie stofa+piele
- Volan, schimbator, frana de mana imbracate in piele
Pret: 14725 Euro fara TVA
Deci ai motor mai bun, platforma cel putin la fel de buna (suspensii independente spate, dotari mai bune, garantie mai mare iar ca minusuri nu vad nimic (in afara de clasicul "eu nu mi-as lua Cee'd").
Bineinteles, mai exista si alte variante rentabile in bani astia, Octavia mi se pare o alegere foarte proasta.
#20
Scris 23 octombrie 2007 - 12:45
Aceasta postare a fost editata de sandumbogdan: 23 octombrie 2007 - 12:46
#21
Scris 23 octombrie 2007 - 12:47
(scuze de OT, n-am putut sa ma abtin)
Aceasta postare a fost editata de neron: 23 octombrie 2007 - 12:48
#22
Scris 23 octombrie 2007 - 01:01
dotat f bine pe la 12-13.000 eur cip.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#23
Scris 23 octombrie 2007 - 01:44
C4 Champion 1.6HDI 110cp - 13179 Euro fara tva (15683 Euro cu TVA)
- ABS+EBD
- ESP+ASR
- Jante Aliaj 16"
- Geamuri electrice
- Computer de bord
- Pilot automat (Regulator si limitator de viteza)
- Clima automata pe 2 zone
- MP3 cu 6 boxe
- Proiectoare
Daca stau sa ma gandesc e chiar mai rentabil decat Cee'd
#24
Scris 23 octombrie 2007 - 02:19
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi