Renault Laguna 2.0T Lux Dynamique
#1
Scris 16 noiembrie 2007 - 02:00
Pretul la momentul achizitiei considerind si reducerea in vigoare la momentul respectiv: EUR 17,000 plus TVA (masina luata in leasing pe firma).
Fisa tehnica:
Laguna 2.0 Turbo
LAGUNA 2,0 Turbo Editie de Lux
MOTOR
Cilindree (cc) 1.988
Numar cilindri 4
Numar supape 16
Raport compresie 9,5:1
Putere maxima (CP DIN) tr/mn 170/5000
Cuplu maxim (Nm) tr/mn 270/3250
Tip injectie multipunct secventiala
Carburant benzina fara plumb
PUNTI
Fata MAC PHERSON
Spate Punte "H" cu efect autodirectional
Suspensii intarite standard
PNEURI
Jjante din aluminiu 205/60 R16
CUTIE DE VITEZE
CVM: Cutie de viteze manuala CVM6
CAPACITE
Capacitate rezervor (l) 68
Portbagaj min./max. (l)
430/1340
PERFORMANTE
Viteza maxima (km/h) 223
0 - 100 km/h (s) 8,4
DIRECTIE
Asistata variabila
standard
E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei)
standard
Diametru de bracaj intre trotuare/ziduri (m)
10,9/11,5
CONSUMURI
Urban
11,6
Extraurban 6,5
Mixt 8,4
Emisii CO2 (g/km) 198
FRANE
Fata
discuri ventilate
Spate
discuri pline
A.B.S.+ EBV + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
standard
DIMENSIUNI
Lungime x Latime x Inaltime
4598 / 2060 / 1433
MASE (KG)
Masa proprie (kg)
1320
Echipament
4 jante aliaj usor
A.B.S.+ EBV + A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)+aprindere automata a avariilor la deceleratie puternica
Aer conditionat cu reglare automata separata stanga/dreapta cu captor de toxicitate , parbriz atermic
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata + airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Aprindere automata a farurilor
Bancheta cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3
Card deschidere/inchidere si demaraj " Maini libere "
Centuri fata cu reglare pe inaltime, cu pretensionare si limitator de efort integrat
Centuri laterale spate in 3 puncte, si limitator de efort integrat si cu pretensionare, mai putin pentru centura centrala.
Computer de bord, SBR ( Seat Belt Reminder) pentru sofer si pasager
Consola centrala cu spatiu de depozitare, cotiera si loc pentru depozitare CD
Cruise Control (Tempomat-dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza
Deschiderea automata a usilor si pedala frana retractabila in caz de soc
Directie asistata hidraulic variabila
E.S.P. (Control dinamic al traiectoriei),ASR, CSV
Eleron
Faruri cu Xenon si sistem de spalare
Frana de parcare automata cu consola nou�, m�rit�
Functia " Follow me home"
Geamuri electrice fata si spate
Geamuri si parbriz cu tenta
Imobilizator electronic codat + C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Oglinzi retrovizoare in ton cu caroseria, electrice si degivrante, asferica pe partea soferului, rabatabile electic si cu tenta albastra
Parasolare geamuri spate si luneta
Preechipare telefon
Priza 12V in consola centrala si prize accesorii in spatele consolei centrale cat si in portbagaj
Proiectoare de ceata
Radio cu mono CD 4X15W si satelit de comanda pe volan
Scaune fata ( sofer + pasager ) cu reglare electrica pe inaltime, lombara si cu incalzire
Sistem de "Asistenta la parcare"
Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterale spate
Spatii de depozitare mochetate in usile din fata si din spate
Spoturi de lectura pe partea soferului,pasagerului, cat si pentru locurile din spate
Stergatoare parbriz si luneta "inteligente" si cu senzor de ploaie
Tablou de bord cu afisaj in limba engleza
Tapiterie piele cu Alcantara de culoare gri
Tetiere fata reglabile pe inaltime + 3 tetiere spate in forma de virgula, reglabile pe inaltime
Torpedo iluminat si cu sistem de racire
Volan reglabil pe inaltime si in profunzime
Volan si schimbator de viteze din piele
Singurele optionale alese au fost culoarea metalizata Albastru Orage care mie imi place foarte mult (e un fel de cameleon, depinzind de luminozitate si unghiul de privire poate batea mai mult spre bleu sau mai mult spre gri) si Radioul Cabasse 4x35W
Niste poze la galerie aici.
Revin in zilele urmatoare cu un review al masinii
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#2
Scris 16 noiembrie 2007 - 02:09
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#3
Scris 16 noiembrie 2007 - 08:14
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#4
Scris 28 noiembrie 2007 - 10:14
Jjante din aluminiu 205/60 R16
Ma mira dimensiunea asta a anvelopelor pentru o masina cu tenta sport. 205/55/16 imi suna mai 'normal'.
#5
Scris 29 noiembrie 2007 - 06:50
si eu imi gasesc greu ptr megane 185/60/15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#6
Scris 19 iunie 2008 - 11:36
Sunt chiar nebun daca spun ca as prefera-o ca limuzina de zi cu zi si business in fata Bimmer-ului ? Singurul lucru rational (excluzind brand-ul) pe care il are ca avantaj Bimmer-ul in fata Lagunei este X-Drive-ul pt iarna. Altminteri... E adevarat, Bimmer-ul are o tinuta de drum pe virajat mai sportiva, dar asta in detrimentul confortului si in plus nu are motorul potrivit pentru a beneficia cu adevarat de tinuta de drum respectiva...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#7
Scris 20 iunie 2008 - 07:26
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#8
Scris 20 iunie 2008 - 08:51
Pentru suspensii (foarte) sport am reno-ul galben
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#9
Scris 06 noiembrie 2008 - 10:43
am mers recent cu masina, am condus eu (masina acuma dormiteaza la my significant other), si iar m-am minunat ce confortabila e, cit de bine trage, mult mai bine dupa opinia mea (in continuare) decit bimmer-ul, si cit de bine tine totusi soseaua cu toata suspensia confortabila/moale.
Surpriza neplacuta e ca cineva a furat unul din capacelele de la stropitoarele de faruri.... incredibil, credeam ca la reno nu se fura chestii din astea... am facut comanda, piesa de mare complexitate costa 45 EUR plus TVA....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#10
Scris 06 noiembrie 2008 - 11:08
fata de bmw, ai turbina, e cu totul alta senzatie. eu cand am trecut la masina aspirata dupa atatea turbine, nu simteam nimic.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#11
Scris 06 noiembrie 2008 - 11:10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#12
Scris 06 noiembrie 2008 - 11:13
bine, asta pe langa lovit masina parcata din toate unghiurile posibile, nu mai doare asa de mult.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#13
Scris 06 noiembrie 2008 - 11:39
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#14
Scris 07 noiembrie 2008 - 08:17
senzatia aia de turbo te cam fura observ,la anu catre primavara vara poate ne vedem odata sa comparam cu compactul meu 2,5,din ce zici tu acolo ar trebui sa zbori pe langa mine.hai ca o sa ii fac poze si o sa le postez...
am mers recent cu masina, am condus eu (masina acuma dormiteaza la my significant other), si iar m-am minunat ce confortabila e, cit de bine trage, mult mai bine dupa opinia mea (in continuare) decit bimmer-ul, si cit de bine tine totusi soseaua cu toata suspensia confortabila/moale.
Surpriza neplacuta e ca cineva a furat unul din capacelele de la stropitoarele de faruri.... incredibil, credeam ca la reno nu se fura chestii din astea... am facut comanda, piesa de mare complexitate costa 45 EUR plus TVA....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 07 noiembrie 2008 - 11:38
#15
Scris 07 noiembrie 2008 - 11:36
la plecare de pe loc ai avea avantaj, ca e mai usoara a ta si ai tractiune spate.
oricum masinile de generatie noua nu mai trag ca si cele de generatie mai veche, e valabil la toate marcile, din diverse motive (depoluare, reducerea consumului etc).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#16
Scris 08 noiembrie 2008 - 11:54
ma rog nu prea sunt multumit de cum trage masina pana acum am facut doar proba cu un A4 din 2000 1,8 turbo (varianta de 150 cai doar ca are soft schimbat si turbina de pe un motor de 1,8 Skoda RS) si am iesit egali .ce-i drept atunci nu mi-a iesit nici o plecare cum trebuie
trag si cazanele astea noi doar ca nu mai realizezi viteza,poc poc si ai 160 si la bord nu simti nimic,ursu pana in 160 pleca de spate de 2-3 ori offff daca ar mai face ursi acum-doar sa puna 2-3 airbaguri acolo ,cred ca s-ar vinde ca painea calda
ha ce tembel sunt acum am vazut ca tu ai 205 cai si 330 nm
deci ai 13 cai in plus si 80 Nm si 100 kg mai putin mi-o iau clar p[roblema e cate masini imi iau
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 noiembrie 2008 - 11:58
#17
Scris 08 noiembrie 2008 - 01:52
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#18
Scris 08 noiembrie 2008 - 02:14
ursi pleaca de la 500 la 50.000 euro
#19
Scris 17 decembrie 2008 - 12:51
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#21
Scris 17 decembrie 2008 - 10:04
Doamne...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#22
Scris 17 decembrie 2008 - 10:53
#23
Scris 17 decembrie 2008 - 12:23
frank, sper ca ai luat o adresa de mail a tanga-politistei, nu de alta, dar sa-ti trimita pozele alea
http://florinpanait.wordpress.com
#24
Scris 17 decembrie 2008 - 03:06
(haz de necaz)
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#25
Scris 17 decembrie 2008 - 07:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi